Beoordelingen voor radbag.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 912 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.119 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Leuke gadgets/cadeaus, snelle levering (dinsdagavond besteld, vrijdagmiddag binnen) die via track & trace prima te volgen is dus een prima service.

Perfect 8
5.00

bedank voor de snelle service en het mooie product
4.33

Deze kurkentrekker functineert fantanstisch. Ik heb al diverse andere soorten kurkentrekkers gehad, maar dit is echt top.
5.00

in de poster zaten vouwen dit is echt geen gezicht als je die in een lijst moet doen, ga iets voorzichtiger om met producten die jullie oprollen. ik maak nog niet echt reclame voor jullie
2.33
Matig

nvt
5.00

snelle en correcte levering...
fantastische producten
5.00

Kreeg mail toen niet op voorraad zijnde product weer leverbaar was. Prompte levering, goed verpakt.
5.00

leuk snoep machine... iets kleiner dan gedacht, maar toch geinig.
4.67

Levering had wat sneller gekund, maar was verder goed in orde.
4.00

Producten werden snel geleverd, voldoen aan alle verwachtingen. Heb nog geen beroep moeten doen op service.
4.50

Alles prima in orde Heel tevreden
5.00

Levering werd in eerste instantie niet doorgevoerd. GLS bezorgt blijkbaar niet op een postbus adres. DIt is tijdens het bestelproces niet duidelijk. Na telefonisch contact met RADBAG werd ander aflever adres (niet postbus) afgegeven. Aflevering kon vervolgens alsnog plaatsvinden.
4.00

Correcte levering, gebeurde op de dag zoals Radbag beloofd had. Producten zijn zeer origineel en leuk als cadeautje

Perfect
5.00

Zou fijn zijn om een bezorgmoment te kunnen kiezen.
4.33

Alles was top. De vooraf gestelde leverdag klopte precies en de producten zijn ook echt zoals beschreven in de webshop. Super
4.67

Leuke creatieve cadeautjes
4.33

Geleverd op verwachte datum, easy, duidelijk, en helemaal blij met mijn nieuwe unicorn mok
5.00

Alles in orde. Geen aanspraak hoeven maken op service dus geen mening over. De gestuurde link naar de verzendingsstatus is niet best. Ik zie dat iets verlaten is, maar wanneer ik aan de deur mag verwachten: geen idee. Dat kan veel beter of duidelijker.
3.50

Snelle levering en uitstekende kwaliteit van de ontvangen produkten
5.00

Doordat ik er zelf achteraan gegaan ben toen het pakket maar niet kwam heb ik uiteindelijk het pakket binnen gekregen. Niet tevreden over de gang van zaken en ook geen uitleg of excuses gehad. Beetje jammer
2.67
Redelijk

Super geniaal item, ik geef het cadeau
5.00

Ik heb het product nog niet kunnen testen, want het moet nog afgegeven worden als cadeau. De snelheid van betalen en leveren is zoals het moet, alleen werd het product in een doos geleverd die minstens de helft zo groot mocht zijn.
4.00

Bestelling had ik redelijk snel binnen en het product zag er netjes uit en werkt prima
5.00

Ik bestel hier nooit meer. Ze versturen posters zodanig dat ze beschadigd aankomen.Vervolgens moet je foto's opsturen van de beschadigde foto's, maar krijg je zogenaamd ludieke communicatie over een hond die alles boven de 10 MB opeet.Terwijl mijn bijlagen 8 MB waren. En dat ging zo een paar keer heen en weer. Ik heb het opgegeven, ben 25 euro lichter en zal iedereen die het horen wil dit afraden
1.00
Slecht

radbag.nl antwoordt: 14-04-2017
Hi! Uit veiligheidsoverwegingen laat ons mailsysteem mails met uitzonderlijk grote bijlagen inderdaad niet door - het spijt ons! Zoals we je ook op Facebook verteld hebben, kan je de foto's echter ook per WeTransfer doorsturen. Gelukkig zie ik dat de klantendienst je inmiddels een nieuwe poster heeft gestuurd - eind goed, al goed hopelijk!

Alles heel goed in orde
5.00

Hippe teksten maar lange levertijden en van 3 van de 4 producten die ik heb besteld is de kwaliteit echt matig. Verpakking van 2 producten was al duidelijk open geweest en ik vind de producten qua prijs/kwaliteit verhouding niet in verhouding. Beetje kermis kwaliteit maar dan voor een veels te hoge prijs. Besteld: led lamp unicorn, angel fingers, poster superman (was wel redelijk) en keukenhulpje.
2.00
Matig

Product niet leverbaar.
1.00
Slecht

radbag.nl antwoordt: 14-04-2017
Hi! Het spijt ons - helaas kan het af en toe zijn dat een product uit stock geraakt, tussen het moment van de bestelling en de verzending. Ik zie echter dat je in contact was met de klantendienst en zij voor een terugbetaling gezorgd hebben.

4.00

Alles in goede orde ontvangen en volgens planning. Hele leuke producten heeft radbag

5.00

Supersnel geleverd, kwaliteit is top

Na 4 keer gebruik liet het drukknopje / de sluiting al los; erg teleurstellend
3.00
Redelijk

Levering correct en bovendien snel
5.00

De lamp die ik besteld heb ziet er top uit Snelle levering
5.00

Het pakketje was beschadigd bij de bezorging.
3.33
Redelijk

Alles snel en keurig verzorgd.... ook over de producten zeer tevreden

Prima binnen 24uur in huis

Landesgericht Feldkirch 438671f
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Hanns Schindler
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met radbag.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen