Gereedschap.nl

318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
Gereedschap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omdat een week na mijn bestelling ik nog helemaal niets vernomen had van Gereedschap. nl heb ik even telefonisch contact gezocht. Gesproken met medewerker Niels, die mij keurig en super adequaat te woord stond. Het door mij bestelde product bleek uit de collectie te zijn en van een vervangend product vond ik de kleur niet goed; dus order geannuleerd. Geen enkel probleem en binnen twee minuten een credit-nota per mail ontvangen. Super vlot, super correct. Een voorbeeld voor menig andere webwinkel.

29 okt 2023
produkt besteld,naar 3dagen pas te horen gekregen produkt in backorder en nu 2weken verder nog steeds niks vernomen van gereedschap.nl!ook heb ik nieuw wachtwoord aangevraagd en ook daar krijg ik geen mail van!!graag zsm contact met hun,mvg

Beoordelingen voor Gereedschap.nl

nette verpakte levering en lekker snel en veel keuze!
Precies het goede geleverd
Hele snelle levering!
21 jan 2024
20 jan 2024
18 jan 2024

ORD400018639 levertijd wordt niet nagekomen; klant wordt ook NIET geïnformeerd.

ORD400018639 - mijn bestelling is na 14 dagen nog niet geleverd, terwijl een termijn van 3 tot 4 dagen toegezegd is. Het meest storende is dat deze vertraging niet door Gereedschap.nl aan mij gemeld is. Daarnaast begrijp ik naar telefonisch contact met Gereedschap.nl dat levertijden structureel NIET door Gereedschap.nl bewaakt worden en dat de klant dus ook niet op de hoogte wordt gesteld als er een vetraging optreedt.
Antwoord van Gereedschap.nl
Onze excuses voor het ongemak. Zou je contact met ons kunnen opnemen via 085 773 7374? Dan kijken we naar een passende oplossing.
Op de website stond dat een artikel op voorraad was en snel geleverd kon worden. Na de bestelling op dinsdag duurde het 10 (werk)dagen(!) voordat het artikel geleverd werd! Zet dan niet op de website dat het artikel voorradig is. Zo wek je geen vertrouwen bij klanten. Ik bestel bij gereedschap.nl in de toekomst niets meer.

forse vertraging levering

helaas een verhaal over een soort doorbestelling waar gereedschap.nl niets aan kan doen maar waar het probleem ligt bij de toeleverancier. geeft minimaal vertraging van 2 weken! en nu maar hopen dat het goed komt
Ik heb m'n bestelling nu na 2 weken nog niet binnen, ik krijg geen updates tenzij ik ernaar vraag.
Antwoord van Gereedschap.nl
Onze excuses voor het ongemak. We zijn in uw bestelling gedoken en er wordt vandaag contact met u gezocht om te kijken naar een passende oplossing!
11 feb 2024
de makita was niet verpakt in originele verpakking maar in plastic zak verpakt
Ze leveren veeeel later als toegezegd.
Geen communicatie
Antwoord van Gereedschap.nl
Beste, Hoe bedoelt u, geen communicatie? In ons systeem kan ik zien dat u uw bestelling succesvol hebt ontvangen. Zou u contact met ons op kunnen nemen om te bespreken waar u ontevreden over bent? U kunt ons bereiken op 085 773 7374.
24 jul 2023
Het annuleren ging heel netjes. Ik moest een order annuleren i.v.m. niet genoeg in voorraad, de jongeman aan de telefoon maakte direkt een creditfactuur die ik in mijn mailbox ontving en 24uur later kreeg ik mijn geld terug. Wat misschien beter kan is de voorraad van een produkt aan te geven of de klant te informeren dat het niet voorradig is. Want op mijn order bleef maar staan dat het in behandeling was.
EL
EJ L.
Delft

De voorraadstatus en levertijden niet op orde

De Voorraadstatus is niet op orde. Geen melding van back-order, status of uitgestelde levering tot dag van levering 3-4 weken, ipv 3-4 werkdagen. Klantenservice reageert wel bij navraag.