YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuild

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden470 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
YourBuild voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jun 2023
Mocht je, net als ik, twijfelen over waar je een computer wil laten bouwen. Stop daarmee en ga naar your build. Deze jongens zijn zeer bekwaam en behulpzaam.

High end game pc Ik heb mijn eerste dure pc gekocht, sterker nog het is mijn duurste aankoop ooit. Nadat ik de pc had geïnstalleerd en opgestart, kreeg ik meteen foutmeldingen. Nadat ik meerdere keren contact heb gehad is het probleem nog steeds niet opgelost.. Ik kocht deze pc met het idee dat ik vooruit kon zonder omkijken, ik ben niet goed met pc's en wilde juist voorkomen wat zich nu afspeelt. Erg jammer dit.

Beoordelingen voor YourBuild

14 aug 2023
De pc is goed geassembleerd, zeer netjes verpakt met inner materiaal ook tegen dat componenten kunnen bewegen en werkt direct uit de doos zeer goed. Ben zeer tevreden tot dusverre.
14 aug 2023
goede antwoorden gekregen op whatsapp youbuild hield mij op de hoogte met bouwen aanrader
14 aug 2023
Krachtige én prachtige PC Het samenstellen van de onderdelen kon goed met de configurator op de website. Fijn persoonlijk advies via whatsapp waarbij ze alle vragen die ik had vriendelijk konden beantwoorden. PC is uitstekend in elkaar gezet en geïnstalleerd. Verzending e.d. niks op aan te merken.
14 aug 2023

Sterke uitwerking van een top concept

Snelle en vriendelijke service, bijzonder goeie kwaliteit! Top ingepakt en bezorgd.

beste gamingbedrijf

2 keer besteld bij dit bedrijf en ik ben echt tevreden met de manier waarop het werkt
25 jul 2023
Geweldige bedrijf, had hier mijn pc besteld met aardige advies en de pc is ook netjes gebouwd.
19 jul 2023

The place to be for gamers

Je wordt super goed geholpen, en stap voor stap houden ze je op de hoogte. Super service van begin tot einde
18 jul 2023
Snel en geduldig advies gekregen over whatsapp, en nu een mooie pc in huis die netjes verzonden was
15 jul 2023
15 jul 2023
Geweldig bedrijf! Uitstekende assemblage van mijn pc en fantastisch advies gekregen. Absoluut tevreden. Aanrader!
14 jul 2023
12 jul 2023
12 jul 2023
Super professioneel
8 jul 2023
toppers
7 jul 2023
Persoonlijk advies, snelle service en prima machine
6 jul 2023
Ik kan niet meer zeggen dat deze jongens mij van begin af aan hebben geholpen! Eerst een pc die niet goed werkte, kosteloos advies gegeven. Daarna hebben ze mijn pc omgebouwd tot een monster kast, binnen een dag!
30 jun 2023