Beoordelingen voor radbag.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 739 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 890 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

snel en goed afgeleverd

4.5 Top
4.67

Mooi op tijd geleverd en volledig in orde.
5.00

Misschien een grotere doos zodat de onderleggers er volledig inkunnen...
4.33

Het duurde veel te lang en de communicatie was heel slecht.
1.33
Slecht

Alles heel vlot geleverd
4.67

Prima levering en service voor zover bekend. Het artikel is best leuk maar geen goede kwaliteit. Heel licht en het ziet eruit als goedkope prullaria. Ik vrees dat het geen lang leven zal hebben.
3.67

De sales zijn leuk om wat te kopen.
3.67

Snel en netjes geleverd. Leuke producten.

Alles ok
4.00

Jullie hebben hele leuke producten het wijnglasfles en de tekst passen bij alle vrouwen wel in goede aarde. Ga voor al zo door. Ik ga zeker vaker naar jullie internet pag .
4.33

Cool products, but delivery was much delayed and 2 products weren't even included.
2.33
Matig

De unicorn onesie is top
4.00

Super fijne webshop, mooie spullen en snelle duidelijke levering
5.00

Mooie spullen, duidelijke levertijd middels het trackingsysteem en betaalbaar Ik hou ervan

Top shop
4.00

Eenvoudige bestelling, super snelle levering en ontzettend gelukkige broer met het origineel cadeau
5.00

Mooie producten, netjes verpakt en snel verstuurd.
5.00

Levering is prima gegaan en sneller dan voorspeld in de mail. Alleen het product is erg duur vergeleken met andere shops en hoge verzendkosten en hoge prijs voor wanneer de verzendkosten gratis zijn. Er worden hele hoge marges gedraaid naar mijn mening.

super poster
alles perfect geregeld, netjes verstuurd.
4.33

Hele slechte ervaring met de klantenservice.
2.67
Redelijk

de levering duurde wat lang. service nvt
3.50

Bij het terug sturen moest ik nog eens verzend kosten betalen ..
Redelijk

Snelle en goede levering, gemakkelijk te bestellen en afgehandeld online. Heel leuk product en helemaal zoals verwacht. Top

goed
3.67

Er werd zeer snel geleverd aan huis, product was uitstekend in orde Geen enkel probleem was er te bespeuren, alles was dik in orde.
5.00

vlotte service, goede kwaliteit vh product
4.00

Leuk cadeau De jarige is er erg blij mee. Voor mij dus een pluspunt om cocktails te drinken, hahaha

Super originele kado's
5.00

Prima produkten die snel in huis zijn

goeie shit
4.67

Bestelling ontvangen binnen de voorziene tijd. Mooi en kwalitatief product Duidelijke communicatie via mail
5.00

Snelle levering, ondanks de kerstperiode.
Product werkt fantastisch
5.00

Alles was prima, er zat wel een kleine deuk in de hoek van het boek.

Productomschrijving klopte.
Netjes verpakt.
Vlot verloop aankoop.

leuke kado's

Erg vlotte transactie
4.00

Het product is zoals omschreven maar de levering duurde 7 werkdagen ipv de op de website beloofde 3 tot 4 dagen. Ik stuurde een mail op werkdag 6 en kreeg op werkdag 7 een mail dat het pakket ondertussen werd geleverd op werkdag 7.
2.00
Matig

Goed product, goed verpakt. Dank
4.00

Volgens de info die ik kreeg van track en trace nà het bestellen van mijn pakje, zou het 28/12 of 29/12 moeten arriveren. Gelukkig zou mijn pakje dan nog op tijd zijn voor oudejaarsavond. Maar in tegendeel, mijn pakje kwam toe 2/01. Mooi te laat, heb ik nog snel ergens om iets anders kunnen rijden, geld verspild aan iets stoms. Terwijl mijn pakje eigenlijk perfect was. Goede kwaliteit ook

radbag.nl klantbeoordeling

Landesgericht Feldkirch 438671f
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Hanns Schindler
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met radbag.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen