Gereedschap.nl

316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
Gereedschap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omdat een week na mijn bestelling ik nog helemaal niets vernomen had van Gereedschap. nl heb ik even telefonisch contact gezocht. Gesproken met medewerker Niels, die mij keurig en super adequaat te woord stond. Het door mij bestelde product bleek uit de collectie te zijn en van een vervangend product vond ik de kleur niet goed; dus order geannuleerd. Geen enkel probleem en binnen twee minuten een credit-nota per mail ontvangen. Super vlot, super correct. Een voorbeeld voor menig andere webwinkel.

29 okt 2023
produkt besteld,naar 3dagen pas te horen gekregen produkt in backorder en nu 2weken verder nog steeds niks vernomen van gereedschap.nl!ook heb ik nieuw wachtwoord aangevraagd en ook daar krijg ik geen mail van!!graag zsm contact met hun,mvg

Beoordelingen voor Gereedschap.nl

Kortere levertijd

Communicatie slecht

Werd niet verzonden binnen de gestelde termijn en men communiceert ook niet. Moest zelf mailen. Uiteindelijk zeker 2 of 3 weken langer geduurd. Alsnog 2 sterren,omdat het product wel goed is
Levering duurde heel lang . (aflevering enkele keren uitgesteld) Verkeerde product verstuurt. ( wel juist product op rekening)
Product op de website kon niet geleverd worden. Pas informatie daarover toen we zelf na een wweek contact opnamen.
11 feb 2024
de makita was niet verpakt in originele verpakking maar in plastic zak verpakt
10 nov 2023
Heb al enige tijd geleden nieten besteld. Had ik zelf geen contact opgenomen had ik nog altijd niet geweten dat deze pas later binnen komen. Dus blijft het wachten
14 apr 2024
Ik had een hak bestelt van Talens Tools maar kreeg een andere geleverd. Normalerwijze had ik hem teruggestuurd maar ik had de hak hard nodig. Wel jammer dat ze niet even communiceren. Dit was de eerste en tevens laatste keer bij deze winkel.
Antwoord van Gereedschap.nl
16 apr 2024
Beste Jan, Inmiddels heeft mijn collega contact met jou gehad en is de situatie opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je review. Hopelijk tot gauw!
7 sep 2023
2 zaagbladen besteld. Maar daarna geen info meer. Na een week een mail gestuurd en bleek dat deze in backorder stonden bij hun leverancier. Dit is niet erg maar laat het wel weten. Hierna wel binnen 1 a 2 dagen me geld terug gehad.
24 jul 2023
Na een week zelf maar nagevraagd waar mijn bestelling blijft. Blijkt in backorder maar daar wordt ik niet van op de hoogte gebracht.. pas als ik er zelf om vraag…
Ik zit nu al 8 dagen te wachten op een bestelling die ik 8 dagen geleden al heb betaald!!
10 sep 2023

Erg traag.

Ik heb na mijn bestelling vorige week helemaal niets meer vernomen van gereedschap.nl
20 jun 2023

Te lange levertijd

Ik heb op maandag besteld en kreeg de spullen pas op donderdag binnen.
Antwoord van Gereedschap.nl
22 jun 2023
Wat vervelend dat u de bestelling zo hebt ervaren. Helaas is het bij bezorgdienst DPD erg druk en door wisselende personeelsdrukte heeft u uw pakketje een dag later ontvangen. Onze excuses voor het ongemak en veel plezier met uw aankoop!
15 nov 2023
Niet thuis bezorgd,terwijl de mogelijkheid er degelijk wel was