FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.764 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Helpdesk verbeteren + koerier aanpassen

Beginnende bij gebruik van een ander koeriers bedrijf dan GLS. Wanneer er een vraag over vervoer gesteld wordt neem dit dan serieus. helpdesk vraag 1 wat is uw adress en telefoonnummer. (deze zijn bekend) antwoord gegeven, daarop volgende antwoord helpdesk. Ze zijn geweest u was niet thuis. (1 x poging tot levering inmiddels een week geleden)
Ik heb helaas een verkeerde product gekregen. Heb via andere leverancier wel het goede product. Maar retour sturen van product is nog niet gelukt. Wacht op retour gegevens. Wel hebben ze geprobeerd mij te helpen om het goede product te kopen. Ik weet niet of de fout bij mij ligt maar ik denk dat ik het goede type heb gekozen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
FixPart erg traag met retour verzendingen en is ook niet mogelijk om direct een nieuwe of de juiste onderdeel te bestellen en FixPart is ook telefonisch niet bereikbaar voor de nodige info en hulp die klanten nodig hebben bij hun juiste bestellingen of voor andere dringende vragen. Al met al erg slechte service.

Bestelling verkeerd, oplossing duurt te lang.

De bestelling was snel geleverd, maar verkeerd. In plaats van gelijk het juiste op te sturen wat mij zou helpen, vinden jullie het belangrijker om de oorzaak uit te zoeken. Handiger is om eerst de klant te helpen, dan pas probleem op te zoeken. Telefoontje gaat vaak sneller. Reageren op de mail is ook netter.
Pas de website aan als je de beloofde leverdatum niet kan nakomen. Besteld, betaald, volgende dag zou het geleverd worden. Nu 1,5 week later nog steeds niks binnen. Gisteren na 30 min. telefonisch in de wacht te hebben gestaan, zeer vriendelijk te woord gestaan. Er wordt nu aan gewerkt. Ik ben benieuwd.
Ik bestelde een greep voor de wasmachine en moest minstens een week wachten en toen ik weer contact zocht zei ik dat ik er al had gevonden en dat ik de greep niet meer hoefde. Tot mijn verbazing kwamen ze de volgende dag met de greep zonder aankondiging. Geluk dat ik thuis was. Beetje jammer allemaal.
18 jan 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart

Product op voorraad, 9 dagen later... nog niks gezien of gehoord

Een bestelling gedaan dat op voorraad was en de volgende geleverd zou worden. Na 5 dagen geen product en geen update gekregen. Mail gestuurd om te vragen wat er aan de hand is. Twee dagen later een ge-automatiseerd antwoord of de vraag nog relevant is. Nu negen dagen verder nog steeds geen update....
18 jan 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart

Ik ga hier niet nog een keer kopen.

Ik heb een onderdeel besteld wat op voorraad was. Blijkt ineens dat het product uit Frankrijk moet komen en dus niet de volgende dag geleverd ging worden maar een paar dagen later. Maar het ergste is dat ik dit product, wat dan blijkbaar niet werkt, niet meer kan retourneren. 175,- weg.
Echt super slechte service. Pakket al op 6 december terug gestuurd en nog niets gehoord en geen geld terug. Al 5 x een bericht gestuurd. Wordt niet op gereageerd behalve een standaard mailtje dat het in behandeling is. Ik voel me totaal niet gehoord. Ze zijn ook helemaal niet bereikbaar.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart

Verkeerde geleverd artikel

Hebben een onderdeel besteld voor de koffiemachine, maar in plaats van het onderdeel wat we 6 weken geleden besteld hebben, kregen we 2 zakken smeltchocolade. Hebben klacht in gediend bij de klantenservice, maar tot op heden nog geen reactie van hun kant
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart

Besteld, betaald en vervolgens niets

half december artikel besteld. 2-3 levertijd, geen enkele communicatie gehad, levertijd nu ineens 6 weken, nog steeds geen reactie. bestelling geannuleerd, nog steeds geen reactie. Ik vraag me af of er uberhaupt iemand werkt daar?
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben de bestelling aan je terugbetaald. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart

Slecht bereikbaar

Ik heb volgens jullie site met exact het artikel nummer van onze oven een deur proberen te bestellen. Maar deze past niet. Jullie zijn slecht bereikbaar. Telefonisch al helemaal niet waardoor het niet snel opgelost kan worden! 🤬
Het product is mi onbruikbaar. Het wieltje voor de stofzuiger zit zo vast dat je het niet los kunt trekken van het bevestigingsplaatje, wat nodig is om bij de schroefgaten te kunnen. Ik zie geen mogelijkheid tot bevestiging.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart

Aftersales is één drama, onbereikbaar en 5 maanden nodig voor een vervangend produkt :(

Bereikbaarheid is een drama. 5 maanden voor een vervangend produkt slaat nergens op. Geen telefoonnummer is ook belachelijk wanneer er geen chatdienst is. Maanden wachten op reactie, van alles beloven en niet waar maken.
14 jan 2024

Maatbekertje

Hoewel ik een maatbekertje had besteld voor een eierkoker, kreeg ik een plastic bekertje zonder enige maatverdeling er op. Mijn bestelling werd bovendien afgeleverd bij een afhaalpunt, terwijl ik gewoon thuis was.
Graag stoppen met deze beoordelingen, ik kan geen artikel meer bestellen of ik krijg een tevredenheidsonderzoek om de oren geslingerd. Als jullie je best doen ben ik tevreden, als het niet klopt meld ik het wel.
Orgineel onderdeel besteld,op foto de grote linkerkant ..krijg binnen een alternatief past ook ,alleen prijs is 15 euro goedkoper!!!...nu doen ze moeilijk willen me voor t orgineel laten betalen,slecht hoor!!
20 jan 2024
Je kan iets niet meteen retourneren, Dat is jammer als je een product verkeerd hebt besteld. Dan wil je de volgende keer niet meer hier bestellen en ook niet aan raden aan andere mensen om hier te bestellen.

Levertijd

Onderdeel half december besteld en eind januari ontvangen. Ik heb zelf in de gaten moeten houden wanneer het artikel binnen zou komen. Indien ik had geweten dat het zo lang zou duren, had ik verder gezocht.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
We wachten nog steeds op een nalevering. Als ik niet 2x gemaild had, dat de inhoud niet klopte, wist ik niks van een nalevering. HOPELIJK KOMT DEZE SNEL!!!! SCHANDALIG. ZOU NIEMAND JULLIE BEDRIJF AANRADEN
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart