radbag.nlBeoordelingen

Hanns Schindler

Beoordelingen voor radbag.nl

3.92/5.00

978 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over radbag.nl

Het idee van een gepersonaliseerde make-up spiegel vind ik heel leuk. Als ik ga kijken naar de kwaliteit van het afdrukken van de foto dan vind ik dat tegenvallen. Daarnaast had ik aangegeven om de factuur apart te mailen en nu heeft de dame in kwestie ook de factuur erbij gekregen, vind ik niet zo netjes. Jammer dat deze twee zaken niet goed waren, vandaar mijn waardering.

Te haarde chocolade!

Erg tevreden met de service en leuke producten :)

Snel geleverd en net zoals omschreven.

Goed webshop

De bestelling is 23 maart gedaan en betaald en nog niet bezorgd bij Teun Zeeman Julianaweg 392 XM Utrecht, morgen jarig. Johan Geuzendam Blankenvoortlaan 2 7471 MG Goor

Bestelling was dik in orde! Product was perfect zoals omschreven en handig in gebruik. Werd een heel leuk cadeau. Ook de levering was in orde, netjes op tijd. Dus geen opmerkingen. Ik zou zo nog bij radbag bestellen.

Alles prima in orde.

10 dagen heeft het geduurd vooraleer ik mijn bestelling heb ontvangen. Mail werd gestuurd naar de klantendienst, maar ik wacht nog steeds op antwoord. Jammer...

Mijn man is aan het klussen, vond het ontzettend leuk en lekker, gereedschap van chocolade

1 week geleden
I choose a framework with my Pic and only arrive the Pic, looks really nice in the page but does not look in that way in real life

Alles was in orde !

Goed en snel bezorgd.

1 week geleden
Als je een cadeautje bestelt en een apart factuuradres opgeeft, is het natuurlijk niet de bedoeling dat er nog een factuur bovenop het geschenk in de doos gestopt wordt!!! :-(

1 week geleden
Alles was prima in orde. De producten waren in orde en zag er leuk en origineel uit. Bedankt!

1 week geleden
Bestel proces was makkelijk. Levering razendsnel! Leuk assortiment!

De levertijd was uitstekend, er was duidelijk aangegeven dat de levertijd binnen 3 tot 5 werkdagen is en wij hadden ons product op zondag besteld en op woensdag werd het al geleverd!

Heel snel geleverd en super leuke, originele cadeau's!

1 week geleden
Erg leuk product. Maar helaas is de tekst niet zo goed te zien.