diamondpaintingforyou.com

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2023
diamondpaintingforyou.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heldere communicatie. Snelle communicatie Afspraken worden nagekomen Snelle levering. Op website niet kunnen vinden dat bij kleinere afmetingen de kleurstelling kan afwijken. Na dit bespreekbaar gemaakt te hebben is er op een nette en snelle manier opgelost. Aangezien mijn zoon dit weekend gaat beginnen met het project kan er op dit moment nog geen foto gemaakt worden

5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..

Beoordelingen voor diamondpaintingforyou.com

5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
5 jun 2023
Goedenmiddag, Bedankt voor uw review maar we willen wel wat zeggen hierover. U heeft rond besteld en zoals duidelijk aangeven is de levertijd bij vierkant 1-3 dagen. Bij rond is dit 5-10 werkdagen. GLS heeft helaas vertraging zoals te zien is in de T&T. Excuus dat u niet gezien heeft of hierover heen gelezen heeft.
26 mei 2023
Beetje onnatuurlijke kleuren
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
26 mei 2023
Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u de kleuren op uw diamond painting als onnatuurlijk ervaart. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze producten nauwkeurig overeenkomen met de afbeeldingen op onze website, maar soms kan er enige variatie zijn als gevolg van verschillende beeldschermen en belichting. We zullen uw opmerkingen zeker ter harte nemen en nagaan of er verbeteringen mogelijk zijn in onze kleurweergave. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om u te helpen.