Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen.
ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!
Het pakket werd op tijd bezorgd.
Maar omdat de koekjestrommels gestapeld in het pakket zaten, waren er in twee, deukjes gekomen. Net niet genoeg reden om te retourneren, maar precies het mooie er wel vanaf. Dus twee vw busjes kunnen niet als cadeau dien, wat wel de bedoeling was.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
4 dagen geleden
Dag Wilma, wat vervelend dat de koekjestrommels niet in perfecte staat zijn geleverd. Ik wil je wel graag meegeven dat je de eerste 100 dagen het recht hebt om het terug te sturen, en dan krijg je gewoon je geld terug.
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Poster kwam geopend en beschadigd aan…
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
4 dagen geleden
Dag Laura, wat vervelend om te lezen dat de poster die jij had besteld beschadigd is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Had je onze klantenservice al benaderd hierover?
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Product slecht, klacht wel opgelost.
Ik had een gepersonaliseerde beker besteld. De kwaliteit van de deksel was echt heel slecht en de opdruk bovendien niet gecentreerd. Nadat ik om een nieuwe vroeg, kreeg ik mijn geld terug en een kortingscode, omdat het product niet meer leverbaar is.
Erg jammer, het was een kado voor mijn vriend.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
4 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met de productie van de beker. :( Onze excuses hiervoor. Dit is zeker niet onze standaard en we hopen dat je ons nog een kans geeft. Wel fijn om te horen dat het is opgelost. Hartelijk groet van het Radbag team!
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Veel te lange dan voorzien bezorg tijd, pakje kwam helemaal nat van regen (en producten ook) ! Toen ik vroeg voor tegemoetkoming want pakje was niet meer nodig door te late verzending, zeggen ze dat ik gratis mag terugsturen, maar karton was volledig doorweekt !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
4 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. :( Als de producten in het karton nog intact dan zouden wij het erg waarderen als je het toch terug zou kunnen sturen. desnoods in een nieuwe verpakking. Dat zou ons heel erg helpen en dan krijg jij gewoon je geld terug. Hartelijk groet van het radbag team.
Mijn pakketje nog steeds niet ontvangen, GLS stuurt mij gewoon de laan uit, en bij jullie krijg ik niet eens feedback over mijn klacht. Ik betaal ook niets als ik niets ontvangen heb.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
4 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat jouw pakketje nog niet geleverd is! Onze excuses hiervoor. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice?
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
1 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Na 2 weken is mijn bestelling nog niet geleverd. De vermelde levertermijn klopt niet. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
4 dagen geleden
Dag Sofie, wat vervelend om te horen dat jouw pakketje nog niet is geleverd. :( Onze excuses hiervoor. Heb je onze klantenservice al benaderd hierover? Zo niet, hier heb je de contactgegevens:
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
15 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Moeilijke betaling, slecht voorbeeld
Moeilijke betaling.
Slecht voorbeeld
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
13 uur geleden
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met onze service. :( Zou je ons alsjeblieft in wat meer detail laten weten wat er misging? Alvast bedankt en met hartelijk groet van het Radbag team!
Klantenservice contact
Nederland: klantenservice@radbag.nl / 0800-0202 757
Belgie: klantenservice@radbag.be / 0800-45004
15 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
13 uur geleden
Wat jammer om te vernemen dat je ons maar 2 sterren geeft! Zou je misschien willen laten weten wat er precies mis is gegaan en hoe wij kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet van het Radbag team!
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van radbag.nl/be
4 dagen geleden
Dag Laura, wat vervelend dat we jou geen goede service hebben kunnen bieden. :( Zou je kunnen toelichten wat er precies mis is gegaan? Dan kunnen we je misschien verder helpen.
4 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Betere beschrijving materiaal product. Heb de sleutelhanger besteld maar deze zal nooit lang goed blijven omdat de plaatsplaatje ad buitenkant zit.
Beoordeling melden
20 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Voorbeeldfoto qua grootte misleidend
De verhouding vd foto op de bal is in de voorbeeldfoto op de website beter dan het geleverde product (foto veel kleiner/te klein)
Beoordeling melden
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling zomaar gecancelled
Een deel van mijn bestelling was niet leverbaar. Vervolgens annuleert Radbag eenzijdig en zonder overleg mijn hele bestelling. Mail naar klantenservice werd traag beantwoord.
Beoordeling melden
19 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik kocht een paddestoelenlampje. 3 knoopbatterijen gebruikt ie en die gaan precies 3 tot 4 uur mee per dagelijks gebruik.
Beoordeling melden
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
De poster opzich goed alleen ik heb hem gekregen en er zaten allemaal deuken in en vouwen
De manier en kwaliteit van de prints vind ik echt enorm slecht voor dat geld van bijv de geur hangers en de truien, heb daar een beetje spijt van, de verzending en keuzes zijn wel top!
Beoordeling melden
23 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Product kwam beschadigd aan. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice hierover heb ik nooit meer wat gehoord. Slecht
Beoordeling melden
22 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
31 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Bezorgtijd was ontzettend lang. Het duurde zeker 1,5 bijna 2 weken tot ik mijn pakketje had.
Werd pas na een week verdtuurd.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.