j'Olie et Co Aromatherapy- Logo - Beoordelingen

j'Olie et Co Aromatherapy

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2022
j'Olie et Co Aromatherapy voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 nov 2023
Door de drukte in de voorbereiding van een beurs was mijn order er een beetje bij ingeschoten. Echter nadat André mij erover belde, kan ik toch met volle tevredenheid uitzien naar de dag waarop mijn bestelling arriveert.

1 sep 2023
Voor 15.00 besteld volgende dag in huis, klopt niet. Afgelopen zondag besteld en nog geen track and trace code ontvangen of bevestiging van verzending.

Beoordelingen voor j'Olie et Co Aromatherapy

9 nov 2023

Een telefoontje maakt alles goed

23 aug 2023
De producten zijn heerlijk, goede kwaliteit, verpakking alsof je een kadootje krijgt. Leuk en verzorgd
11 sep 2023
Mooie oliën en aloë vera gel. Ze ruiken heerlijk en worden bezorgd als een cadeautje
5 mei 2023

Net zoals altijd, gewoon goed

Levering binnen een paar dagen, goed en mooi verpakt. Ziet er allemaal netjes uit
Beter van begin een latere levertijd vermelden ipv 3 x uit te stellen.
23 jun 2023
Verpakking bijzondere etherische olieen erg leuk. Geuren prachtig
22 nov 2023
Topproducten en topservice! Een feestje om te ontvangen!
21 sep 2023
Snel en goed ingepakt en fantastische produkten
fijne olie en goede service
22 nov 2023
28 aug 2023
Antwoord van j'Olie et Co Aromatherapy
1 sep 2023
Beste Michelle, Allereerst onze welgemeende excuses voor het nog niet verzenden van je bestelling! Wij werden erop geattendeerd doordat we een beoordeling ontvingen via Trusted Shops. Helaas heb je geen telefoonnummer ingevoerd, anders had ik je zeker even gebeld. Voor zover bekend waren alle bestelling verzonden, en dat doen wij gewoonlijk altijd op basis van voor 15.00 uur besteld dezelfde dag verzonden. Voor bestelling ontvangen na 15.00 uur versturen wij deze standaard de de dag erna. Wij hebben jouw bestelling klaarblijkelijk over het hoofd gezien, hetgeen natuurlijk niet de bedoeling is. Ik kan je beloven dat wij de Monsterspray vandaag aan zullen bieden bij PostNL. Ook zullen we een kleine attentie toevoegen als excuses voor het ongemak!