Gereedschap.nl

318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden477 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
Gereedschap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omdat een week na mijn bestelling ik nog helemaal niets vernomen had van Gereedschap. nl heb ik even telefonisch contact gezocht. Gesproken met medewerker Niels, die mij keurig en super adequaat te woord stond. Het door mij bestelde product bleek uit de collectie te zijn en van een vervangend product vond ik de kleur niet goed; dus order geannuleerd. Geen enkel probleem en binnen twee minuten een credit-nota per mail ontvangen. Super vlot, super correct. Een voorbeeld voor menig andere webwinkel.

29 okt 2023
produkt besteld,naar 3dagen pas te horen gekregen produkt in backorder en nu 2weken verder nog steeds niks vernomen van gereedschap.nl!ook heb ik nieuw wachtwoord aangevraagd en ook daar krijg ik geen mail van!!graag zsm contact met hun,mvg

Beoordelingen voor Gereedschap.nl

Ik heb de steuntjes besteld voor mijn Altrex Ladder omdat het een oud model is vroeg ik aan de Mw.aan de telefoon of het 5 cm doorsnee was, ze kon me na 3 uur wachten geen antwoordgeven. Ik heb zelf maar beslist om deze te nemen, de zelfde avond zijn ze verstuurd naar me en de volgende dag in huis. Het zijn de originele steuntjes snelle levering dat is duidelijk een ++ beoordeling. Jammer dat je via de telefoon geen info kunt krijgen over je product.
De service is zeer vlot en de prijzen zijn wat ik verwacht. Maar na bestelling is er geen contact meer qua tijdspanne levering. Uiteindelijk werd er heeel vlot geleverd. Is verbazend maar toch belangrijk om dit toch te communiceren. Met dank

Betrouwbare leverancier!

Goed contact met de klantenservice na wat leverproblemen. Direct opgepakt door de uiterst vriendelijke en constructieve medewerker. Mijn bestelling netjes en. compleet geleverd gekregen.
Geen communicatie over hoe lang de levering duurt. Telefonisch niet bereikbaar. Per mail nooit antwoord gekregen. Uiteindelijk kwam, na enkele weken, de levering compleet aan.

Super

Goede service we zijn gebeld dat het artikel niet geleverd kon worden maar dat ze wel een alternatief hadden wat duurder was maar dat we die voor de zelfde prijs konden kopen.
Levertijd over meerdere bestellingen erg lang, het zal mooi zijn als dit gecommuniceerd werd
Snelle levering en gunstige prijs. Eerst geïnformeerd naar voorraad en levertijd
Product is snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen
14 apr 2024

Zeer goed

Perfect verpakt, geleverd zoals beloofd.
vlot een factuur terugvinden in account
Snel geregeld en goed materiaal
Gewoon prima en netjes geleverd.
SV
Sonja v.
Zoetermeer

Efficiënt en makkelijk

Snelle levering, goede product.
Snel geleverd en nette prijs
Helemaal perfect gegaan.
Was mooi optijd top