Beoordelingen voor radbag.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 992 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.211 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Prima verzorgd

Zeer tevreden.
4.33

Leuk cadeau voor snoepjes en briefjes in te steken
5.00

bezorging was goed, maar de bezorgkosten vond ik erg hoog
3.67

Prima product, snel geleverd.

Hgy

4.00

snelle en vlotte levering, producten zijn prima.
4.00

Het is wel een grote broodtrommel en je kan geen "verdieping" weg laten want dan sluit het deksel neit meer dat is wel jammer

Leuk speelgoed

Goede service

5.00

Snelle levering, binnen 2 dagen lag het cadeau op de mat Product zag er leuk uit, ook naar verwachting.
4.33

Leuke producten, correcte en snelle afhandeling van de bestelling.
4.00

Mooie producten en gemakkelijke leveringsopties doorheen het leveringsproces.
5.00

wij hebben onze producten nog niet getest, omdat zij gekocht zijn voor vaderdag. Maar onze eerste indruk was geweldig. Mooie spulletjes, origineel en geweldige service, vlot, erg snel ... dus een tevreden klant die zeker nog wel eens spulletjes gaat bestellen
5.00

Mijn pakket werd op een ander adres geleverd. Gelukkig bij een eerlijke burger die het pakket aan mij kwam afgeven. Je weet maar nooit: een betaald pakket met spullen in.. Het kon evengoed achter gehouden worden.
Er werd blijkbaar niet eens gevraagd naar de naam die op het pakket stond. Gewoon afgegeven en weg. Prachtige service.
Matig

Super goede service Ze hadden zelfs een gratis moederdag-kaartje erbij gestoken.
5.00

Het cadeau was een schot in de roos, goed gedaan Radbag

Top
5.00

De poster word opgerold geleverd, maar omdat het dikker papier is krijg je hierdoor kleine vouwtjes in het papier en dat is zonde. Ik zou kiezen om het plat te sturen ipv opgerold, hierdoor krijg je geen vouwen. Toch zonde want het is niet goedkoop. Qua levering maakt het niet uit want het kan beiden niet door de brievenbus en moet aangeboden worden.
3.00
Redelijk

Qua uitstraling fantastisch van metaal, echter is het product van plastic (of soortgelijke materiaal). Nergens op de site te vinden van welk materiaal het apparaat is. Erg prijzig
Leveringstijd 3 tot 4 werkdagen is niet meer van deze tijd. Geweldige site maar zal niet zo snel iemand anders aanraden.

De kids zijn blij. Enige reden waarom het apparaat wil behouden.
Matig

Goed product alleen het verzenden duurt lang
3.00
Redelijk

Oke

5.00

Hele leuke producten, snelle levering en leuke beschrijvingen bij levering :D
5.00

Een email krijgen wanneer het pakketje is bezorgd, zou het perfect maken (ivm huisgenoten; you cant trust anybody you know)
4.67

Goeie en snelle levering :-)
4.00

Alles goed verlopen, en producten waren goed in orde.
4.67

Altijd snelle levering En kwaliteit van de producten zijn altijd goed
5.00

Snel geleverd en goed verpakt. Duidelijke beschrijving.. Ik zou er zo weer kopen
5.00

Producten waren in orde en het was sneller dan de verwachte levertijd top

Alles goed verlopen

Prima geregeld.
5.00

Het product was een beetje te klein voor de doos en daardoor een beetje gekreukt (het betrof een tekenboek)
3.67

Moeders is er heel blij mee

Topproducten en toplevering
5.00

Bestelling te laat geleverd.
2.00
Matig

Op vrijdag besteld en op donderdag geleverd. Gelukkig was dit net op tijd. Kwaliteit prima.

radbag.nl klantbeoordeling

Landesgericht Feldkirch 438671f
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Hanns Schindler
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met radbag.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen