dekammieshop.nl

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden454 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 aug 2021
dekammieshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
Een tijdje terug heb ik de kammieshop gemaild met de vraag of ze sneller en beter kunnen leveren naar Duitsland. Dit omdat ik bij andere shops zeer slechte ervaringen had. De kammieshop heeft niet gelogen want deze shop is ECHT beter. Snelle levering, en (tot nu toe) altijd geleverd op de aangegeven datum, goede kwaliteit voedseldieren, netjes verpakt en goede prijzen. Eerlijk is eerlijk, wij als consument klagen meteen als er iets niet goed gaat, maar ik geef hier nu aan dat de kammieshop gewoon echt goed is. Als deze kwaliteit van producten en levering zo blijft dan ga ik absoluut niet naar een andere shop zoeken. Wel wil ik hierbij de kammieshop aanraden om bij de koeriersdienst: Hermes te blijven. En zeker niet overstappen naar bijvoorbeeld: DHL of DPD. De koeriersdienst speelt natuurlijk ook een belangrijke rol bij het leveren. Hier kunt u zonder twijfel bestellen.

Ik heb nog niks binnen en Ik heb nog geen bezorg datum gekregen en of geen melden dat de spullen niet op voorraad zijn. Dus voor mij is het niet duidelijk of het al onderweg is of de spullen moeten nog binnen komen omdat ze niet op voorraad waren.

Beoordelingen voor dekammieshop.nl

6 okt 2023

Prima

Klein foutje in de communicatie, maar dat werd snel en keurig opgelost. Snelle en nette verzending.
JK
Jim K.
Den bosch
24 sep 2023

Top

Er was iets mis gegaan buiten hun schuld op (komt door Postnl) en alles is gelijk netjes opgelost
Excellent vendor. super quick, great website, good prices.. very helpful too with questions..
14 okt 2023
Bij het stellen van een vraag, kwam er direct antwoord. Ook al was het in de avond uren.
20 sep 2023
De eerste bestelling was snel en goed verpakt, inmiddels tweede bestelling geplaatst.
17 okt 2023
Artikelen op voorraad zoals de site aangaf, snelle levering en goed verpakt. Top👌
21 okt 2023
Goede service en vriendelijke geholpen tijdens retoursturen van twee producten
OK
Olad K.
Haarlem

Kwaliteit

Product keuze. Verzending gemak. Meerdere keren besteld nooit problemen gehad.
Bonne communication, très rapide pour répondre et règle les problèmes
3 sep 2023
Snel verzonden. Het had ook als brievenbus post gekunt. Goed verpakt.
Antwoord van dekammieshop.nl
3 sep 2023
Bedankt voor de waardering. Wij zouden het liefst met de brievenbuspost weer versturen, maar helaas maken er teveel mensen hier misbruik van omdat het niet te traceren is.
3 dec 2023
Snelle levering En de producten voldoen aan de verwachtingen
30 aug 2023

insecten goed ontvangen

bestelling levende insecten geplaatst, en goed ontvangen :)
15 okt 2023
Bestelling kwam snel binnen en product was in goede staat
Top service, goed bereikbaar. Fijn om hier te bestellen 🪶
18 jan 2024

Altijd top!

Al meerdere jaren mijn go to webshop voor mijn dieren :)
22 nov 2023

Super service

Snelle levering, goed en snel contact en goede kwaliteit
5 nov 2023
Blij met exclusieve aankoop baardjes in de wolken 🐉🐉
13 okt 2023
Altijd goede levering en snelle service bij vragen .
31 okt 2023
Very good seller. Top goods. Top shipment Thank you
1 nov 2023
Keurig verzonden, producten zijn zoals omschreven.