Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.860 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

17 mrt 2024
Niet de belofte doen van de verzenddatum maar de belofte doen wanneer het pakket aankomt
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Anita, Bedankt voor je beoordeling. Hoe graag we ook een belofte zouden doen voor een verwachte bezorgdag, is dit volledig in handen van PostNL of een andere bezorger. Omdat je nooit kunt garanderen dat iets de volgende dag bezorgd wordt (zoals je zelf hebt ervaren), is dat ook niet iets wat wij beloven op de website. Het enige wat wij zeker weten, is wanneer de zending de deur uit gaat bij ons dezelfde werkdag indien het voor 17:00u is besteld. Hopelijk heb je de bestelling inmiddels binnen gekregen. Als we nog iets kunnen betekenen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Na 1 week is het bandje reeds stuk. De naden kwamen los. Niet leuk.
SI
Bandje was na 2 minuten alweer los (pinnetje eruit)
19 mrt 2024
Nog maar 2 van de drie bandjes ontvangen.
17 mrt 2024
Kwaliteit is helaas echt belabberd..
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat de kwaliteit van het bandje niet is wat je ervan mag verwachten. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice. Graag komen wij met je in contact om het probleem onder de loep te nemen en het voor je op te lossen. Wij streven natuurlijk naar hoge kwaliteit tegen een lage prijs en daarom kijken we graag mee naar een passende oplossing. Stuur je een foto van het probleem naar ons door? Dit kan naar info@watchbandjes-shop.nl
Bandje is onmiddellijk afgebroken.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Ellen, Wat vervelend dat het bandje is afgebroken! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Gelukkig heb je garantie en graag lossen we dit spoedig voor je op. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice met een foto van het defect? Dan reageren wij binnen no-time op je bericht met een passende oplossing.
Bandje nu al stuk
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Wat vervelend dat het bandje stuk is gegaan! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gelukkig heb je bij ons altijd 1 jaar garantie op je producten. Ik zal zorgen dat de klantenservice even contact met je opneemt om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Klantenservice mag wat vriendelijker

De dame van de klantenservice vond ik wat kort door de bocht met haar antwoord op mijn vraag met foto erbij. Misschien meer de instelling dat de klant ‘altijd’ gelijk heeft voordat men oordeelt..en ik bleek daadwerkelijk gelijk te hebben.. Verder snel afgehandeld.

Producten correct, leveringstermijn lang.

Producten correct en van dergelijke kwaliteit. Leveringstermijn is wel langer dan "voor 17u besteld, morgen in huis". Ik bestelde na 17u en kreeg de bestelling pas 6 werkdagen later.
4 feb 2024

Onduidelijke levertijd duurt lang

Onduidelijke levertijd, duurt minstens een maand. Levering kwam geheel niet maar klantenservice lost dat wel goed op, dus toch drie sterren
Het is rommel uit china die niet goed sluit en na een paar dagen er al niet meer uit ziet. Koop er geen 2e keer meer.
Lang moeten wachten op levering. Meer dan 1 week. Bij andere kan dat in één dag.
De opgegeven polsomvang komt niet overeen met de lengte van het siliconenbandje
ML
18 feb 2024
Pourquoi ne pas mettre votre site avec un accès à la langue francai
17 feb 2024
Kwaliteit van de bandjes is niet geweldig
Op tijd geleverd bandje wat stug
17 feb 2024

Eher nicht geeignet für Fitbit charge 6

Ich habe 2 verschiedene flexible Textilbänder für meine Fitbit charge 6 bestellt. Leider löst sich das eine immer wieder aus der Verankerung meiner Fitbit (Foto schwierig, da kein defekt erkennbar, funktioniert nur einfach nicht verlässlich) und beim anderen löst sich das Band aus dem Befestigungselement ohne besondere Belastung, oder so (Foto), schade.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Sehr geehrter Kunde, Wie ärgerlich, dass die Bänder defekt sind. Leider ist bei einigen Fitbit-Bändern tatsächlich eine fehlerhafte Verbindung festgestellt worden. Dieses Problem wurde inzwischen vom Lieferanten behoben. Wie ich sehe, haben Sie sich noch nicht an den Kundendienst gewandt. Würden Sie uns bitte eine E-Mail an info@watchbandjes-shop.nl schicken, um Ihre Mängel zu melden? Dann können wir das Problem im Rahmen der Garantie für Sie lösen.

Slechte ruilservice en klantonvriendelijk.

Omwille van een vergissing bij mijn bestelling, heb ik twee bandjes terug gestuurd om ze te ruilen. Ondanks meerdere telefoons en het bewijs van retourzending (op eigen kosten) heb ik geen andere bandjes ontvangen. De telefonische beloften werden niet nagekomen en de daaropvolgende mails waren niet klantvriendelijk.
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Marie-Jo, Zoals je in de Track & Trace van je retourzending kunt zien, is deze nog onderweg naar ons. Aangezien deze vandaag in det depot is aangekomen, ga ik er vanuit dat het binnen enkele werkdagen wel bij ons bezorgd zal worden en uiteraard wordt je retourzending alsnog afgehandeld. Geen zorgen, het gaat uiteindelijk helemaal goed komen!