Beoordelingen voor radbag.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.106 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.382 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

3.67

Hele leuke en originele producten
4.00

Bestelling was goed op tijd.
4.33

Niet wat ik had verwacht
3.67

Poster werd met beschadiging door vervoer geleverd maar probleem werd erg goed opgelost.
3.67

Product bleek een chinees bouwpakket van slechte kwaliteit en onduidelijke beschrijving
2.33
Matig

1 product voldeed niet aan verwachting,deze is terug gestuurd,en reeds gecrediteerd,volle service hartelijk dank

prima
5.00

Zeer goed en goedkoop bedrijf.

Alles inorde

Mijn nr 1 gadget store
4.00

Prijs kwaliteit was niet in goede verhouding

Nvt

goed produkt,
op tijd geleverd.
5.00

Leuke cadeaus, snelle service, origineel
5.00

Vlotte levering. Netjes verpakt.
4.33

Alles is perfect verlopen. Ik had een email gestuurd omdat ik de producten voor een bepaalde datum wilde ontvangen. En daar hebben ze heel goed aan meegewerkt. Bedankt
4.33

Tot nu toe nog niks ontvangen. Dit terwijl er binnen 3 a 4 dagen geleverd zou worden.

Edit: maakt mij niet uit of er wat mis gaat, maar hou dan in ieder geval je klant op de hoogte. Het was een cadeau en was dus niet op tijd.
1.00
Slecht

radbag.nl antwoordt: 18-07-2017
Hi! Het spijt ons erg van de vertraging. Gelukkig is het pakket aangekomen, maar we begrijpen dat het misschien nog steeds te laat kwam. Je kan uiteraard het pakket kostenloos retourneren indien je wenst.

hele toffe gadgets en een goede service en levering

Veel te duur
3.33
Redelijk

Aflevering was 3 deuren verder. En sokkken lijken mij eeg klein voor one Size fits all.

Top product

Super
5.00

Het product zelf (zap-it een muggenbeet verzachtend apparaat) heb ik nog niet uitgeprobeerd, dus een gemiddelde. De levering was weliswaar op tijd; maar helaas in een onnodig grote doos. Gevolg hiervan, wij waren niet thuis, de doos is nu ontvangen door de buren; terwijl zap-it prima paste in een brievenbus enveloppe. Dus matige levering. De service was qua bestelling en informatie goed.
Redelijk

veel leuke cadeau ideeën, leveringstijd precies zoals beschreven.

Goede levering. Leuk product

Perfectemundo :)
4.67

Snelle levering, alles in orde.

Snel en goed
5.00

Prima service en producten. Een beetje aan de prijs maar dan heb je natuurlijk wel wat anders dan anders

Leuk produkt
4.00

De producten zijn van uitstekende kwaliteit en erg leuk als bijvoorbeeld een cadeau Daarentegen heb ik wel ondervonden dat toen ik het pakket bij huis kreeg dat er deuken in mijn doos zaten en dus ook in de verpakkingen van de artikelen.. Jammer deze zijn bedoeld als cadeau en zien er dus niet mooi meer uit. Dit is het enige wat ik er op aan te merken heb. Verder uitstekend snelle levering, Prima
3.67

Product is leuk en goed Levering zou echter 3-4 werkdagen duren, maar heeft uiteindelijk 8 werkdagen geduurd zonder dat ik ervan op de hoogte gebracht werd dat het langer zou duren. Beetje jammer...
Redelijk

Mijn bestelling is na 3 weken nog steeds niet aangekomen terwijl ik toen al een mail heb gehad dat het pakketje zou afgeleverd zijn, de producten kan ik hierdoor niet beoordelen waardoor ik hetzelfde geef als bij de service, deze kan wel wat beter door op vragen te antwoorden ipv enquêtes door te sturen
1.67
Matig

Leuk assortiment, snelle levering.
5.00

Levering niet snel maar wel prima verzorgd

Bedankt
4.00

Gewoon goed, levering was er optijd en het product zag er top uit
3.67

Het was allemaal top zoals altijd

bedankt

Landesgericht Feldkirch 438671f
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Hanns Schindler
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met radbag.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen