cloudnineflowers.nl

7 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2023
cloudnineflowers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor cloudnineflowers.nl

6 sep 2023
Met veel liefde wordt je wens gemaakt. Het is ook niet te onderscheiden van een echt boeket. Je wensen zijn bespreekbaar en het is ook super snel leverbaar. Zo kun je bijvoorbeeld een zomer en winter boeket aanschaffen en wisselen. Of zelfs voor elk seizoen een mooi boeket. Zo heb je het hele jaar door plezier van ninecloudflowers.
6 sep 2023
Bij Cloud Nine flowers gaat alles in goed overleg met de klant waarbij Nine haar uiterste best doet om kwaliteit en service te leveren. Mijn (eerste en zeker niet de laatste!) bestelling werd super snel geleverd en de bloemen bleken in het echt nog veel mooier te zijn! Kortom: een happy customer :-)
6 sep 2023
Prachtige boeketten en mooie vazen! Super blij met de bloemen, mooie kwaliteit. Goed verpakt in een stevige doos. Ik heb de bos cadeau gegeven. Super cadeau, waar je heel lang plezier van hebt.
6 sep 2023
De website is mooi & overzichtelijk. Ik kon het niet laten om een geweldig boeket te bestellen. Inmiddels geniet ik hier elke dag van!

Prachtig boeket!

Prachtig zijden boeket laten maken door Cloud Nine Flowers! Hele hoge kwaliteit! Ze staan geweldig, bedankt!
6 sep 2023
Een prachtig boeket met een top service!
6 sep 2023
Goede service en contact, mooie bloemen