radbag.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor radbag.nl

4.06/5.00

1.293 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Hun klantenservice is uitstekend. Ik heb altijd een snelle reactie gekregen en ze zorgde voor een oplossing voor mijn probleem. Voor verbetering vatbaar is hun expeditie afdeling. Zij stuurden mijn bestelling van 35 dozen in een te grote en zware pakket naar de courierdienst. Die weigerde het te bezorgen en het lag 10 dagen bij hun in de opslag voor dat ik er achter kwam wat het probleem was. Enige terugkoppeling tussen hun en Radbag of naar mij toe was er niet. De expeditie afdeling moet weten wat de regels zijn voor aanlevering en de courierdienst moet ook weten hoe ze moeten terugkoppelen. Het moet niet zijn dat de klant overal moet gaan bellen voordat er enige beweging in komt.
Antwoord van radbag.nl
Hallo Marie-Ann, Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je blij met ons bent. We gaan kijken waar wij ons leven en levering kunnen verbeteren, zodat we een volgende 5 sterren kunnen scoren.
1 persoon vond dit nuttig
Verder lezen 1 persoon vond dit nuttig Alle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van radbag.nl
1 persoon vond dit nuttig
Verder lezen 1 persoon vond dit nuttig Alle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over radbag.nl

Filter  Sorteren Relevantie
leuk speelgoedje, maar niet makkelijk om te besturen - vergt veel oefening! Alhoewel super licht, toch wel stevig gemaakt (is al tientallen keren op de grond getuimeld, echter zonder beschadigingen). Niet aan te bevelen voor kinderen <15 jaar, kan pijnlijk zijn wanneer je het tegen je gezicht krijgt... alhoewel de schroeven beschermd zijn, kunnen ze toch snijwondjes veroorzaken bij contact.
Super mooi de poster! Zeer goede kwaliteit. Bij de 1e bestelling was de pakketbezorger niet zo netjes met de doos omgegaan en daardoor was er schade. Tip om de poster in een koker te verzenden ipv doos. Gelukkig was de klantenservice uiterst vriendelijk en meedenkend en kreeg ik meteen een kosteloos nieuwe toegestuurd.
Ik heb een mok gekocht met foto's voor Valentijnsdag. Mijn bestelling was binnen een paar dagen binnen in goede verpakking, zodat er zekerheid is dat het heel blijft. Foto's staan er ook prachtig op zoals de website als voorbeeld heeft laten zien. Bedankt voor de goede service! Mijn Valentijn was er erg blij mee
Ik had de Martini cocktailglazen besteld maar eerst kwamen er verkeerde toe. Ik heb dan contact opgenomen met de klantendienst en ik kreeg direct antwoord dat ze de juiste gingen opsturen.2 dagen later had ik de juiste ontvangen. Echt super mooie glazen net zoals op de foto. & wat een service.. Bedankt Radbag!
Een badjas met tekst besteld voor mijn vriendin. Is aardig goed gelukt. Levering was op de afgesproken schatting. Artikel was goed verpakt. De kleur roze vond ik wel ietsje afwijken deze was namelijk iets lichter dan op getoonde afbeelding. Dit mag de pret niet drukken want het artikel is nog steeds top.
Alles ging zoals gepland. Ik had geen problemen en heb ook niks geretourneerd dus daar weet ik qua service niks van. Producten zagen er goed uit en leken perfect op de afbeelding. Levering ook niet beschadigt. Kwam op aangegeven tijd binnen.
Op maandag 8 februari besteld, op 9 februari verzonden maar helaas 1 dag na Valentijn geleverd. Maar mijn vriendin vond de woordzoeker geweldig en heeft ze er nog 1 besteld die nu onderweg is en krijgen beide een mooi plekje naast elkaar.
Wij hebben een shopper besteld voor ons mama.. een hele mooie zak. De levering was langer wachten dan beloofd, maar het was het wachten waart. Heel mooi!! Hopelijk gaat hij lang mee, daar kunnen we nog geen oordeel over geven.
Quick and good delivery, packaging offered sufficient protection. Product really nice, well done. Yes, there are two minor little scratches alongside the numbers, but nothing too obvious. A lovely birthday present!
Origineel en leuk. Verzending prima en netjes verpakt. Track & Trace nr van Duitsland tot Nederland prima, maar wat in NL gebeurt is niet te zien. Pakket keurig binnen gestelde tijd geleverd, ondanks COVID.
product lang onderweg - niet alleen aan covid-19 te wijten - duurde bijna drie dagen voordat het product werd geregistreerd bij transporteur - verder een leuk product dat volledig voldeed aan verwachtingen
De fotoprint op de handdoek is zeer mooi en voelt zacht aan. Bij een ander heb je dikwijls dat je de foto er bovenop voelt, niet bij deze, prachtig resultaat. De levering was op tijd zoals aangegeven.
Ik bestel graag bij Radbag; leuke originele producten voor een goede prijs! En top service; een van mijn bestelde artikelen miste onderdelen en per direct werd een nieuw artikel verzonden. Super fijn!
De bezorger kon mijn adres niet vinden? Dat is nog nooit gebeurt. Daarom kwam mijn pakketje later. Dit werd overigens heel erg netjes opgepakt door mij op meerdere manieren te contacteren. Erg fijn.
ik had een gepersonaliseerde sleutelhanger besteld en hij kwam fout geprint binnen. ik heb gebeld en ze hebben gratis een nieuwe gestuurd die wel goed was. ik heb de oude mogen houden. top service!!
Best een leuke handdoek bestel voor Valentijnsdag. De kwaliteit is middelmatig, OK het is maar een aardigheidje. Bestelling deed er wel drie weken over om bij ons thuis te komen!
ledlamp met foto besteld. Deze werd helaas niet mooi geleverd, mail gestuurd en gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen. Deze was wel mooi geleverd. Blij met de service ;) Dank!
Ze waren per ongeluk een artikel vergeten bij de bestelling te voegen. Na kort en simpel contact via het contact formulier direct een nieuw product toegestuurd gekregen.
Alles in deze tijd aardig op tijd binnen! Van wege corona is dat lastig natuurlijken. Producten zijn precies wat ik er van had verwacht! Mijn vrouwtje is er blij mee
Mooie klok had alleen gevraagd of je deze klok ook hoorde tikken medewerker zei nee maar bij thuiskomst batterij erin gedaan en hoorde hem wel tikken beetje jammer