Gereedschap.nl

318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
Gereedschap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omdat een week na mijn bestelling ik nog helemaal niets vernomen had van Gereedschap. nl heb ik even telefonisch contact gezocht. Gesproken met medewerker Niels, die mij keurig en super adequaat te woord stond. Het door mij bestelde product bleek uit de collectie te zijn en van een vervangend product vond ik de kleur niet goed; dus order geannuleerd. Geen enkel probleem en binnen twee minuten een credit-nota per mail ontvangen. Super vlot, super correct. Een voorbeeld voor menig andere webwinkel.

29 okt 2023
produkt besteld,naar 3dagen pas te horen gekregen produkt in backorder en nu 2weken verder nog steeds niks vernomen van gereedschap.nl!ook heb ik nieuw wachtwoord aangevraagd en ook daar krijg ik geen mail van!!graag zsm contact met hun,mvg

Beoordelingen voor Gereedschap.nl

vriendelijk en klant gericht.

goed en snel geleverd

zoals afgesproken geleverd
22 apr 2024
19 apr 2024
16 apr 2024
Ik heb de steuntjes besteld voor mijn Altrex Ladder omdat het een oud model is vroeg ik aan de Mw.aan de telefoon of het 5 cm doorsnee was, ze kon me na 3 uur wachten geen antwoordgeven. Ik heb zelf maar beslist om deze te nemen, de zelfde avond zijn ze verstuurd naar me en de volgende dag in huis. Het zijn de originele steuntjes snelle levering dat is duidelijk een ++ beoordeling. Jammer dat je via de telefoon geen info kunt krijgen over je product.
vlot een factuur terugvinden in account
Prima spullen, verzending mag sneller.
7 apr 2024
Snelgeleverd
14 apr 2024
Het is gewoon goed verlopen en het bestelde is netjes verpakt en afgeleverd.
HV
hay v.
afferden
18 feb 2024
snel en goed geleverd
18 jan 2024
Materialen zijn oké en makkelijk te vinden op de site. Het leveren mag sneller.
21 jan 2024
18 jan 2024