dekammieshop.nl

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden441 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 aug 2021
dekammieshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Een tijdje terug heb ik de kammieshop gemaild met de vraag of ze sneller en beter kunnen leveren naar Duitsland. Dit omdat ik bij andere shops zeer slechte ervaringen had. De kammieshop heeft niet gelogen want deze shop is ECHT beter. Snelle levering, en (tot nu toe) altijd geleverd op de aangegeven datum, goede kwaliteit voedseldieren, netjes verpakt en goede prijzen. Eerlijk is eerlijk, wij als consument klagen meteen als er iets niet goed gaat, maar ik geef hier nu aan dat de kammieshop gewoon echt goed is. Als deze kwaliteit van producten en levering zo blijft dan ga ik absoluut niet naar een andere shop zoeken. Wel wil ik hierbij de kammieshop aanraden om bij de koeriersdienst: Hermes te blijven. En zeker niet overstappen naar bijvoorbeeld: DHL of DPD. De koeriersdienst speelt natuurlijk ook een belangrijke rol bij het leveren. Hier kunt u zonder twijfel bestellen.

Ik heb nog niks binnen en Ik heb nog geen bezorg datum gekregen en of geen melden dat de spullen niet op voorraad zijn. Dus voor mij is het niet duidelijk of het al onderweg is of de spullen moeten nog binnen komen omdat ze niet op voorraad waren.

Beoordelingen voor dekammieshop.nl

16 apr 2024
Bestelling nooit geleverd
17 apr 2024
Beste, ik zie dat uw zending steeds vertraagd word. Wij gaan er achteraan voor u om uit te zoeken waarom het zo lang duurt. U kunt ons ook altijd een email sturen naar info@dekammieshop.nl met de vraag over uw pakket en de status van de bestelling
17 mrt 2024

Verzending

Netjes verpakt , verzending duurde alleen wat langer dan gehoopt.
Antwoord van dekammieshop.nl
bedankt voor uw review. wij hebben ons best gedaan en uw bestelling dezelfde dag verstuurd als u besteld heeft. Ik zie alleen dat u een wijziging heeft gedaan bij de PostNL, hierdoor is de levering vertraagd helaas. Helaas hebben wij geen invloed op PostNL.
24 feb 2024
Reageren niet of laat op mails.
Antwoord van dekammieshop.nl
Beste, vervelend om te horen, normaal reageren wij altijd zsm op emails, op uw email adres komt alleen een mail naar voren van 2016. wellicht iets niet goed gegaan, onze excuses in ieder geval hiervoor.

Geen duidelijkheid

4 nov 2023
Beste, heeft u al contact opgenomen met ons? Ik kan helaas geen email vinden van u.
15 okt 2023
Ik heb 2x achter elkaar veel krekels besteld en nu 2x achter elkaar gehad dat meer al 90 % volgende dag al dood waren. En met uitpakken waren dat er ook al een aantal. Je kun ze via mail ook niet echt bereiken.
15 okt 2023
Beste, Vervelend om te horen, Wij hebben u e-mail adres net door de e-mail gegooid en helaas hebben wij geen e-mail van u mogen ontvangen. Wilt u het nogmaals naar ons sturen dan lossen wij dit zoals altijd netjes met u op.
10 sep 2023
Het pakket is niet bezorgd ivm pakket beschadiging dit was door post nl doorgeven maar heb tot heden geen terugkoppeling van jullie gehad met hoe en wat moet er dus maandag zelf achter aan gaan
Het levend aas voor kameleon is echt vers! Bij elke bestelling wordt er een kortingscode mee gegeven. Bij 3bestellingen geprobeerd werkt niet.
Antwoord van dekammieshop.nl
Beste, bedankt voor uw review. De kortingscode is voor de site wat op het kaartje staat aangegeven.
Ik heb mij bestelling niet gekregen, dus helaas ik kan niet iets schrijven.
Antwoord van dekammieshop.nl
beste, helaas zijn wij op vakantie zoals aangegeven op de site, als u even geduld heeft zijn wij weer terug en versturen wij zoals van te voren.
7 sep 2023
Telkens krijg ik meer potjes (vliegjes) dan ik heb besteld.
14 nov 2023
Je n'ai jamais reçu mon colis et aucune nouvelle!
15 nov 2023
Le meilleur, Je suis désolé d'apprendre que vous n'avez pas été contacté. Votre colis vous a été envoyé le 14-11. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter.
8 sep 2023
Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen
10 sep 2023
ik heb u geantwoord via email
13 okt 2023
gewoon leveren is nog niet binnen
15 okt 2023
wij hebben u per e-mail benaderd om uitleg te geven. Waarom de levering langer duurt

Nog niks binnen gehad !!!!

Heb nog niks binnen gehad !!!!!
Antwoord van dekammieshop.nl
Beste, u heeft voor overschrijving gekozen als betaal optie en het bedrag is nog niet op onze rekening gestort. Dat is de reden dat u nog niets heeft ontvangen. Als u zo vriendelijk wilt zijn de review te verwijderen.
8 okt 2023
8 okt 2023
hi, may i ask what was not good about your order? Have a great day