FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.478 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.592 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

4 feb 2024

Voor mij eens maar nooit weer

Via Google op deze site terecht gekomen. Omdat er veel keus was en redelijke prijzen voor het benodigde onderdeel van mijn wasmachine de gok genomen en besteld. Er stond bij het door mij bestelde artikel 2-4 werkdagen levertijd. Uiteraard besef ik dat er feestdagen tussen zitten, maar inmiddels is het werkdag 6 en nog steeds niet binnen. Waar ik het meest van baal is dat ik vorige week donderdag al bericht stuurde dat ik de order graag wilde annuleren als het niet uiterlijk zaterdag geleverd zou worden omdat ik nu niet kan wassen. Toen kreeg ik bericht dat het die dag verstuurd werd. Bleek echter vanuit Italië verzonden te worden waardoor het nu dus nog steeds niet geleverd is en ik nog steeds niet kan wassen. Elders alsnog bestellen vind ik zonde van het geld omdat je zelf de kosten van het retourneren moet betalen.
Bij de eerste keer werkte Klara om mee de betaling te doen niet. Ik werd niet verder doorverbonden. Ik heb toen het artikel opnieuw besteld en het lukte toen wel om de betaling via Klarna te doen. Een paar dagen later kreeg ik een herinnering of ik iets vergeten was. Ben daar op ingegaan en heb die afgerond. Er niet bij stilgestaan dat het weer om een nieuwe bestelling ging. Nu heb ik dus twee dezelfde artikelen van €49,40 per stuk. Ik kreeg beide op dezelfde dag binnen. De ene in een goede verpakking en de tweede in een abnormaal grote doos. Daar hadden ze beide in gekund. Verspilling van veel karton en plastic. Wat de artikelen betreft heb ik het hierbij gelaten. Ik had geen zin meer om het retour te sturen. Eerst dacht ik: doen ze dit om geld te verdienen, maar dat is mijn eigen schuld. Goed opletten dus
27 december onderdeel besteld. En 11 januari zelf een mail gestuurd wanneer ik het kon verwachten. Daarna antwoord gekregen dat ze het zelf 18 januari pas van de leverancier hadden en konden versturen. 24 januari bevestiging gekregen dat het verstuurd was. Dus bijna een maand later. Op zich geen probleem in dit geval, maar jammer dat ik er zelf achteraan moet om te weten dat het een maand duurt. Het verzenden daar kan fixpart dan niks aan doen, maar thuis gewacht op de bestelling ( tussen aangegeven tijd) komt er een mail binnen dat ik het ergens op moet gaan halen. Dus al met al liep deze bestelling niet echt soepel. Gelukkig was mijn vorige ervaring met fixpart beter

Not an accurate match as advertised

Part came a day late, and although explicitly descibed on the website as''This product is suitable for your Pelgrim MAG691RVS/P02 microwave', it's a different size! See pics attached: the smaller repalcement part doesn't go anywhere near fitting the circular 'track'for the wheels in the oven. Yes, it *seems* to function ok, but disappointed not to have a matching replacement part. I don't have time to re-measure, re-browse, send it back to you - I had faith in a parts expert providing as described.

Alleen het helft van mijn bestelling binnen

Alleen het helft van mijn bestelling is geleverd zonder dat er een melding is gemaakt van een backorder. Ik moes zelf erachter aan gaan en navragen. Blijkbaar wordt de rest nog geleverd maar tot dan heb ik géén objectieve mening over de service. Ik ga ervan uit dat het goed komt maar om mij nu al te vragen om een mening te geven is prematuur. We zien het t.z.t. wel.

Kwam niet overeen met de foto die op internet werd getoond!

De bezorging was snel, de volgende dag al. Het geleverde product kwam echter niet overeen met datgene met wat op internet getoond werd. Ik bestelde een koelkast vak voor een Siemens koelkast. Behalve dat er een andere naam dan Siemens erop stond klopte het formaat totaal niet.Veel te groot. Is ondanks fout van mijn kant zeer correct afgehandeld
31 dec 2023

Geleverde onderdeel past goed. Info mbt levertijd kan beter

Geleverde onderdeel past goed. Betreffende levertijd , op de website wordt aangegeven dat het direct leverbaar is maar zodra de bestelling is gedaan wordt het duidelijk dat betreffende onderdeel vanuit het buitenland geleverd wordt en dat de levertijd enkele weken kan zijn , hier kan verbetering in gemaakt woren
JL
J L.
Steenbergen
18 jan 2024

Lange levertijd

Helaas heeft mijn bestelling een langere levertijd gehad dan er op de site stond. Helaas heb ik hier geen bericht van ontvangen zodat ik de bestelling kon annuleren. Na zelf contact te hebben opgenomen natuurlijk wel een excuses gekregen voor het ongemak. Na contact werd het product snel geleverd.
Verpak kleine onderdelen in een envelop die in de brievenbus past in plaats van een doos die door de pakketdienst moet worden bezorgd. Dit spaart geld uit voor de klant ( verzendkosten bijna net zo duur als het artikel). Ook hoef je er dan niet voor thuis te blijven.
Wij hebben op type besteld maar toen het eenmaal aan kwam was de waaier 1 cm dikker dan de oude. Hierdoor past hij niet in het huis. Hebben nu een mailtje gestuurd voor een oplossing dus dat is nu nog even afwachten hoe daar op gereageerd wordt
RB
Rob B.
st. Maartensbrug
21 jan 2024
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. Als het goed is heb ik het maandag binnen. Het is aan te bevelen om duidelijker te zijn met de keuze "andere magazijn " in mijn geval was het Italië.
14 jan 2024
Bestellen, afrekenen, leveren werkt allemaal heel goed. Prijs ronduit redelijk. Onderdeel in kwestie werd specifiek aangewezen als passend in mijn afwasmachine. Dat blijkt klinkklare onzin.
21 jan 2024
Het artikel kwam snel aan maar was helaas kapot geleverd, Na meerdere keren mailen kwam er na ruime 1;5 week het antwoord dat er een nieuwe werd opgestuurd.dus uiteindelijk opgelost.
14 jan 2024
Telefonisch advies ontbreekt, via berichten communiceren ging niet zo goed. Door onvoldende communicatie net verkeerde besteld, weer terug sturen en kosten en de verloren tijd jammer!
31 dec 2023
Een prima site om beoogde onderdeel te vinden (schokbreker wasmachine) maar helaas is een volledig verkeerd onderdeel opgestuurd (onderdeel stofzuiger) Ik hoop op snel herstel

Verzendkosten veel te duur.

Het onderdeel was zoals verwacht, echter deze rubberen O ring zat in een gewone envelop, en de verzendkosten waren meer dan €5,- voor mijn gevoel is dat erg veel
Het bestelde kwam niet in z’n geheel binnen en we hadden er geen communicatie over gehad, wel betaald!, We hebben geen indicatie wanneer laatste onderdeel komt
05 dec besteld, direkt 06 dec betaald..op 25 jan bezorgd, dit zou sneller en beter moeten kunnen. Hoge bezorgkosten ook nog eens. Dus bijna 2 mnd zonder tv.
Als je iets wil retourneren gaat dat moeilijk tot niet ? Krijgt geen telefonisch contact en mail word niet beantwoord op je vraag. Enbdat vind ik jammer