Vojacek Wijnen- Logo - Beoordelingen

Vojacek WijnenReviews

Gecertificeerd sinds: 27 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Vojacek Wijnen is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Vojacek Wijnen kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Vojacek Wijnen

84 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 aug. 2022
De wijn was heerlijk en conform omschrijving. De verzending ging vlot en was goed ingepakt. Te volgen via een DPD link. De bezorger deed netjes een ID controle. Enige tip is een bezorgmoment kunnen kiezen tijdens het plaatsen van de bestelling.

12 jul. 2022
Ik vind diegene die de wijn transporteert, en aflevert bij de klant niet meer discussieert met de klant en als er dingen besproken moeten worden, zoals afleverdagen, wanneer bestellen whatever dit gebeurt met mij, diegene die bestelt.

Beoordelingen voor Vojacek Wijnen

12 jul. 2022
Antwoord van Vojacek Wijnen
27 jul. 2022
Begrijp ik het goed dat de bezorging niet volgens afspraak is verlopen? Communicatie over de bezorging hoort inderdaad alleen tussen Vojacek en u te gaan. Wellicht kunnen we via de mail (info@vojacek.nl) nog even afstemmen wat wij bij de vervoerder kunnen terugkoppelen om onze service te verbeteren.