Certificaat voor radbag.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.171 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.479 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Super leuke cadeautjes en/of hebbedingetjes Snel in huis, zeer tevreden
5.00

Bezorging duurt lang, maar het product en alles er omheen is perfect
4.00

Prima product voor een redelijke prijs en snelle levering
5.00

levering was vlot maar het product was wat gekreukt. Omdat het een persoonlijk cadeau was kan het niet geretourneerd worden. Wat begrijpelijk is, maar wel jammer.
3.00
Redelijk

Snelle en correcte levering
4.00

Nee ik geef geen toelichting
4.67

Een woord geweldig
5.00

Prima afhandeling, helemaal zoals het hoort Dat is wel een negen waard
4.67

Verzending is wat aan de trage kant, originele producten en fijne verpakking.
3.67

Ik vond het product goed In verhouding de verzendkosten erg hoog De levering was later dan aangeven via de mail en de doos kwam beschadigt aan. Product gelukkig in orde.

Top
5.00

Bij elke levering gratis spam niet alleen je email adres maar ook op je adres. Schandelijk. En de manier om klanten direct af te schrikken van ooit je site te gebruiken.
1.00
Slecht

radbag.nl antwoordt: 18-09-2017
Hi! Het spijt ons zeer als je onze nieuwsbrieven als spam beschouwd. Bij het bestellen kon je echter aangeven dat je deze mails niet wil ontvangen, en onderaan elke nieuwsbrief kan je je uitschrijven. We sturen nooit aparte print naar het leveradres - mocht je iets ontvangen hebben, willen we je vriendelijk vragen om onze klantendienst te contacteren.

Levering vanuit Radbag was snel, maar bezorgdienst had het op een ander adres (die ook niet was aangegeven) bezorgd. Gelukkig bracht deze persoon het snel bij mij.
Het product voldeed aan de gegeven beschrijving. Product wel even uitgeprobeerd maar nog niet echt kunnen testen.
3.67

Hij was op de foto iets donkerder dan in het echt
4.00

De levering was snel, ik ben erg blij met mijn nieuwe rugzak
4.33

Snel ontvangen en goede kwaliteit
5.00

De tekst op mijn mok is niet wat ik had geschreven had.
1.67

Prima, leuke producten
3.00
Redelijk

helemaal top.

Prima levering. Prima product
5.00

Leuke producten, goede service, goede website...

Top service

Goede en snelle levering
5.00

leuke kado voor vrienden, wel grappig
3.67

Snel geleverd binnen de aangegeven datum.

5.00

super goede en snelle levering

Niets op aan te merken
5.00

Fijne, snelle levering. Met de FLEXdienst van GLS kun je zelf aangeven hoe je je pakketje wilt ontvangen. De track&trace werkt prima en het pakketje kwam binnen de aangegeven tijd. De producten waren netjes ingepakt voldoen aan de gegeven beschrijving op de website.

.goed ontvangen....

Snelle, correcte levering. Leuke items. Aanrader

Alles in orde verlopen. Bedankt
5.00

Snelle levering voor een mooie prijs van het artikel
5.00

De levertijd kwam niet helemaal overeen met de aangegeven 3-4 dagen, maar dat compenseert goed met de lage verkoopprijs van het product vergeleken met de meeste webshops.

Er stond 3-4 werkdagen duurt al langer dan een week duss
2.00
Matig

Eerste keer kwam m'n pakketje niet binnen en had ik week gewacht op niks, ik moest er zelf achteraan.
Tweede keer duurde het weer langer dan de verwachte levertijd..
2.33

5.00

Perfecte service op alle vlakken

geleverd naar verwachting.

radbag.nl klantbeoordeling

radbag.nl

radbag.nl werd op 02-12-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Reitschulstraße 7

Landesgericht Feldkirch 438671f
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Hanns Schindler
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met radbag.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen