FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.482 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65.085 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

snelle levering (zou ik 5 sterren geven) Klant contact prima (ook 5 sterren) Retourneren echter 1 ster, heb aanvraag gedaan vorige weekend (30 juli) nog steeds verder niets over gehoord
14 jan 2024
Bestellen, afrekenen, leveren werkt allemaal heel goed. Prijs ronduit redelijk. Onderdeel in kwestie werd specifiek aangewezen als passend in mijn afwasmachine. Dat blijkt klinkklare onzin.
4 aug 2023
Veel te veel verpakkingsmateriaal: De verpakkingsdoos was gigantisch, 10x zo groot als het item dat besteld was. Daardoor zat er in de doos ook nog een enorme hoeveelheid bubbel-plastic.
22 sep 2023
De snelheid waarmee het pakket werd bezorgd was bizar snel, top! Helaas zat een deel van het onderdeel er niet bij. Achteraf gezien stond dat wel aangegeven, maar dat was zo onlogisch..
8 jun 2023
De portokosten van 6,95 € voor een envelopje met 4 pannendragers ( rubber) is ongekend hoog; lees veel te hoog! Kijk eens of de portokosten voor licht gewicht pakjes lager kunnen worden.
RC
Rob C.
Weert
Werd sneller geleverd dan afgesproken en ook het juiste artikel. De drie sterren vanwege het feit dat de verpakking van het artikel zelf er uitzag alsof het al eens eerder was geopend.
17 nov 2023
Belachelijk 6,95€ bezorgkosten voor een o-ring koffiezetapparaat van 6,95€. Wordt gewoon door brievenbus in klein enveloppe gegooid. Zag later op andere site aantal o-ringen gratis!!!!!
14 jan 2024
Telefonisch advies ontbreekt, via berichten communiceren ging niet zo goed. Door onvoldende communicatie net verkeerde besteld, weer terug sturen en kosten en de verloren tijd jammer!
23 nov 2023

Kleinere verzendverpakking

Wat jullie kunnen verbeteren is om de door mij 2 bestelde filters voor waterkoker als brievenbus verpakking te versturen. In de doos die ik nu kreeg konden wel 10o filters in, zonde.
5 sep 2023
Telefoon contact, Wegens drukte bij jullie is telefoon contact beste word snel gereageerd en snel verholpen, Wat ik goed vond is dat artikelen die je besteld snel geleverd worden
20 jun 2023

Niet optijd geleverd

Het product zou de volgende dag geleverd worden want het was op voorraad. Het heeft echter 3 dagen geduurd. Ook heb ik geen reactie gehad op een klacht die ik hierover heb gestuurd.
31 dec 2023
Een prima site om beoogde onderdeel te vinden (schokbreker wasmachine) maar helaas is een volledig verkeerd onderdeel opgestuurd (onderdeel stofzuiger) Ik hoop op snel herstel
10 aug 2023

2 onderdelen, in 2 keer bezorgd

We hebben 2 onderdelen besteld, die een dag na elkaar werden geleverd. Jammer van het extra verpakkingsmateriaal en gereden kilometers. Had ook in 1 keer bezorgd kunnen worden.
Bestelling kwam dagen laat en verspreid over meerdere leveringen binnen. 1 van de 3 dozen was zwaar beschadigd, gelukkig de inhoud niet. Klantenservice reageert pas na dagen
12 sep 2023
Ben door 3 verschillende personen geholpen, met 2 keer de zelfde vragen te moeten beantwoorden. Als dit in een keer was behandeld, had dat zeker 3 dagen gescheeld in tijd.
18 nov 2023

Geen reactie op e-mail…..

De levering en kwaliteit van het geleverde product zijn prima. Echter heb ik ze ook een mail gestuurd, waar niet op wordt gereageerd, vandaar een beoordeling redelijk.
26 aug 2023
De klantenservice is snel en geduldig. Helaas wordt op de website en in de mailwisseling niet duidelijk wat het verschil is tussen twee dezelfde lijkende onderdelen.
4 okt 2023
Hoewel de webside het goede merk aangaf. Waren de afdichtingsringen o_ring niet compleet en of de goede maat. Bosch TCA53o9. Kan daarom niet alle o-ringen vervangen.
Levering duurde erg lang en je krijgt geen updates over vertraging oid. Ook is de info op de site niet actueel, levertijd 9-11 dagen wat in werkelijkheid 5 weken is

Verzendkosten veel te duur.

Het onderdeel was zoals verwacht, echter deze rubberen O ring zat in een gewone envelop, en de verzendkosten waren meer dan €5,- voor mijn gevoel is dat erg veel