radbag.nlBeoordelingen

Hanns Schindler

Beoordelingen voor radbag.nl

3.90/5.00

1.142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De verpakking was kapot van mijn bestelling. Het had beter geweest een stevigere kartonnen doos te gebruiken. En wat meer ducktape om de doos heen kunnen doen.Gelukkig zaten de artikelen ook nog in een stevige kartonnen doos. Maar de doos stond een stuk open. Een slecht iemand had zo een artikel eruit kunnen halen. Verder ben ik blij verrast met mijn bestelling. Ik vind het erg mooi en mijn hondje drinkt er lekker uit.
Verder lezen

Vooralsnog is mijn ervaring niet goed: ik wacht nog steeds op mijn bestelling en van de track & trace informatie op de site word ik niks wijzer: er is niet te zien waar mijn pakket is en wanneer ik het kan verwachten. Je kan alleen vragen stellen via de mail: geen telefoonnummer oid. Ik heb een week geleden een cadeau besteld voor iemand en heb het morgen nodig (dat zou moeten lukken met 3-5 dagen levertijd): geen idee of het op tijd komt!

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over radbag.nl

Sorteren relevantie
De ‘groene lama planter’ besteld. Helaas ziet hij er niet helemaal zo uit als op het plaatje (geen ribbels op de hals). De gelei met zaadjes blijft ook niet goed plakken. De ribbels zijn te oppervlakkig dus het glijdt zo weer naar beneden. Leuk idee, ziet er ook leuk uit, maar werkt niet naar behoren. Had er niet zo veel geld voor betaald als ik dit had geweten.
Product was prima en levering ook. Alleen tussen bevestiging van aankoop en aflevering geen communicatie. Ik had fijner gevonden als ik bericht kreeg dat het pakketje onderweg was en op een x-dag werd geleverd. Nu was het onduidelijk. Voor de rest is het prima.
Product was very expensive but failed to work (activated during transport and arrived empty). Transport protection (foam sheet with hole at button location!) is insufficient for such a pricy article...!
Snelle levering. Zou worden geleverd op woensdag maar werd donderdag geleverd. Wat niet gek is in deze periode ivm het covid-19 virus en de maatregelen die daarbij moeten worden getroffen.
Leuke spullen, nette track en tracé, echter, voor de bestelling niet echt duidelijk hoe lang het duurt tot de aflevering thuis
My father in law loved the mini grill, which is perfect for a day on the beach! Very good service and fast delivery!
Leuke producten; effectieve en tegelijk humorvolle communicatie; snelle en probleemloze levering.
Super schattig kleedje, ook erg zacht. Iets kleiner dan ik had verwacht naar dat is niet erg.
jammer dat het de verkeerde opdruk is op de jas.ook geen enkele reactie via facebook en mail.
De bestelling was lang onderweg en ik heb nooit een bevestiging van de verzending gehad.
De eerste levering was verkeerd gegraveerd. Heb gratis een nieuwe gekregen. Top!
Bierpul met persoonlijke tekst gekocht. Heel snel verzonden en goede kwaliteit.
Besteld, verstuurd en binnengekregen. Zonder problemen.
Duidelijke website snelle service en prima kwaliteit