Gereedschap.nl

318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
Gereedschap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omdat een week na mijn bestelling ik nog helemaal niets vernomen had van Gereedschap. nl heb ik even telefonisch contact gezocht. Gesproken met medewerker Niels, die mij keurig en super adequaat te woord stond. Het door mij bestelde product bleek uit de collectie te zijn en van een vervangend product vond ik de kleur niet goed; dus order geannuleerd. Geen enkel probleem en binnen twee minuten een credit-nota per mail ontvangen. Super vlot, super correct. Een voorbeeld voor menig andere webwinkel.

29 okt 2023
produkt besteld,naar 3dagen pas te horen gekregen produkt in backorder en nu 2weken verder nog steeds niks vernomen van gereedschap.nl!ook heb ik nieuw wachtwoord aangevraagd en ook daar krijg ik geen mail van!!graag zsm contact met hun,mvg

Beoordelingen voor Gereedschap.nl

Nu besteld savonds binnen Nouw niks gezien niks gehoord pas vierdagen later ik had zelf ook anders kunnen kopen
Heb 30 april spul besteld maar nog steeds niks ontvangen er stond 1tot 4 werkdagen het zijn met gemak 14 werkdagen
Antwoord van Gereedschap.nl
Beste, Wat vervelend dat u uw pakketje nog niet ontvangen hebt. We zien in ons systeem er 1 product blijft hangen bij de leverancier. Als u contact opneemt met de klantenservice, kijken we graag even met u mee naar een pakkende oplossing. Wij zijn te bereiken op 085 773 7374. Onze excuses voor het ongemak.
vriendelijk en klant gericht.
Snelle goede levering
Product is nooit aangekomen.
Perfect smal roostertje. Makkelijk dat ik kon afhalen zonder bezorgkosten.
SW
Sander W.
Echtenerbrug
Super service
Snel geleverd .was kwetsbaar materiaal. Zat keurig en veilig met luchtzakjes verpakt .top

goed en snel geleverd

29 apr 2024
Vlot, goede prijs.
24 apr 2024
22 apr 2024
Het produkt is erg vies Gelukkig kunnen we het schoonmaken
Antwoord van Gereedschap.nl
25 apr 2024
Beste, Wat vervelend. We snappen niet goed hoe dit kan. Zou je telefonisch contact met ons op willen nemen om te kijken wat we kunnen doen om het op te lossen? Je kunt ons bereiken op 085 773 7374.
20 apr 2024