Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.857 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Snel geleverd, jammer dat terugsturen zo duur is

Snel geleverd. Prijzen zijn hetzelfde als bij veel concurrenten met het verschil dat het bij veel andere gratis retourneren is en hier niet. Dit zal mij in de toekomst weerhouden om hier te bestellen. 20 procent van mijn terug te krijgen geld moet ik betalen om het überhaupt terug te krijgen. Dat vind ik wel belachelijk veel. Zonder track and trace kan ook maar als hij dan zoek raakt wat veel gebeurd bij postnl, ben ik helemaal de dupe. Voor de rest heb ik het bandje wat ik wel mooi vond gehouden en ben hier zeker tevreden mee. Echter is deze zelfde ook bij anderen te verkrijgen met gratis retour. Dat maakt voor mij en ik denk vele anderen makkelijk om voor een ander te kiezen.

Het bandje die ik heb besteld voor de…watch 4 en 6

Het bandje die ik heb besteld voor de watch 6 heeft niet de gewenste lengte. Ook is de verbinding met de watch anders dan de normale bandje. Bezorging helemaal top
LC
Linda C.
Huissen
Op zich goed, geldt echter niet voor alle bandjes. Bij het leren bandje zat de gesp verkeerd om aan het bandje. Heb dit zelf gefikst.
16 mrt 2024

Prima, maar kleuren wijken af.

De levering was snel en de kwaliteit prima, maar de kleuren van de bandjes op de webshop zijn niet helemaal representatief.
20 mrt 2024
Ziet er minder mooi uit in het echt, en zit minder lekker dan siliconen band ondanks binnenkant van siliconen is.
10 mrt 2024
Is geen echt lederen horlogeband voor mijn GARMIN FENIX 7S
Prima
MP
Mirjam P.
Volendam
19 mrt 2024
Ik heb 8 dagen geleden een bandje voor mijn Garwin Fenix 5x besteld. Normaal krijgt men een bevestiging van je bestelling en informatie geleverd van verzending. Heb tot op heden nog geen informatie van mijn bestelling ontvangen trots 2 mails die ik reeds aan de leverancier heb gestuurd. Ik denk dat ik de bestelling wel zal mogen schrappen.

Prijs kwaliteit verhouding klopt niet

De kwaliteit van de bandjes valt tegen. De eerste beschadigingen zitten er al op binnen een week. Zo begint nu al een deel van het bandje af te bladeren. Voor deze prijs had ik een betere kwaliteit verwacht. De bandjes zien er wel mooi uit.

Slechte omschrijvingen

Als er leer staat in de eerste omschrijving ga ik er niet vanuit dat er bij de specificaties kunstleer staat. Nu last van uitslag door het kunstleer, weggegooid geld.
16 mrt 2024
Slechte kwaliteit, passen niet zo gelijk het originele. Ze zijn hun geld niet waard. Je kijkt tegen de rand van de horloge en dat is bij het originele niet het geval.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Ine, Wat vervelend dat het bandje niet mooi aansluit op het horloge. Dit hoort wel zo te zijn, net als bij het origineel. Wellicht heb je per ongeluk een verkeerd model bandje besteld of is er een ander probleem. Graag help ik je hier mee verder indien dat nodig is. Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan reageren wij dezelfde dag nog op je bericht.
Krijg last van mn pols als ik het draag. Bij de originele heb ik dat niet. Qua look goed maar zit niet lekker naar mijn mening, ook als ik het losser maak.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat je last van je pols krijg van onze bandjes. Uiteraard kun je de bandjes omwisselen voor iets dat misschien prettiger voor jou is. Wellicht dat een bandje met een andere sluiting het verschil kan maken. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor wat advies.
23 mrt 2024
De pinnetjes van het horloge schieten los, het horloge valt op de grond. Door het elastische bandje vliegen de pinnetjes in het rond. Totaal onbruikbaar.
De beloofde levertermijn van ‘s anderendaags was pas na 5 dagen. Wij waren ondertussen op vakantie vertrokken en dus zonder horloge
24 mrt 2024

Na één keer dragen al stuk!!!

Het bandje wat ik gekocht heb was na één keer dragen al stuk, dus een slechte beoordeling.