MH direkt e-commerce+fulfillment GmbH & Co. KG
Hanns Schindler

Beoordelingen voor radbag.nl

3.92 / 5.00

942 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over radbag.nl

Super mooi product en netjes op tijd geleverd alleen jammer dat de chocolade gebroken was tijdens vervoer.

Good

Ik heb nog niks ontvangen

Super

Gewoon goed

zeer mooi afwerking van product

Ik vond geen nummer om jullie te contacteren? De levering zou zijn tussen 3 en 5 werkdagen? Uiteindelijk 2 weken moeten wachten Kan beter .. MAAR .. de lamp is wél super mooi

Bestelling snel ontvangen, ruim binnen de aangegeven tijd (werd gezegd bezorgd binnen 3-5 werkdagen, na 2 werkdagen ontvangen). Producten waren precies zoals omschrijving en plaatje en werkten heel goed (Jellyfish spiralizer, knijpers aan een lichtsnoer en 8-ball drinkspelletje) erg blij mee

Super goed product

1 week geleden
Mooie badmat ontvangen met een leuke foto van ons hondje erop. Goed gelukt Duidelijke, en grappige, communicatie, snelle levering.

1 week geleden
Donderdag besteld, maandag in huis, had iets eerder gemogen.

Super bestelling en levering

Perfect

1 week geleden
Zwaar klote, laten me een review schrijven over een product waar ik een week op moest wachten. Verkeerde product geleverd, maar na 3 dagen nemen ze de telefoon pas op. Nu al anderhalve week aan het wachten op de nalevering van het goede product. Baggerzaak. Ik bestel hier nooit meer. Bestelling was geplaatst op 27 december

Mooi product

2 weken geleden
Snelle levering, zelfs met gepersonaliseerde fotoproducten. De kwaliteit van de foto’s op de sleutelhangers is oke, maar niet super. De mini spelconsoles waren heel fijn

Mooie platen als onderlegger maar je kan ze ook als plaat aan de muur hangen. Het is sowieso leuk als je een beetje retro in huis hebt past dit er prima bij. Levering was redelijk snel, kwam alleen in een hele grote doos dat had ik niet verwacht maar denk dat dat is zodat ze niet beschadigen door dubbel vouwen e.d.

2 weken geleden
Deurmat besteld Ziet er super uit, heel erg mooi geworden. Weet niet hoe deze zich houdt, maar ik hoop dat de witte letters leesbaar blijven door het vegen van de voeten Afwachten..

2 weken geleden
Jammer genoeg was het voetje stuk . ( al kunnen we het met wat plakband herstellen :( We hebben zo lang moeten wachten Van 25dec. Dat we het niet zagen zitten om het terug te sturen en nogmaals weer zolang te moeten wachten

2 weken geleden
Gewoon top. Snelle levering.