dekammieshop.nl

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden436 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 aug 2021
dekammieshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Een tijdje terug heb ik de kammieshop gemaild met de vraag of ze sneller en beter kunnen leveren naar Duitsland. Dit omdat ik bij andere shops zeer slechte ervaringen had. De kammieshop heeft niet gelogen want deze shop is ECHT beter. Snelle levering, en (tot nu toe) altijd geleverd op de aangegeven datum, goede kwaliteit voedseldieren, netjes verpakt en goede prijzen. Eerlijk is eerlijk, wij als consument klagen meteen als er iets niet goed gaat, maar ik geef hier nu aan dat de kammieshop gewoon echt goed is. Als deze kwaliteit van producten en levering zo blijft dan ga ik absoluut niet naar een andere shop zoeken. Wel wil ik hierbij de kammieshop aanraden om bij de koeriersdienst: Hermes te blijven. En zeker niet overstappen naar bijvoorbeeld: DHL of DPD. De koeriersdienst speelt natuurlijk ook een belangrijke rol bij het leveren. Hier kunt u zonder twijfel bestellen.

Ik heb nog niks binnen en Ik heb nog geen bezorg datum gekregen en of geen melden dat de spullen niet op voorraad zijn. Dus voor mij is het niet duidelijk of het al onderweg is of de spullen moeten nog binnen komen omdat ze niet op voorraad waren.

Beoordelingen voor dekammieshop.nl

FB
frank b.
heerde
30 mrt 2024
mijn ervaring is erg fijn , via de webshop besteld en geleverd gekregen netjes verpakt helaas 1 nalevering geen idee wanneer dit nageleverd gaat worden maar zal goed komen ook een vraag via de chat werdt snel beantwoord

Super goede service!

Ik had een bestelling gedaan en 1 artikel kon niet meer geleverd worden. Dit hebben ze echt super netjes opgelost! Kudo's voor de Kammieshop en tot de volgende bestelling. :)
Snelle bezorging, ik had mijn schildpad lamp de volgende dag in huis. Uitgebreid assortiment.
BT
Bob T.
Netherlands
Een grote of kleine bestelling, altijd even snel en verzorgd verstuurd!
Vriendelijk, snelle reactie op vragen en snelle verzending
Ik ben tevreden met de bestelling en mijn schildpad ook.

TL buis

Levering is netjes en stevig verpakt geleverd
31 mrt 2024
superverse voederdieren, correcte levering
Goede kwaliteit en snelle levering.
Snelle levering, netjes verpakt.
Snelle verzending en vriendelijk
Kwam na een paar dagen al binnen
Snelle levering en prima produkt
Fast Shipping! Best Price!
ik heb niet te klaagen
Dikke priem!