radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be
Beoordelingen:

581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.504 beoordelingen in totaal  

4,33
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

de meest kritische beoordeling

27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor radbag.nl/be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(122)
(31)
(41)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakje is helaas nooit aangekomen. Ik ben wel heel vriendelijk verder geholpen door de klantenservice en boden mij enkele oplossingen waar ik mee geholpen was. Het lag volgens mij dus eerder aan de bezorgdienst dan aan radbag. Waarvoor toch 5 sterren qua klantenservice aan radbag
Beoordeling melden
22 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Cadeau kwam aan zoals afgebeeld. De afbeelding zelf kan snel afschilferen.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De producten zijn van goede kwaliteit en gaan heel lang mee!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. :) Dat doet ons goed. Is er nog iets wat wij kunnen doen om de volgende keer die 5e ster te verdienen? Laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Poster kwam geopend en beschadigd aan…
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
22 apr 2024
Dag Laura, wat vervelend om te lezen dat de poster die jij had besteld beschadigd is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Had je onze klantenservice al benaderd hierover? Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
snelle levering
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Heel erg bedankt voor deze beoordeling! Is er nog iets wat wij kunnen doen om die 5e ster te verdienen? Laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Bedankt dat je de tijd nam om ons te beoordelen. Als er iets is wat wij kunnen doen om die 5e ster te verdienen, laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Heel erg bedankt dat je de tijd nam om ons te beoordelen. Op naar de 5 sterren! Hoe zouden we dat volgens jou kunnen bereiken? Laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
7 dagen geleden
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zouden ook graag nog horen hoe wij die 5e ster zouden kunnen verdienen. Laat maar weten! Met hartelijke groet van het Radbag team!
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te lange dan voorzien bezorg tijd, pakje kwam helemaal nat van regen (en producten ook) ! Toen ik vroeg voor tegemoetkoming want pakje was niet meer nodig door te late verzending, zeggen ze dat ik gratis mag terugsturen, maar karton was volledig doorweekt !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
22 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. :( Als de producten in het karton nog intact dan zouden wij het erg waarderen als je het toch terug zou kunnen sturen. desnoods in een nieuwe verpakking. Dat zou ons heel erg helpen en dan krijg jij gewoon je geld terug. Hartelijk groet van het radbag team.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakket tot op heden nog niet ontvangen. Reeds op 28 april besteld en op 6 mei zou dit naar mij verzonden zijn.
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket werd op tijd bezorgd. Maar omdat de koekjestrommels gestapeld in het pakket zaten, waren er in twee, deukjes gekomen. Net niet genoeg reden om te retourneren, maar precies het mooie er wel vanaf. Dus twee vw busjes kunnen niet als cadeau dien, wat wel de bedoeling was.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
22 apr 2024
Dag Wilma, wat vervelend dat de koekjestrommels niet in perfecte staat zijn geleverd. Ik wil je wel graag meegeven dat je de eerste 100 dagen het recht hebt om het terug te sturen, en dan krijg je gewoon je geld terug. Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kopje met horoscoop was de eerste keer niet in orde wat ik had besteld . Na vele mails te sturen , nieuwe besteld en was niet echt wat ik wou .. maar heb het wel gehouden omdat de tijd dringde voor de kado .
Beoordeling melden
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Voorbeeldfoto qua grootte misleidend

De verhouding vd foto op de bal is in de voorbeeldfoto op de website beter dan het geleverde product (foto veel kleiner/te klein)
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, mooi materiaal. En mooi verpakt. Had badjas en fijn dat die dan nog in een stoffen zak zat.
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Grijper werkt niet goed

De bestelling was echt snel geregeld maar de grijper pakt geen snoep
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
13 dagen geleden
Goedendag, wat vervelend om te horen dat de grijper niet helemaal naar behoren werkt. :( Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice al hierover benaderd? Zo niet, hier heb je onze contactgegevens: Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
13 dagen geleden
Dank je wel voor deze mooie review! Is er nog iets wat wij kunnen doen om nog die 5e ster te verdienen? Laat maar weten! Hartelijke groet van het Radbag team
MS
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje nog steeds niet ontvangen, GLS stuurt mij gewoon de laan uit, en bij jullie krijg ik niet eens feedback over mijn klacht. Ik betaal ook niets als ik niets ontvangen heb.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
22 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat jouw pakketje nog niet geleverd is! Onze excuses hiervoor. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Klantenservice contact Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757 Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004