FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.743 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

10 feb 2024
Het product was niet op voorraad en hier heb ik uiteindelijk twee maanden op moeten wachten tot dat ik het gisteren bezorgd kreeg.
Gaan doen wat jullie beloven Jullie beloven op zaterdag te bezorgen maar jullie bezorger gls bezorgd niet op zaterdag.

levertijd klopt niet

Op de website staat dat het binnen 1 a 2 werkdagen vin huis is. Echter is gebleken dat dit wel een paar dagen extra duurt

levering duurt lang

Bestelling opzich is goed Alleen duurt het wel heel erg lang Voordat ze het opsturen zeker 3 weken heeft het geduurd
ES
Erwin S.
BRESKENS
Vandaag besteld en morgen geleverd kunnen jullie beter maar niet meer mee adverteren als je dmv postnl het opstuurd
Het artikel werd snel geleverd maar bleek kapot te zijn. Het duurt nu een paar dagen zonder reactie op mijn mail.

Heb het product op tijd ontvangen

Heb het product op tijd ontvangen, maar het afhandelen van het probleem dat het product stuk is duurt lang.
JN
Jeannine N.
Maastricht
24 feb 2024
De verpakking had veel kleiner gekunt als brievenbus pakketje en daardoor stukken goedkoper
Ik vindt de prijzen best duur daar zouden jullie wat mij betreft wel in kunnen verbeteren
18 feb 2024
Dacht dat ik een compleet onderdeel had besteld maar het bleek een gedeelte (bovenstuk)

Onderdeel past niet

Onderdeel opgevraagd dmv serie nummer maar onderdeel komt niet overeen.
17 feb 2024
Er was geen handleiding, hoe het rubber te monteren op wasdroger.
De levering zou binnen 1 dag zijn. Het duurde 4 dagen
Levertijd en meer duidelijkheid over de bestelling
Onderdeeltje was behoorlijk aan de prijs ☹️
Duidelijke site. Kwam alleen een dag later.
Een beter beschikbaar heid van producten
Dag later gearriveerd dan gezegd werd
3 feb 2024
Duurt te lang ,niet optijd binnen
KD
Kevin D.
Apeldoorn
Levering op tijd laten aankomen