Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen.
ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Als er iets is wat wij kunnen doen om die 5e ster te verdienen dan horen wij dat graag! Met hartelijke groet van het Radbag team
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Poster veel kreukels.
Slecht ingepakt.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan tijdens de bezorging van de poster. :( Heb je onze klantenservice al hierover benaderd?
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Goed
het was goed maar wist niet goed of het te vertrouwen maar ik kan je geruststellen ze hebben me niet gescamt
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring had bij ons. :) Als er nog iets is wat wij kunnen doen om die 5e ster te verdienen dan horen wij het graag! Met hartelijke groet van het Radbag team
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Is er nog iets wat wij kunnen doen om die 5e ster te verdien? Laat maar weten!
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Cadeau kwam aan zoals afgebeeld. De afbeelding zelf kan snel afschilferen.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Bedankt voor de 4 sterren! Jammer dat de afbeelding een beetje begon af te schilferen. :( Maar hopelijk is dit niet een al te groot probleem! Met hartelijke groet van het Radbag team!
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
snelle levering
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Mooi om te horen dat je tevreden bent over onze vlotte levering! Hopelijk ben je ook blij met de producten. :)
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Pakket tot op heden nog niet ontvangen.
Reeds op 28 april besteld en op 6 mei zou dit naar mij verzonden zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Dag Evelien, goed dat je even een berichtje stuurt. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen! Onze excuses hiervoor. Heb je onze klanten service al benaderd? Zo niet, dit zijn onze contactgegevens:
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
België: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakje is helaas nooit aangekomen.
Ik ben wel heel vriendelijk verder geholpen door de klantenservice en boden mij enkele oplossingen waar ik mee geholpen was.
Het lag volgens mij dus eerder aan de bezorgdienst dan aan radbag.
Waarvoor toch 5 sterren qua klantenservice aan radbag
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
2 dagen geleden
Dag Lynn, wat vervelend om te horen dat er iets mis ging tijdens de levering van jouw bestelling. :( Onze excuses hiervoor. Maar wel fijn om te lezen dat je erg tevreden was met onze naservice. Hopelijk is nu alles helemaal in orde! Met hartelijke groet van het Radbag team
4 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
11 dagen geleden
Heel erg bedankt voor deze beoordeling! Is er nog iets wat wij kunnen doen om die 5e ster te verdienen? Laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team!
3 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
De producten zijn van goede kwaliteit en gaan heel lang mee!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
11 dagen geleden
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. :) Dat doet ons goed. Is er nog iets wat wij kunnen doen om de volgende keer die 5e ster te verdienen? Laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team
2 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
11 dagen geleden
Bedankt dat je de tijd nam om ons te beoordelen. Als er iets is wat wij kunnen doen om die 5e ster te verdienen, laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team
1 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
11 dagen geleden
Heel erg bedankt dat je de tijd nam om ons te beoordelen. Op naar de 5 sterren! Hoe zouden we dat volgens jou kunnen bereiken? Laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
11 dagen geleden
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zouden ook graag nog horen hoe wij die 5e ster zouden kunnen verdienen. Laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team!
25 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Moeilijke betaling, slecht voorbeeld
Moeilijke betaling.
Slecht voorbeeld
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
25 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met onze service. :( Zou je ons alsjeblieft in wat meer detail laten weten wat er misging? Alvast bedankt en met hartelijk groet van het Radbag team!
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
25 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
25 apr 2024
Wat jammer om te vernemen dat je ons maar 2 sterren geeft! Zou je misschien willen laten weten wat er precies mis is gegaan en hoe wij kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet van het Radbag team!
19 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Poster kwam geopend en beschadigd aan…
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
22 apr 2024
Dag Laura, wat vervelend om te lezen dat de poster die jij had besteld beschadigd is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Had je onze klantenservice al benaderd hierover?
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
19 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Veel te lange dan voorzien bezorg tijd, pakje kwam helemaal nat van regen (en producten ook) ! Toen ik vroeg voor tegemoetkoming want pakje was niet meer nodig door te late verzending, zeggen ze dat ik gratis mag terugsturen, maar karton was volledig doorweekt !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
22 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. :( Als de producten in het karton nog intact dan zouden wij het erg waarderen als je het toch terug zou kunnen sturen. desnoods in een nieuwe verpakking. Dat zou ons heel erg helpen en dan krijg jij gewoon je geld terug. Hartelijk groet van het radbag team.
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Product slecht, klacht wel opgelost.
Ik had een gepersonaliseerde beker besteld. De kwaliteit van de deksel was echt heel slecht en de opdruk bovendien niet gecentreerd. Nadat ik om een nieuwe vroeg, kreeg ik mijn geld terug en een kortingscode, omdat het product niet meer leverbaar is.
Erg jammer, het was een kado voor mijn vriend.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
22 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met de productie van de beker. :( Onze excuses hiervoor. Dit is zeker niet onze standaard en we hopen dat je ons nog een kans geeft. Wel fijn om te horen dat het is opgelost. Hartelijk groet van het Radbag team!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.