platinum.com/nl/- Logo - Beoordelingen

platinum.com/nl/

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.664 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 aug 2017
platinum.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Onze Labradoodle Gaia, is de eerste 3 jaar veel ziek geweest. Veel spugen, diaree enz. Daarna een paar jaar vers vlees uit de diepvries. Hier deed ze het heel goed op. Door dit vlees kon ze nooit mee op vakantie, omdat je afhankelijk bent van een vriezer. Daarom bleef ik zoeken naar brokken. En toen kreeg ik een tip van jullie brokken. Wauw wat vond ze ze lekker en geen buikklachten. Gaia is uiteindelijk 13 jaar geworden. Onze nieuwe pup Balou geef ik vanaf de dag dat ze bij ons kwam alles van platinum. Ik wil dat ze een goede start heeft. Ze vindt het nat en droog voer heerlijk en ze is een blije gezonde hond van 8 maanden. Onze kat Olli geef ik ook al jaren de brokjes. Hij schommelde altijd met zijn gewicht en mauwde de hele dag voor eten. Sinds jullie brokken is zijn gewicht stabiel en vraagt alleen eten tegen etenstijd.

20 mrt 2023
wij zijn redelijk tevreden over Platinum,onze Leonbergers eten het goed maar we vinden dat ze erg veel ontlasting hebben dus hebben wij wel onze twijfels over de 70% vlees dat er in de brokken zouden zitten. ons vermoeden is dat er toch meer vulstoffen b.v. aardappels e.d zijn toegevoegd

Beoordelingen voor platinum.com/nl/

TV
Trudy v.
Veldhoven

Service goed

Ging iets verkeerd bij mijn eerste bestelling, meteen kontakt opgenomen en werd goed opgelost. Maandag brokjes besteld en vrijdag in huis. Dus prettig om te weten hoelang van tevoren je moet bestellen. Aan telefoon behulpzaam en vriendelijk

voor mijn gevoel goede brokken.

Hij is er goed van gegroeid Eet zijn bakje iedere dag leeg.. Ben er mee begonnen toen ik moest overstappen op volwassen voeding. Heb er over gelezen en het sprak me wel aan....kay wordt 15 maart 2jaar.
RV
Rieki V.
Nederland
Kattenvoer bevalt bij onze katten zeer goed. Het is eiwitrijk voer, wat mijn katten nodig hebben. Ik vind het fijn dat er geen gluten en lokstoffen in het voer zitten.
BP

Goede kwaliteit voer

Bestelde natvoer op tijd geleverd volgens afspraak vanuit Platinum. Nemen voer altijd mee op vakantie en kwaliteit top. Onze honden zijn er dol op!
Bestel hier al jaren. Nooit geen problemen gehad. Hond is gek op hun brokken.
snelle levering, alles helder en duidelijke communicatie
Goede klantenservice en snelle levering. Goed verpakt
CM
CC M.
ZAANDAM

erg tevreden

katten vinden het heerlijk! supersnelle verzending
Altijd vlotte en correcte levering. Goede producten
Honden lusten wel deze voeding
Cuba ,mijn kat is er dol op
Lekker eten en snel bezorgd
Heel tevreden.
Iets lekkers erbij doen voor onze Ayko ,is altijd zo blij als het pakje komt van platinum , er zat altijd een koekje in ,helaas doen jullie dat niet meer .
D-
Dick -.
's-Hertogenbosch
28 jan 2024
Zoals altijd keurig verzorg en een op tijd geleverd topproduct
10 feb 2024

Helemaal goed

Bestellen, betalen, bezorging verliep allemaal helemaal goed
super service! altijd vriendelijk, altijd geholpen!