YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuild

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden467 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
YourBuild voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 mei 2023
Goed bedrijf Vriendelijke geholpen door iemand die er echt verstand van heeft en het ook aan een digibeet kan uitleggen. Alleen jammer dat je niet contant kan betalen

High end game pc Ik heb mijn eerste dure pc gekocht, sterker nog het is mijn duurste aankoop ooit. Nadat ik de pc had geïnstalleerd en opgestart, kreeg ik meteen foutmeldingen. Nadat ik meerdere keren contact heb gehad is het probleem nog steeds niet opgelost.. Ik kocht deze pc met het idee dat ik vooruit kon zonder omkijken, ik ben niet goed met pc's en wilde juist voorkomen wat zich nu afspeelt. Erg jammer dit.

Beoordelingen voor YourBuild

21 jan 2024
Snelle service, pc goed beschermd opgestuurd.
AF
Snelle reactie op vragen en snel geleverd.
Prima service!
Super service.
28 jan 2024
27 jun 2023

Meer dan uitstekend

Mocht je, net als ik, twijfelen over waar je een computer wil laten bouwen. Stop daarmee en ga naar your build. Deze jongens zijn zeer bekwaam en behulpzaam.
23 jun 2023

De pc is nog beter dan verwacht

Het systeem was na alles te hebben aangesloten meteen klaar voor gebruik en is naast zeer snel ook bijzonder stil tijdens gebruik
15 jul 2023
Geweldig bedrijf! Uitstekende assemblage van mijn pc en fantastisch advies gekregen. Absoluut tevreden. Aanrader!

Helemaal TOP!

Voorheen kocht ik altijd kant en klare computers die niet echt slecht waren maar bv veel te weinig opslag hadden of iets te laag geheugen. Bij YourBuild kun je zelf de componenten naar smaak samenstellen. Het ging heel handig op de website en mocht je er niet alleen uitkomen dan is er meteen hulp van Coen en Bram. Ondanks de drukte was mijn nieuwe game pc al klaar na een paar dagen en heb ik hem opgehaald en geïnstalleerd. Loopt als een zonnetje, snel en lekker stil met een BeQuiet kast. Kan alle nieuwe games aan. Ik had achteraf nog wat vragen en Coen heeft me meteen geholpen. Helemaal top! Thanks guys! Keep up the good work!
24 mei 2023

Duidelijke communicatie en veel onderdelen

Your Build beschikt over veel verschillende goede (onder)delen van een pc, die ik volledig naar eigen inzicht heb kunnen samenstellen. Verder duidelijke communicatie en verwachtingsmanagement. Your Build gaf aan dat in mijn geval het bouwen van de pc mogelijk wat langer zou duren (5-10 werkdagen in plaats van 2-5), omdat het om een game pc ging. Maar hebben toch de pc binnen tot mijn grote plezier toch binnen 4 werkdagen mijn pc kunnen bouwen. Geen verbetering.
20 jun 2023

Geweldige Build

Heb sinds kort mijn pc van yourbuild. Wat een geweldig apparaat is het geworden. Ben uiterst tevreden zowel over de pc als de afhandeling met de heren van your build. Contact gehad via whatsApp met de heren. Ik had zelf al wat in gedachten en dat naar hun toegestuurd. De heren kwamen met een super antwoord. En deze kwam zelfs dik onder mijn budget uit. Specs die je eigenlijk niet nodig hebt is dan ook niet nodig. Echt super om te horen van de heren. Doordat ik geld overhad heb ik toch gekozen voor een luxere behuizing en waterkoeling. Al met al een geweldige machine voor m'n fotobewerking. Ik ben er heel blij mee.
21 jun 2023

Ik heb een hele goede en fijne ervaring mogen beleven

Ik heb een hele goede ervaring mogen beleven met de yourbuild crew. Ik had best wel een groot aantal aan vragen tijdens en na het samenstellen van mijn nieuwe pc en hier werd heel vlot op gereageerd waardoor ik ook meer vertrouwen in de beste mensen kreeg. Ik kan yourbuild heel erg aanraden voor elke professionele werker en gamer. Fijne website, goed georganiseerd en overzichtelijk opgezet. Echt oprecht een fijne ervaring. PS. Niet te veel kijken naar de stof, hij hangt al een poosje🤭🤭
9 mei 2023

Aanrader!

Ik raad deze firma voor iedereen die een nieuwe PC zoekt zowel game als office. Ze beantwoorden al je vragen binnen de 2uur, geven je insight/gerustellende info omtrend je PC. Weliswaar echt een sublieme service en zeer vriendelijke mensen! De levering gebeurt ook zeer snel zelf in Belgie had ik mijn custom game PC binnen de week!
31 mei 2023
Het snelle reageren en goed advies door aanpassing op de door mijzelf uitgekozen build , waardoor het mogelijk was om een toch iets betere videokaart erin te steken voor hetzelfde geld ,zonder ergens snelheid te verliezen. En het resultaat mag er wezen , Ik ben zeer tevreden!
MO
Marcel O.
Waddinxveen
16 jun 2023

Super service!

Goede hulp bij samenstellen van PC. Reageren heel snel op mails. Houden je goed op de hoogte van status. Ook na levering zijn ze goed benaderbaar voor vragen etc.! Al met al een hele goede service! Ook de PC is zeer goed en heel netjes geassembleerd.
Het is gewoon de beste winkel voor game pc’s! Ze geven snel antwoord en eerlijke tips, ze willen je niet het duurste aansmeren maar juist het beste voor in jouw setup.
1 jun 2023

Uitstekende service!

Net zoals voorgaande keer, weer uitstekende service! Heren Coen & Bram zijn enorm meedenkend in de juiste keuze’s. Nogmaals bedankt heren! 💪🏼👌🏼
27 sep 2023

Smooth order

PC arrived in time, has been working perfectly well so far. All parts in place. Communication through email was smooth as well, they are happy to answer questions. Similar websites provide a bit more follow up during the process, for example picture of the product when assembly has been completed. Just a suggestion.