Gereedschap.nl

316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
Gereedschap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omdat een week na mijn bestelling ik nog helemaal niets vernomen had van Gereedschap. nl heb ik even telefonisch contact gezocht. Gesproken met medewerker Niels, die mij keurig en super adequaat te woord stond. Het door mij bestelde product bleek uit de collectie te zijn en van een vervangend product vond ik de kleur niet goed; dus order geannuleerd. Geen enkel probleem en binnen twee minuten een credit-nota per mail ontvangen. Super vlot, super correct. Een voorbeeld voor menig andere webwinkel.

29 okt 2023
produkt besteld,naar 3dagen pas te horen gekregen produkt in backorder en nu 2weken verder nog steeds niks vernomen van gereedschap.nl!ook heb ik nieuw wachtwoord aangevraagd en ook daar krijg ik geen mail van!!graag zsm contact met hun,mvg

Beoordelingen voor Gereedschap.nl

Heb 30 april spul besteld maar nog steeds niks ontvangen er stond 1tot 4 werkdagen het zijn met gemak 14 werkdagen
Nu besteld savonds binnen Nouw niks gezien niks gehoord pas vierdagen later ik had zelf ook anders kunnen kopen
22 apr 2024
Het produkt is erg vies Gelukkig kunnen we het schoonmaken
Antwoord van Gereedschap.nl
25 apr 2024
Beste, Wat vervelend. We snappen niet goed hoe dit kan. Zou je telefonisch contact met ons op willen nemen om te kijken wat we kunnen doen om het op te lossen? Je kunt ons bereiken op 085 773 7374.
Product is nooit aangekomen.
Kortere levertijd
24 apr 2024
De service is zeer vlot en de prijzen zijn wat ik verwacht. Maar na bestelling is er geen contact meer qua tijdspanne levering. Uiteindelijk werd er heeel vlot geleverd. Is verbazend maar toch belangrijk om dit toch te communiceren. Met dank
Geen communicatie over hoe lang de levering duurt. Telefonisch niet bereikbaar. Per mail nooit antwoord gekregen. Uiteindelijk kwam, na enkele weken, de levering compleet aan.
Levertijd over meerdere bestellingen erg lang, het zal mooi zijn als dit gecommuniceerd werd
Op de site staat binnen 1 tot 4 dagen verzending, maar na 2 weken nog niks. Geen bericht. Zelf gemaild.en blijkt om leveringsproblemen te gaan bij hun leverancier. Hierop 6 dagen geleden een antwoord op gekregen dat het begin deze week geleverd zou worden of iets meer bekend. Nog niets vernomen of ontvangen helaas.

Communicatie slecht

Werd niet verzonden binnen de gestelde termijn en men communiceert ook niet. Moest zelf mailen. Uiteindelijk zeker 2 of 3 weken langer geduurd. Alsnog 2 sterren,omdat het product wel goed is
Duurde aardig lang voordat er eindelijk bezorgd werd.beetje slecht contact met het bedrijf zelf,misschien dat de communicatie wat beter kan!
Levering duurde heel lang . (aflevering enkele keren uitgesteld) Verkeerde product verstuurt. ( wel juist product op rekening)
Product op de website kon niet geleverd worden. Pas informatie daarover toen we zelf na een wweek contact opnamen.
16 mrt 2024
Zit nog steeds op een bestelling te wachten Duurt nu wel lang
Geen enkele mededeling over te late of vertraagde levering

Uiteindelijk is het juiste product maar niet zonder slag of stoot

Uiteindelijk is het juiste product geleverd nadat eerst een foutief product is geleverd. Ik had vooraf geïnformeerd of tijdige levering haalbaar was i.v.m. mijn planning. Dat bleek het geval. Nu er een verkeerd product is geleverd kwam mijn planning niet meer uit. Er is weinig begrip voor de impact dat zo iets. Ja je levert een nieuw product maar meedenken in een snellere oplossing bleek niet haalbaar en leidde zelfs tot irritatie. Dat laatste vind ik heel vreemd van een medewerker klantenservice. Juist daar hoort empathie te zijn en meedenken met de klant naar een juiste oplossing waarbij ik me heel redelijk heb opgesteld.
Antwoord van Gereedschap.nl
Onze excuses dat je een nare ervaring hebt gehad. Wij stellen jouw review erg op prijs en zullen hier intern uiteraard mee aan de slag gaan!

Klantenservice kan beter luisteren

Gereedschap.nl kon slechts een gedeelte van mijn bestelling snel leveren, wat bij het bestellen niet duidelijk was. Toen ik voorstelde om de voorraad direct te sturen en de rest te annuleren werd het tweede deel van mijn voorstel genegeerd. Het vertraagde deel werd niet geannuleerd totdat ik daar opnieuw en zeer uitdrukkelijk om vroeg. Klantenservice was telefonisch niet te bereiken, ik kreeg het antwoordapparaat, in de online chat heb ik ook een flinke poos moeten wachten.
De levering duurde nogal lang.
3 mrt 2024