Gereedschap.nl

318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
Gereedschap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omdat een week na mijn bestelling ik nog helemaal niets vernomen had van Gereedschap. nl heb ik even telefonisch contact gezocht. Gesproken met medewerker Niels, die mij keurig en super adequaat te woord stond. Het door mij bestelde product bleek uit de collectie te zijn en van een vervangend product vond ik de kleur niet goed; dus order geannuleerd. Geen enkel probleem en binnen twee minuten een credit-nota per mail ontvangen. Super vlot, super correct. Een voorbeeld voor menig andere webwinkel.

29 okt 2023
produkt besteld,naar 3dagen pas te horen gekregen produkt in backorder en nu 2weken verder nog steeds niks vernomen van gereedschap.nl!ook heb ik nieuw wachtwoord aangevraagd en ook daar krijg ik geen mail van!!graag zsm contact met hun,mvg

Beoordelingen voor Gereedschap.nl

Uiteindelijk is het juiste product maar niet zonder slag of stoot

Uiteindelijk is het juiste product geleverd nadat eerst een foutief product is geleverd. Ik had vooraf geïnformeerd of tijdige levering haalbaar was i.v.m. mijn planning. Dat bleek het geval. Nu er een verkeerd product is geleverd kwam mijn planning niet meer uit. Er is weinig begrip voor de impact dat zo iets. Ja je levert een nieuw product maar meedenken in een snellere oplossing bleek niet haalbaar en leidde zelfs tot irritatie. Dat laatste vind ik heel vreemd van een medewerker klantenservice. Juist daar hoort empathie te zijn en meedenken met de klant naar een juiste oplossing waarbij ik me heel redelijk heb opgesteld.

Klantenservice kan beter luisteren

Gereedschap.nl kon slechts een gedeelte van mijn bestelling snel leveren, wat bij het bestellen niet duidelijk was. Toen ik voorstelde om de voorraad direct te sturen en de rest te annuleren werd het tweede deel van mijn voorstel genegeerd. Het vertraagde deel werd niet geannuleerd totdat ik daar opnieuw en zeer uitdrukkelijk om vroeg. Klantenservice was telefonisch niet te bereiken, ik kreeg het antwoordapparaat, in de online chat heb ik ook een flinke poos moeten wachten.
Het is gewoon goed verlopen en het bestelde is netjes verpakt en afgeleverd.
Snel geleverd voor een scherpe prijs! Kom zeker terug hier.
Goede kwaliteit en een zeer goede service

AANRADER

Correcte levering. Goede prijs. Aanrader.
Alles baar waarheid en snel geleverd
18 feb 2024
Snelle levering zeer goed en netjes
De levering duurde nogal lang.
HV
hay v.
afferden
snel en goed geleverd
Hele snelle levering!
Snel geleverd!
3 mrt 2024
18 feb 2024

Klacht over vertraagde bestelling en gebrek aan communicatie

Tijdens het plaatsen van mijn bestelling was het product ruim op voorraad en stond de levertijd aangegeven als 1 á 4 dagen. Echter, ruim 2 weken later heb ik mijn bestelde producten nog steeds niet ontvangen en heb ik geen enkel idee wanneer ik deze kan verwachten. Na herhaaldelijk contact op te nemen met uw klantenservice, heb ik vernomen dat er vertragingen op vertragingen zijn opgetreden in de levering. Ik begrijp dat vertragingen kunnen voorkomen, maar ik ben teleurgesteld dat dit niet gecommuniceerd wordt en dat er blijkbaar niet geleerd is van de eerste vertraging. Ik had hierover op zijn minst op de hoogte gesteld moeten worden op het moment van mijn bestelling of onmiddellijk na het voordoen van de vertragingen. Bovendien ben ik ontstemd door het gebrek aan duidelijkheid over wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Het is voor mij als klant belangrijk om op de hoogte te worden gehouden van eventuele vertragingen en om een realistisch idee te hebben van wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen.
18 feb 2024
online 3 karren besteld die volgens de website op voorraad zijn. Levertijd 1-4 werkdagen. Na een week gebeld en toen bleek dat het enkele weken gaat duren.
AV
Ank v.
Roswinkel
1 keer, nooit weer bestellen bij u. Belachelijk inpakken en er is wel tijd voor genomen om te versturen. En er is ook nog een dop kapot. Fantastisch hoor.
Antwoord van Gereedschap.nl
Onze excuses dat je een nare ervaring hebt gehad. Wij stellen jouw review erg op prijs en zullen hier intern uiteraard mee aan de slag gaan! Om jou specifiek verder te helpen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 085 773 7374. Wij helpen u graag verder. Nogmaals onze excuses.