radbag.nlBeoordelingen

Hanns Schindler

Beoordelingen voor radbag.nl

3.88/5.00

1.145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De verpakking was kapot van mijn bestelling. Het had beter geweest een stevigere kartonnen doos te gebruiken. En wat meer ducktape om de doos heen kunnen doen.Gelukkig zaten de artikelen ook nog in een stevige kartonnen doos. Maar de doos stond een stuk open. Een slecht iemand had zo een artikel eruit kunnen halen. Verder ben ik blij verrast met mijn bestelling. Ik vind het erg mooi en mijn hondje drinkt er lekker uit.
Verder lezen

Vooralsnog is mijn ervaring niet goed: ik wacht nog steeds op mijn bestelling en van de track & trace informatie op de site word ik niks wijzer: er is niet te zien waar mijn pakket is en wanneer ik het kan verwachten. Je kan alleen vragen stellen via de mail: geen telefoonnummer oid. Ik heb een week geleden een cadeau besteld voor iemand en heb het morgen nodig (dat zou moeten lukken met 3-5 dagen levertijd): geen idee of het op tijd komt!

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over radbag.nl

Sorteren relevantie
Goed op de hoogte gehouden van levering, levering werd ook op vooropgestelde termijn afgeleverd! Producten netjes ingepakt, grappige tape gebruikt om doosje te sealen (het zit em in de kleine dingen :D)! Kaboutertjes zijn precies zoals afgebeeld: mini (dus überschattig) en erg mooi afgewerkt. Zeer blij met deze aanwinst en mijn planten ook :)
Persoonlijk ben ik ontgoocheld in de weergave van de foto op het houten paneel. Paneel was reeds beschadigd en alsook klopt de weergave van de kleuren niet. Voor deze prijs had ik er toch iets meer van verwacht. Met vriendelijke groet, Vanessa
Voor de prijs had ik het gewoon 'groter' verwacht dan dat het in de realiteit is. Er staat natuurlijk wel een afmeting bij, dus misschien is mijn inschattingsvermogen gewoon niet zo goed. Op de prijs afgaan, was het dus wel wat duur.
Kiezen uit zoveel leuks was niet gemakkelijk, maar is uiteindelijk toch gelukt. De levering verliep vlot. Ik heb de cadeautjes nog niet aan de begunstigden kunnen geven, maar ik weet nu al dat ze er héél blij mee gaan zijn.
Levering is echt wel laat. Ze voorzien ten laatste binnen de 7dagen, uiteindelijk 9 dagen. Product was ook meer dan 4 weken niet beschikbaar. En voor die prijs zou je wel verwachten dat er een koppeling met lader in zit.
Radbag heeft zoveel toffe hebbedingetjes, die de ideale cadeautjes vormen voor gelijk welke gelegenheid. De gedetailleerde productomschrijvingen zijn een enorm pluspunt, net zoals de snelle service. Doe zo verder!
Beste ik dacht dat de gepersonaliseerde naam van de badjas gestikt /genaaid zou zijn .Heb bang dat het na paar keer wassen gaat vervagen ,jammer maar al bij al is mijn dochter superblij.Mvg Diana
Pakket was behoorlijk beschadigd tijdens transport. Door de goede inpak techniek geen schade aan de producten. Langere bezorgduur doordat het bedrijf zich in Duitsland bevind.
Ga zeker nog een keer bestellen leuke cadeaus snelle levering en het cadeau is van goede kwaliteit, Ook nog contact gehad met de klantenservice snel antwoord gekregen.
Super leuke cadeautjes! Helaas waren sommige producten niet verpakt in de originele doos. Daardoor leek het al open te zijn geweest voordat je het geeft.
De levering had enorm grote vertraging... zeker 1,5/ 2 weken. Wat het ontzettend jammer maakte. Voor de rest is het product erg goed en aangenaam
Het gepersonaliseerde boek met licht beantwoorde volledig aan mijn verwachting. Zeer mooi uitgevoerd. Een aanrader voor iedereen!!
Onmiddellijke bevestiging van bestelling + e-mail wanneer pakje verstuurd werd. Levering binnen de vijf werkdagen na bestelling.
Mooie dispenser. Jammer genoeg blijft de zeep na gebruik nog lichtjes druppen uit de tong waardoor je steeds vlekken hebt.
Ik heb nog steeds geen track en trace code moet nog steeds wachten tot mijn pakketjes hopelijk een keer binnen komen
Leuk dat je sommige cadeaus persoonlijk kunt maken. Bij een poster had ik graag de lijst bij de preview willen zien.
De kwaliteit van de mat en de foto's... Dat zoals in het voorbeeld niet alle foto's er net niet helemaal op staan
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en ook geen bericht meer gehad na de bevestiging van de bestelling
Mooi product! Klein maar fijn. Toch snelle levering, zoals afgesproken, ondanks de drukte v d Coronacrisis.
Gepersonaliseerde badmat besteld en ze zag er exact uit zoals op de preview. Heel tevreden.