vanlemmenpizza.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2023
vanlemmenpizza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Houtgestookte pizzaoven besteld bij Van Lemmen en deze is geleverd na een kleine week. Wel beetje vreemde logistiek. Ik kreeg eerst een bericht van PostNL dat ze de levering van Van Lemmen zouden verwerken. Paar dagen later kreeg ik bericht van Transmission dat zij een levering voor me hadden afkomstig van bagageonline.nl. Ik heb daar nooit van gehoord maar bij aflevering bleek dat de pizzaoven te zijn. Enige communicatie was beter geweest. De oven was keurig en onbeschadigd op een pallet afgeleverd dus mijn oordeel is: goed / 4 sterren. Als er nog een montage instructie bij had gezeten met tips hoe een nieuwe houtoven voor het eerst op te stoken (misschien niet te heet) en ook bericht waarom er een losse digitale thermometer bij zit in plaats van een gemonteerde oven-thermometer zoals op de productfoto's te zien dan had ik 5 sterren gegeven.

26 dec 2023
Oven ziet er goed uit. Maar onderstel is prijs kwaliteit slecht want je zou de oven moeten kunnen verrijden met het onderstel. Maar dat kan helemaal niet want als je van ne oven af wil dan moet je onderstel verplaatsen dan glijd die er gewoon af. Dus de wielen zitten er voor niks onder en je betaald er een hoop geld voor. En als erkend dealer zou je verwachten dat je echt alles weet van wat je verkoopt.

Beoordelingen voor vanlemmenpizza.nl

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en volledige en complete informatie over de producten. De kwaliteit van de producten is ook nog eens goed, mede door zorgvuldige verpakking en verzending (de kaas kwam bevroren aan, zoals het hoort).
Aanbod prima, wel het e.e.a uitverkocht. Prijs redelijk.
Goede communicatie en kwalitatief goede ingrediënten
Nette prijzen en snel geleverd!
Top, snel en goed verpakt.
TOP!!!!
13 apr 2024
13 apr 2024
30 mrt 2024

Inoxplaat

De inoxplaat is van degelijke kwaliteit. Goede service en correcte afhandeling van mijn bestelling. Helemaal tevreden!

Aanrader

Ik ben heel tevreden met de geleverde producten, het contact en de materialen! Zo mooi die passie voor pizza!
Snelle levering en mooie/goede producten. Van Lemmen is mijn adres voor pizza ingredienten en benodigdheden.
De mozzarella kaas was perfect en een snelle levering en goed verpakt top
Wederom keurig verpakt en geweldige kwaliteit en assortiment