radbag.nl/be- Logo - Beoordelingen

radbag.nl/be

578 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.484 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2016
radbag.nl/be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben ontzettend leuke artikelen en ik vond het eerst heel eng om te bestellen omdat ik nog nooit van Radbag gehoord had maar omdat ze aangesloten waren bij Trusted Shops durfde ik het aan. Het duurde een week voor de spullen binnen waren, dat was niet erg want we konden alles volgen. ik vond het ook fijn dat er nagedacht was bij het verpakken, dus geen enorme doos met vooral veel lege plek maar gewoon alles keurig en economisch ingepakt. Ik heb nu alweer zin om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik bestelde 12 dagen voor kerst 3 leuke artikels die ik als cadeau wou geven voor kerstmis. Na 7 dagen wachten op mijn bestelling, had ik nog altijd niets ontvangen. Na het bellen met de klantendienst (die heel snel bereikbaar is en heel vriendelijk was) bleek dat mijn bestelling 'on hold' was omdat er een artikel niet meer binnen was. Ik had hier geen mail of info rond gekregen en dit was ook niet te zien op de site of tijdens mijn bestelling, wat heel erg jammer was. Hierdoor werden mijn 2 andere artikels pas na mijn telefoongesprek opgestuurd. wat 7-8 dagen zou duren. te laat voor kerst dus :( Heel erg jammer!

Beoordelingen voor radbag.nl/be

ML
M L.
Rotterdam
31 dec 2023

Op tijd bezorgd, leuk artikel

Op tijd bezorgd, zelfs met kerst. Had er beetje mijn twijfels over of het inderdaad zou lukken omdat ik zelf vrij (te) laat was met bestellen. Stond wel op de site: nu bestellen is nog voor de kerst binnen. Toch de gok genomen. Kreeg via de bezorger GLS het bericht dat het NA de kerst zou worden . Maar gelukkig toch op tijd voor de kerst. Artikel netjes verpakt, wel wat prijzig voor stuk plastic. Nadelig is de Engelse beschrijving , maar toch makkelijk nieuw woord in te stellen.
13 mei 2023
Betere communicatie ik begrijp dat elk bedrijf zo goed mogelijk zijn best doet om alles zo snel en goed mogelijk te kunnen verzenden. Bij aangeven verzendingstijd stond er 5-7 dagen. ik kreeg pas na 7 dagen een mail dat het product afgewerkt was. Geen probleem want ik had tijdig besteld maar een extra mail om te zeggen dat het gepersonaliseerd product in productie was, zou fijn geweest zijn en mij meer gerustgesteld hebben.

Ondanks de slechte reviews tevreden klant

Ik had reviews gelezen na mijn bestelling en dacht oh jee Ik heb een personaliseerde badjas besteld maar wel is waar later dan 3/5 dagen na 7 werkdagen was ie binnen en super zacht en leuk en geen Chinese shit zoals iemand beschreef in zijn review
Ik heb meer dan 14 dagen later nog steeds geen pakje ontvangen. het is beschadigd geraakt bij GLS, ik heb van hun een foto gekregen. heb ik doorgestuurd naar Radbag. Ze stelden voor om de beschadigde stukken opnieuw op te sturen en namen zelf contact op met gls om te zien wat er kon gerecupereerd worden. Voorlopig heb ik nog steeds niets ontvangen, maar radbag krijgt 5/5 voor communicatie
Mijn pakje was door de bezorger niet bezorgd (terwijl zij aangaven van wel). Radbag heeft hiervoor een nieuwe bestelling verstuurd zonder een extra te betalen. Daar ben ik nu op aan het wachten. Goede service vind ik dit!
30 dec 2023
Ik heb hier nog maar eenmalig besteld. Namelijk gepersonaliseerde geurhangers in polaroid vorm. Vond ik een heel wijs idee om cadeau te geven! De kwaliteit leek me niet zo wow maar opzich cava wel.
Gepersonaliseerde sokken gekocht en de ontvanger was er super blij mee. Enkel spijtig dat er geen hiel vorm aan is. Ze slokken een beetje af daardoor. Maar de print en lay_out is geweldig gelukt.
8 jun 2023
leuke producten, makkelijk te volgen, persoonlijk vond ik het wel wat een beetje oververpakking. kartonnen doos met daarin nog een zakje met bubbelplastiek en dan de producten.
1 jan 2024

Trager maar niet als een slak

Ik heb twee bestellingen gedaan. Beide zijn correct afgehandeld. Misschien omdat andere webwinkels sneller leveren, kwam Redbag trager over, vandaar vier en geen vijf sterren.
Antwoord van radbag.nl/be
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Tijdens de kerstperiode kan de levering helaas langer duren. We hopen bij de volgende bestelling de 5e ster te krijgen. Met vriendelijke groet, Het Radbag team
Op zich leuke site, maar het personaliseren werkte niet goed. Heb het meermaals moeten doen en vooral niet naar het voorbeeld kijken, omdat het dan opnieuw gedaan moest worden

Prima voor de prijs, kwaliteit foto korrelig

De kwaliteit van de foto was een beetje korrelig terwijl ik deze in hoge resolutie heb aangeleverd. De verzending duurde erg lang en was niet goed te tracken.
17 dec 2023
Snelle levering, goed verpakt, ook dat er een gratis verzekering van Trust aan verbonden was zodat als je pakket kwijt geraakt was, je je geld terug kreeg.
14 sep 2023
veel en originele keuzes, makkelijk te bestellen, de verzendkosten waren niet goed aangegeven. De jarige is nog steeds blij met het cadeau.
24 dec 2023
Leveringen waren goed op tijd, 1 doosje was wat beschadigt en dat is jammer want het is als cadeau maar de inhoud is ok.
27 jul 2023
Materiaal en levering zeer goed. De betaling zou anders kunnen, bv met bankkaart of app ipv met de maestrokaart.
Levering op tijd, jammer dat ik de welkomstkorting niet kon toepassen en het aantal mails kan ook wel minder
JB
Joop B.
Velserbroek
12 jul 2023
Snel geregeld. Ziey er netjes uit, maar de tekst is moeilijk zichtbaar op deze vaas. Dat is jammer.
26 jun 2023

Kwaliteit had iets beter gemogen, maar in relatie tot de prijs prima.

Snel geleverd en niet duur. Kwaliteit had iets beter gemogen, maar in relatie tot de prijs prima.
18 jul 2023
Snelle service is goed. Beter zou zijn om meer kledingmaten beschikbaar te hebben voor de badjas.
14 mei 2023
Origineel cadeau en precies binnengekomen zoals ik had ontworpen. Wel redelijk prijzig