YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuild

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden460 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
YourBuild voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 mei 2023
Goed bedrijf Vriendelijke geholpen door iemand die er echt verstand van heeft en het ook aan een digibeet kan uitleggen. Alleen jammer dat je niet contant kan betalen

High end game pc Ik heb mijn eerste dure pc gekocht, sterker nog het is mijn duurste aankoop ooit. Nadat ik de pc had geïnstalleerd en opgestart, kreeg ik meteen foutmeldingen. Nadat ik meerdere keren contact heb gehad is het probleem nog steeds niet opgelost.. Ik kocht deze pc met het idee dat ik vooruit kon zonder omkijken, ik ben niet goed met pc's en wilde juist voorkomen wat zich nu afspeelt. Erg jammer dit.

Beoordelingen voor YourBuild

Helemaal tevreden

Een prachtige pc geleverd, en de customer service was uitstekend.
Goede configuratie van hardware en pc echt plug and play.
Lever tijd duurde iets langer dan verwacht. Maar verder alles goed.

Helemaal top.

Goed contact met de jongens, onwijs behulpzaam en duidelijk.

snele levering

snelle levering, goede ondersteuning
Fijn bedrijf Het samenstellen van een game pc ging hier zeer intuïtief. Ze denken met je mee en helpen je tot een goed resultaat te komen.
Beste plek ooit

Soepelheid en reacties mail

De soepelheid en hoe snel er terug gereageerd wordt op mails

Helemaal TOP!

Voorheen kocht ik altijd kant en klare computers die niet echt slecht waren maar bv veel te weinig opslag hadden of iets te laag geheugen. Bij YourBuild kun je zelf de componenten naar smaak samenstellen. Het ging heel handig op de website en mocht je er niet alleen uitkomen dan is er meteen hulp van Coen en Bram. Ondanks de drukte was mijn nieuwe game pc al klaar na een paar dagen en heb ik hem opgehaald en geïnstalleerd. Loopt als een zonnetje, snel en lekker stil met een BeQuiet kast. Kan alle nieuwe games aan. Ik had achteraf nog wat vragen en Coen heeft me meteen geholpen. Helemaal top! Thanks guys! Keep up the good work!
3 dec 2023
Good communication andlevel of quality of the service.
JG
Jelmer G.
Drachten
Fantastische PC In principe Plug and Play , hij is snel en stil!
Het is gewoon de beste winkel voor game pc’s! Ze geven snel antwoord en eerlijke tips, ze willen je niet het duurste aansmeren maar juist het beste voor in jouw setup.

YourBuild stelt nooit teleur!

Altijd een fijne ervaring met YourBuild. Coen en Bram staan altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden, mee te denken en om uiteindelijk natuurlijk precies de PC te bouwen zoals je hem zelf bedacht had! Bij deze bestelling ook nog gebruikt kunnen maken van de BlackFriday korting! Als het zou kunnen: 6/5 Sterren!
18 nov 2023
Goed advies en prima service
7 nov 2023