Certificaat voor radbag.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.184 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.541 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Nee.

Snel en conform afspraak
5.00

Goed werk en snelle levering.

geen opmerking prima levering
5.00

Ben een tevreden klant. Vond alleen de kleur van het product wat tegenvallen. Dat blijft moeilijk inschatten als je via een webshop iets koopt.

... Geen commentaar
2.67
Redelijk

Alles van goede kwaliteit top.

5.00

De leveringsbedrijf deed een dag langer over de levering. Om 13:59 uur was pakket weg uit depot in Itrecht. De volgende dag rond 13:00 uur werd pakket afgeleverd.
3.67

Prima, snelle levering
4.00

Product ziet er netjes uit, bestelling kwam snel binnen alleen de achterkant had strakker in de lijst mogen zitten
4.33

Ik heb mijn bestelling op 30-9 besteld, er zouden 3-4 werkdagen tussen de bestelling en de levering zitten maar hij is pas vandaag bezorgd. Eerst hoorde ik een week lang niks. vervolgens kreeg ik een bericht dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn en een paar dagen later ineens weer een mail dat mijn bestelling onderweg was.
2.00
Matig

Producten waren zeer goed ingepakt,voldoen volledig aan de beschrijving. De mogelijkheid om adres te kunnen wijzigen voor levering is zeker een pluspunt

geen
4.00

Alles snel binnen, ruim verpakt, kwaliteit-prijs prima
5.00

Zeer snelle levering. Product was goed verpakt en netjes afgeleverd. Het product zelf was ook goed afgewerkt
4.33

Tof cadeau, snel geleverd en had het gewenst resultaat. Een tof cadeau bij verhuis. Stijlvol
5.00

Op het laatste moment een cadeau besteld en in de haast het verkeerde product besteld, de klantenservice gebeld en super geholpen Producten kwamen op de gemelde leverdag binnen, top
5.00

Pakket was niet geleverd binnen de datum die op de site stond.
(Verjaardag cadeau.)
Op het pakket zat geen "breekbaar" sticker.
(Bestelling van glas was heel. Zou volgende keer fijn zijn.)
Verders heel blij met het product.
3.33
Redelijk

Goede levering

goede snelle service

Vlekkeloze en snelle service

It arrived within a week Very happy with my products 3
5.00

Duidelijke website, goede productomschrijving, heldere voorwaarden. Producten zijn als beschreven en levering is snel.
5.00

Het is de perfecte cadeau. Het kwam precies op tijd en de kleuren zijn geweldig. Ben er super blij mee.
5.00

levering wat aan de trage kant
verkeerde levering.
nieuw product gekregen zonder meerkosten
goede service
4.00

Op alle punten goede score. Ben zeer tevreden
5.00

Levering is volgens afspraak, dus service ook. Producht had ik andere afmetingen van verwacht, maar dat is niet direct de schuld van de site natuurlijk
4.00

Producten van radbag zijn altijd heel leuk, soms zijn wat dingen een beetje duur maar verder bij het kopen van producten gaat alles altijd soepel en wordt het snel bezorgd.
4.67

Het bij u gekochte item is van uitstekende kwaliteit.
5.00

Snelle levering, duidelijk op de hoogte gebracht van vorderingen. Prima kwaliteit
5.00

Levering en service top, maar ik ben niet helemaal blij met de grootte van de placemats. Ik vind ze te klein. Dat gezegd hebbende: ze zijn wel heeel mooi.
4.67

Pakje was lang onderweg door dat het van Duitsland naar Hongarije weer naar Duitsland en toen pas naar Nederland kwam. Bijna een week later ontvangen dan op de website stond aangegeven
4.00

Het is niet zoals ik had verwacht. Ik ben beetje teleurgesteld over de product
4.00

Levering was volgens aangegeven op de site, maar dit kan sneller tegenwoordig. Verder jammer dat ik na 1 dag een mail ontvang met hetzelfde product in de aanbieding.
3.67

Snelle levering.
5.00

Er werd duidelijk gecommuniceerd over de levering van de producten. Deze zien er kwalitatief goed uit.

radbag.nl klantbeoordeling

radbag.nl

radbag.nl werd op 02-12-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Reitschulstraße 7

Landesgericht Feldkirch 438671f
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Hanns Schindler
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met radbag.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen