radbag.nlBeoordelingen

: 3.740GoedGecertificeerd

Details
Contact
radbag.nl- Logo - Beoordelingen
radbag.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
MH direkt e-commerce+fulfillment GmbH & Co. KG
Reitschulstraße 7
6923 Lauterach
Oostenrijk
Handelsregister
Landesgericht Feldkirch 438671f
Gevolmachtigde
Hanns Schindler

Beoordelingen voor radbag.nl

3.94/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.164 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

49 %
25 %
9 %
7 %
11 %
3.740 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


23 dagen geleden
Er werd gereageerd op vragen die ik had en ben tevreden over mijn bestelling. Gepersonalisserd kado is heel leuk geworden en alles netjes verpakt. De website is wat lastiger te gebruiken. Springt bij personaliseren soms terug in vorige stap, waardoor je kunt gaan twijfelen over het nog wel goed komt. Bij bestellen zie je je preview niet meer. Er staat personaliserbaar wardoor je je lunt afvragen of het wel goed is doorgekomen uiteindelijk. En bij het wijzigen van een aantal items bleef het terugspringen op een ander aantal. Ik moest 3x corrigeren voor ik een bestelling kon afronden. Dus wat technische aandachtspunten nog. Via link in mail kon ik inschatten wanneer het bezorgd zou worden. Ik heb een volgende bestelling uitstaan. Er worden leuke kado producten verkocht!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


10 dagen geleden
Hun klantenservice is uitstekend. Ik heb altijd een snelle reactie gekregen en ze zorgde voor een oplossing voor mijn probleem. Voor verbetering vatbaar is hun expeditie afdeling. Zij stuurden mijn bestelling van 35 dozen in een te grote en zware pakket naar de courierdienst. Die weigerde het te bezorgen en het lag 10 dagen bij hun in de opslag voor dat ik er achter kwam wat het probleem was. Enige terugkoppeling tussen hun en Radbag of naar mij toe was er niet. De expeditie afdeling moet weten wat de regels zijn voor aanlevering en de courierdienst moet ook weten hoe ze moeten terugkoppelen. Het moet niet zijn dat de klant overal moet gaan bellen voordat er enige beweging in komt.
radbag.nl- Logo - Beoordelingen
radbag.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van radbag.nl
Gisteren
Hallo Marie-Ann, Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je blij met ons bent. We gaan kijken waar wij ons leven en levering kunnen verbeteren, zodat we een volgende 5 sterren kunnen scoren.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
23 dagen geleden
Er werd gereageerd op vragen die ik had en ben tevreden over mijn bestelling. Gepersonalisserd kado is heel leuk geworden en alles netjes verpakt. De website is wat lastiger te gebruiken. Springt bij personaliseren soms terug in vorige stap, waardoor je kunt gaan twijfelen over het nog wel goed komt. Bij bestellen zie je je preview niet meer. Er staat personaliserbaar wardoor je je lunt afvragen of het wel goed is doorgekomen uiteindelijk. En bij het wijzigen van een aantal items bleef het terugspringen op een ander aantal. Ik moest 3x corrigeren voor ik een bestelling kon afronden. Dus wat technische aandachtspunten nog. Via link in mail kon ik inschatten wanneer het bezorgd zou worden. Ik heb een volgende bestelling uitstaan. Er worden leuke kado producten verkocht!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
10 dagen geleden
Hun klantenservice is uitstekend. Ik heb altijd een snelle reactie gekregen en ze zorgde voor een oplossing voor mijn probleem. Voor verbetering vatbaar is hun expeditie afdeling. Zij stuurden mijn bestelling van 35 dozen in een te grote en zware pakket naar de courierdienst. Die weigerde het te bezorgen en het lag 10 dagen bij hun in de opslag voor dat ik er achter kwam wat het probleem was. Enige terugkoppeling tussen hun en Radbag of naar mij toe was er niet. De expeditie afdeling moet weten wat de regels zijn voor aanlevering en de courierdienst moet ook weten hoe ze moeten terugkoppelen. Het moet niet zijn dat de klant overal moet gaan bellen voordat er enige beweging in komt.
radbag.nl- Logo - Beoordelingen
radbag.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van radbag.nl
Gisteren
Hallo Marie-Ann, Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je blij met ons bent. We gaan kijken waar wij ons leven en levering kunnen verbeteren, zodat we een volgende 5 sterren kunnen scoren.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over radbag.nl

Filter  Sorteren Relevantie 
23 dagen geleden
Er werd gereageerd op vragen die ik had en ben tevreden over mijn bestelling. Gepersonalisserd kado is heel leuk geworden en alles netjes verpakt. De website is wat lastiger te gebruiken. Springt bij personaliseren soms terug in vorige stap, waardoor je kunt gaan twijfelen over het nog wel goed komt. Bij bestellen zie je je preview niet meer. Er staat personaliserbaar wardoor je je lunt afvragen of het wel goed is doorgekomen uiteindelijk. En bij het wijzigen van een aantal items bleef het terugspringen op een ander aantal. Ik moest 3x corrigeren voor ik een bestelling kon afronden. Dus wat technische aandachtspunten nog. Via link in mail kon ik inschatten wanneer het bezorgd zou worden. Ik heb een volgende bestelling uitstaan. Er worden leuke kado producten verkocht!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
10 dagen geleden
Hun klantenservice is uitstekend. Ik heb altijd een snelle reactie gekregen en ze zorgde voor een oplossing voor mijn probleem. Voor verbetering vatbaar is hun expeditie afdeling. Zij stuurden mijn bestelling van 35 dozen in een te grote en zware pakket naar de courierdienst. Die weigerde het te bezorgen en het lag 10 dagen bij hun in de opslag voor dat ik er achter kwam wat het probleem was. Enige terugkoppeling tussen hun en Radbag of naar mij toe was er niet. De expeditie afdeling moet weten wat de regels zijn voor aanlevering en de courierdienst moet ook weten hoe ze moeten terugkoppelen. Het moet niet zijn dat de klant overal moet gaan bellen voordat er enige beweging in komt.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
radbag.nl- Logo - Beoordelingen
radbag.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van radbag.nl
Gisteren
Hallo Marie-Ann, Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je blij met ons bent. We gaan kijken waar wij ons leven en levering kunnen verbeteren, zodat we een volgende 5 sterren kunnen scoren.
 nuttig 
10 dagen geleden
Choco pakketten besteld welke door de bezorgdiensten zo ruw behandeld worden dat de choco steeds gebroken aankomt. Onmiddellijk door Radbag gratis nieuwe Exemplaren opgestuurd. Topservice en erg vriendelijk! Tip: plaats buiten steunmateriaal in de doos ook nog een sticker voor glaswerk of handle with care. Mss dat de pakketdiensten uw pakketjes dan wat voorzichtiger transporteren.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
Lange levertijd, product moest uit Duitsland komen. Weinig flexibiliteit in de service. Vroeg om een wijziging van het factuuradres, was niet mogelijk. Probeerde ze te bellen tijdens openingstijden, geen gehoor. Mail werd beantwoord op het moment dat er niks meer aan gedaan kon worden. Zonde, want ze hebben leuke cadeaus en het product zelf werd door de ontvanger leuk ervaren!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
9 dagen geleden
Bestelling werd binnen de beloofde termijn bezorgd en was in goede staat. Volgens de promotie-tekst zou ik 10% korting krijgen op de eerste bestelling als ik me op de nieuwsbrief zou abonneren, dat bleek maar voor één artikel (wel het duurste artikel in de bestelling) te gelden. Een beetje misleidend, maar toch leuk meegenomen.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
8 dagen geleden
De persoonlijke service is uit de kunst en super snel. Wel is een verbeter punt bij foto spaarpot dat je het gereed product ziet met omlijsting. En dat je je ontwerp terug kunt vinden. Mijn tekst stond niet centraal door mijn fout dit werd gewoon opgelost door nieuwe te sturen. Kostenloos. 👍👍
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
15 dagen geleden
De eerste keer dat het pakketje toekwam was het helemaal gekreukt en plat. Dan heb ik contact opgenomen met een heel vriendelijke klantenservice en zij hebben me dan een nieuwe opgestuurd. Ik was wel tevreden over het tweede pakket maar vond het toch iets te duur om eerlijk te zijn.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
De spulletjes waren perfect!, het verzenden ging ook best vlot,maar vooral jullie! De komise manier van schrijven en gekkigheid enzo. Gezellig! Het trustfonds geeft rust,heel correct. En verder word je gewoon heel blij van Radmag :)
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
4 dagen geleden
Originele producten, correcte info, ook over de levering en heel leuke communicatie: ik waardeer de moeite die werd gedaan om standaardberichten leuker en persoonlijker te laten klinken. In de details onderscheiden jullie je.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
4 dagen geleden
Top service! Er was één foto niet helemaal in het midden afgedrukt. Ik heb een mailtje gestuurd met foto's en het werd direct opgelost door een nieuwe te versturen. Leuk om op deze manier hout te kunnen laten bedrukken.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Leuke producten, bij de gepersonaliseerde kooklepelset vond ik enkel de gepersonaliseerde touch minder duidelijk gefabriceerd. Maar als je goed kijkt, staat het er wel op. kan niet zeggen dat het niet in orde is :)
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Gisteren
TOP Service Producten waren zoals vermeld op de site, super leuk 😀 Helaas door transport was er wat kapot gegaan. Mail gestuurd en binnen 1 dag antwoord dat het omgeruild zou worden. Top service
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
18 dagen geleden
Ik geef toe dit was mijn eerste bestelling bij jullie. Maar ik ben zeer tevreden over jullie het product. Ik heb weer een bestelling geplaatst bij Julie omdat ik er erg blij mee ben
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
Deken met foto’s besteld. Erg blij mee. De kwaliteit van de foto’s is goed. Ik denk dat ik er nog een ga bestellen, met andere foto’s.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
20 dagen geleden
Prachtige leren gepersonaliseerde toilettas aangeschaft. Prima kwaliteit en snelle levering. Ik ben een meer dan tevreden klant!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
17 dagen geleden
Levering precies zoals vooraf aangegeven. Product zag er piekfijn uit en de ontvanger van het cadeau was er erg content mee!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
18 dagen geleden
Super goede kwaliteit. De pull is alleen een beetje zwaar, maar verder is dat niet storend. Erg blij met het resultaat!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
17 dagen geleden
Dat ik een track and trace zo snel kreeg. Er was ook duidelijke communicatie in de mail. Gewoon heel erg fijn! (:
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Leuke spulletjes, snel bezorgd :) ik kon een kadootje vinden voor iedereen in mijn familie!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
23 dagen geleden
Levering op tijd. Overzichtelijke site met ruime aanbieding. Goede track en tracing!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|