neuhauschocolates.com/nl_BE
Beoordelingen:

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.239 beoordelingen in totaal  

4,79
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
BK
Birgit K.
Hasselt

de meest kritische beoordeling

1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV
Bruno V.
Embourg
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor neuhauschocolates.com/nl_BE

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(7)
(2)
(3)
Resetten
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

paasei gevuld met eitjes

bij het open van het paas ei waren wij echt teleurgesteld het ei was maar half gevuld en volgen de foto op de website was het ei tot boven gevuld . Dit is als je het mij vraagt misleidende reclame foto`s M.v.G. L. Vanrusselt
Beoordeling melden
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
21 mrt 2024
We betreuren het ten zeerste te horen dat uw ervaring met ons paasei niet aan uw verwachtingen voldeed. Het is nooit onze intentie geweest om misleidende informatie te verstrekken. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit gebruiken om onze communicatie en productbeschrijvingen te verbeteren.
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onduidelijke website: een verschillend leverings- en facturatie adres zijn moeilijk in te geven. Erg verwarrend met verkeerde aflevering en facturatie als gevolg
Beoordeling melden
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
3 apr 2024
Dat klinkt niet ideaal, sorry dat onze website verwarring heeft veroorzaakt rond het invoeren van verschillende leverings- en facturatieadressen. We nemen je feedback serieus en zullen kijken hoe we dit proces kunnen vereenvoudigen om toekomstige verwarring en fouten te voorkomen. Bedankt voor het delen van je ervaring; dit helpt ons om onze service te verbeteren.
BV
Bruno V.
Embourg
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
Beoordeling melden
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
6 feb 2024
Allereerst willen wij u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u hebt ervaren met uw recente leveringen. Het is absoluut niet de standaard die Neuhaus nastreeft en wij begrijpen uw teleurstelling volledig. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit incident opnieuw onderzoeken met onze verzendpartner. Hoewel we het jammer vinden te horen dat u besloten heeft om niet meer online te bestellen, begrijpen we uw beslissing. Wij willen u graag een oplossing bieden die hopelijk uw vertrouwen in Neuhaus kan herstellen. We contacteren u snel.
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Chocolade smaken niet erg lekker zijn ook veel te klein
Beoordeling melden
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
26 feb 2024
Bedankt voor uw eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat de smaak en grootte van onze chocolade niet aan uw verwachtingen voldeden. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze zeker meenemen in onze voortdurende inspanningen om onze producten te verbeteren.
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijne chocolade en goede en trefzekere levering. De klantenservice is wat mij betreft onder de maat. Een code voor een gratis chocolade die niet inwisselbaar is en dan als commentaar geven dat ik de mailbox in de gaten moet houden voor een volgende code is niet van hetzelfde kwaliteitsniveau als de chocolade. De eerste keer 4 sterren gegeven, de tweede keer gemeld en gezegd bij herhaling dat er 3 sterren komen en dat is dus nu gebeurd. Helaas, want bij een goede klantenservice had het geheel naar 5 sterren kunnen gaan.
Beoordeling melden
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
18 dec 2023
Dank voor uw feedback. Excuses voor het ongemak met de code. Ik neem dit direct op met de klantenservice om na te gaan wat er fout ging.
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Logistieke partner !

Neuhaus pralines en chocolade: 10 op 10 , gewoon de beste ... maar ... hun logistieke partner voor hun e-commerce in Mechelen, dat is een heel ander verhaal ! Op 27 juni ll. kreeg ik plots, via Bpost, 2 dozen van Neuhaus, waarvan 1 doos met leuke dameskledij ! Wat een verrassing ! Na wat heen en weer telefoneren is het probleem tot op vandaag nog altijd niet opgelost. Geef mij dan toch maar de lekkere chocolade !
Beoordeling melden
8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nog steeds niet bezorgd, ergens bij Post NL op een sorteer centrum blijven steken. Bezorging is al 2 keer niet gehaald. Pakket wordt een week later pas opnieuw verstuurd. Best jammer bij een eerste keer dat ik online besteld bij Neuhaus.
Beoordeling melden
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
14 sep 2023
Onze excuses voor dit ongemak. We zien dat de bestelling intussen opgehaald gehaald is. We nemen dit ook op met Post NL. Fijne dag!
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg geen antwoord op m'n vraag, m'n bestelling zou na 1 of 2 werkdagen bezorgd worden, ik heb op 12/12 besteld het is nu 19/12 en ik heb nog steeds niks ontvangen.
Beoordeling melden
FT
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Is nog steeds niet geleverd op 27 dec terwijl het de 14e dec besteld is
Beoordeling melden
HR
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De thuisservice was niet helemaal in orde.
Beoordeling melden
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dure producten en dure verzendkosten
Beoordeling melden
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
17 nov 2023
Het spijt ons om dat te horen. Al onze pralines worden in Belgïe gemaakt mat uitsluitend duurzame en natuurlijke ingrediënten. Helaas is de prijs sterk afhankelijk van schommelingen in transport-, verpakkings-, energie- en andere kosten. We proberen zo min mogelijk van deze sterke schommelingen in onze prijzen door te berekenen, maar helaas kunnen we hier niet altijd aan ontkomen. Op onze website kan je in de filters de gewenste prijscategorie selecteren, zodat het Neuhaus-assortiment verschijnt binnen een bepaalde categorie: https://www.neuhauschocolates.com/en_BE/shop/ Fijne dag toegewenst!
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Chocolade tablet kwam gebroken aan
Beoordeling melden
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
1 dec 2023
Dat spijt ons om te horen. We nemen contact met u op om dit recht te zetten.