Zuss & Sap- Logo - Beoordelingen

Zuss & Sap

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden290 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2021
Zuss & Sap voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Lekkere sapkuur met diverse smaken. Waren allemaal wel lekker met een paar toppers. Enige kleine minpunt vind ik de inhoud en de flesverpakking (veel plastic). Vooral de soep was te weinig, maar de overige sappen hadden voor mij ook net iets meer mogen zijn, bb 240ml ipv 180ml. Duidelijke uitleg en flexibiliteit in smaken kiezen. Kuur was goed vol te houden. Na de kuur 3 kilo afgevallen en een goed gevoel. Dat is top.
ES
Esther S.
Dordrecht

27 apr 2024
We hadden te weinig soep volgens het meegeleverde schema . Zo en zo was iets warms erbij erg fijn dus had zelfs dan ook wat meer soep gehad?

Beoordelingen voor Zuss & Sap

Ik vind de sapjes echt van goede kwaliteit maar het is echt te duur😔
Antwoord van Zuss & Sap
Hoi Debbie, kom gezellig bij ons werken, dan drink je ze op werkdagen gratis. We kunnen nog wel iemand gebruiken die enthousiast is over de sappen 😊

Super snel en vriendelijk

Super snelle service en vriendelijke klantenservice. Sommige sapjes vond ik net zo gezond smaken als dat ze ruiken, maar door de meeste ben ik aangenaam verrast. Tip: wat verhelderende info op de website toevoegen, zoals 'hoe werkt het abonnement' en wat bezorgen in de buurt van Medemblik is.
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je leuke beoordeling en je goede tip!
21 jan 2024
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je beoordeling :)
Na het stellen van een vraag via de mail had ik al met een paar minuten persoonlijk antwoord. Zo snel heb ik een klantenservice nog nooit meegemaakt.
20 jan 2024
Wat ontzettend leuk dat je hierover een review hebt geplaatst. Dank je wel en fijn weekend gewenst! Liefs
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je beoordeling.
Bedankt voor je beoordeling

Heb de drie daagse sapkuur gedaan..

Heb de drie daagse sapkuur gedaan, is prima bevallen. Eerste dag wat honger en moest wennen aan de sappen. Maar drie dagen later voel ik me super! 2,5 kilo lichter, buik niet meer opgezwollen en veel energie. Voor herhaling vatbaar.
Antwoord van Zuss & Sap
Fijn dat het zo goed gegaan is Laura en bedankt voor het delen. Liefs ons
13 jan 2024
Sapjes zijn lekker! Veel informatie over je plan! Tips and tricks! Snelle levering!
Antwoord van Zuss & Sap
Goed om te horen! Bedankt voor je leuke beoordeling. Liefs team Zuss&Sap.
Heerlijke sapjes en het werd goed bevroren geleverd. Er wordt een duidelijke uitleg geleverd bij de sapkuur. De bezorging was een dag later dan beloofd en de track en trace klopte niet. Maar ik ben daar goed mee geholpen toen ik er contact over zocht.
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Liefs team Zuss & Sap

Alles ging goed

Alles ging goed
Antwoord van Zuss & Sap
Goed om te horen dat alles goed ging!
Snel, duidelijk, lekker
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor het delen van je ervaring. Liefs ons.
6 jan 2024

Continue update over het tijdstip van levering. Kwaliteit van de sapjes.

Informatie over hetbtojdstip van de levering.
7 jan 2024
Bedankt voor je recensie.
Super fijne en lekkere sapjes, goed vol yə houden. Alleen in glazen flesjes had ik nog fijner gevonden.
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor het delen van jouw ervaring en je tip. Liefs ons.
Snelle levering, af en toe ook leuke kortingsactie.
Antwoord van Zuss & Sap
Dank je wel dat je ons hebt beoordeeld met 5 sterren! Je helpt ons enorm. Liefs Joselien
Lekkere sapjes en super snelle service. De sapjes helpen mij enorm om de rest van de dag ook gezonde keuzes te maken.
Antwoord van Zuss & Sap
Goed om te horen Susan. En heel erg bedankt voor je beoordeling. Daar zijn we heel blij mee!
De bestelling werd snel en goed afgeleverd. Ik ben blij met de sapjes. Ze zijn goed voor mijn gezondheid.
Antwoord van Zuss & Sap
Goed om te horen, geniet van je sappen!
Dat je niet echt het honger gevoel tijdens de reset van 3 dagen. Persoonlijk tintje is geen bleekselderij gebruiken ondanks de 2 of 3% dat er in zit dat voert dat een sterke smaak wat ik niet lekker vind
Antwoord van Zuss & Sap
Bedankt voor je feedback Stefan. We nemen het weer mee. En je beoordeling van 5 sterren helpt ons enorm. Dank je wel hiervoor!
1 jan 2024
Instructie boekje met trips was fijn.
Fijn om te horen!
Topproducten snelle levering
31 dec 2023
Bedankt voor de recensie José. Liefs ons
Heel lekkere sapjes en een leuk bedrijf.
Antwoord van Zuss & Sap
Nou, wat super lief en leuk om te horen! Bedankt Anita!