FixPart.nlBeoordelingen

: 23.617UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
FixPart B.V.
Toernooiveld 300
6525 EC Nijmegen
Nederland
Handelsregister
Kamer van Koophandel 73197416
Gevolmachtigde
Rens Rovers, Rik van der Heijden

Beoordelingen voor FixPart.nl

4.70/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

4.368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

79 %
16 %
2 %
1 %
1 %
23.617 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over FixPart.nl

Filter 
(50)
2 dagen geleden
Geen goede communicatie, product is wel geleverd maar past helaas niet, kan gebeuren. Retour formulier aangevraagd via de site,wel een bevestiging maar daarna geen reactie. Wel een mail van de klanten service met de vraag waarom het product niet past. Heel simpel, de lade klemt. We gaan op zoek naar wat anders. Helaas niets meer vernomen.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
Gisteren
Beste P. Steen, dat is erg vervelend om te horen. We hebben je zojuist de retourinstructies gestuurd. Michèle, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
Ik heb het verkeerde product ontvangen en nadat ik foto’s heb opgestuurd, maar daarna heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik heb nu nog steeds het product dat ik niet wil in huis.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste Bettina, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
Bedankt
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
Krijg steeds melding van post.nl dat levering uitgesteld word. Nu na een week nog niets ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact opgenomen met de transporteur en komen zo spoedig mogelijk met een reactie. Michèle, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
Niet werkend onderdeel gekregen. Bij contact met klantenservice na een week nog geen reactie. Erg traag retourneringsproces
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
Ik heb de bestelling , stofzuigerslang, niet ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste, jouw bestelling is af te halen bij een PostNL afhaalpunt. We hebben je een mail gestuurd met daarin verdere informatie. Michèle, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
Zeer slechte klantenservice. Verkeerde levering ontvangen. Vervolgens contact gezocht met bedrijf. Alleen mail mogelijkheid. Meerdere mails gestuurd. Slechts een keer reactie. In reactie werd om foto's van geleverd product gevraagd. Aan verzoek voldaan. Vervolgens zou men zo snel mogelijk reactie geven. GEEN reactie. Blijft stil. Hopende op geldteruggave. Nooit meer.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact opgenomen met onze leverancier en komen zo spoedig mogelijk met een reactie. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
8 dagen geleden
Zou wel niet voor de prijs in aanmerking komen , maar heb het artikel nog steeds niet ontvangen . Had het afgelopen donderdag al besteld. Dus nu al een week geleden . Groetjes
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste, vervelend om te horen dat je het product nog niet hebt ontvangen. Volgens onze gegevens zou het echter zijn bezorgd. We hebben daarom contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
9 dagen geleden
Verkeerd artikel ontvangen. Contact formulier ingevuld maar daar wordt niet op gereageerd. Weggegooid geld dus. Eerste en laatste keer dat ik hier wat bestel.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
8 dagen geleden
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben nogmaals contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Bram, Klantenservice FixPart
9 dagen geleden
Ik heb mijn bestelde product na 1 week nog niet ontvangen (oorspronkelijke levering op donderdag, vandaag woensdag, nog niet ontvangen ) Ik heb 3 mails naar de klantenservice gestuurd, echter helemaal geen reactie ontvangen. Ik bel het algemene nummer in de middag uren er wordt niet opgenomen, ik krijg een bandje we kunnen u helaas niet te woord staan. Kortom slechte service!
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
8 dagen geleden
Beste Robin, Wegens piekperiodes duurt de reactietijd van onze klantenservice momenteel iets langer dan wat u gewend bent. Mijn excuses voor het langere wachten, maar ik hoop op uw begrip. Bram, FixPart klantenservice
10 dagen geleden
Verkeerd geleverd niet wat ik heb besteld . Al twee keer gemaild maar geen reactie . Zeer zeer slecht
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
9 dagen geleden
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben nogmaals contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Bram, Klantenservice FixPart
11 dagen geleden
Een koolstoffilter besteld voor de afzuigkap, dit was niet de goede filter, terwijl hij op de site van FixPart stond dat deze moest passen. Filter zag er anders uit, contact gehad met FixPart, moest foto's opsturen. Ze blijven volhouden dat hij moet passen. Op 3e mail nooit meer antwoord gehad. Slechte service.Bij de concurrent een koolstoffilter besteld, dag later al binnen en dit was wel de goed
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
10 dagen geleden
Beste Janny Scheffer, Wegens piekperiodes duurt de reactietijd van onze klantenservice momenteel iets langer dan wat u gewend bent. Mijn excuses voor het langere wachten, maar ik hoop op uw begrip. Bram, FixPart klantenservice
13 dagen geleden
Levering beschadigd, 2 keer e-mail gestuurd en geen reactie, daar gaat mijn 75 euro.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
12 dagen geleden
Beste, Vervelend om te horen dat je jouw bestelling beschadigd hebt ontvangen, dit is natuurlijk niet de bedoeling! We zullen snel met een oplossing komen. Door drukte op de klantenservice duurt reactie helaas wat langer dan je mogelijk van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice
16 dagen geleden
Ik ben al.meer dan een week bezig om reactie te krijgen of een retour te regelen. Ondertussen met kapotte wasmachine Telefoon was handig geweest
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
16 dagen geleden
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben nogmaals contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
23 dagen geleden
Ik verwachtte een assortiment schroeven, heb wellicht niet opgelet, maar ontving slechts 1 schroef voor maar liefst ruim € 16,-. Hoe durf je zulke verzendkosten te vragen voor iets dat in een klein envelopje past. Ronduit absurd!!!!! hjwijnholt@gmail.com
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
22 dagen geleden
Beste meneer Wijnholt, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
25 dagen geleden
11-1 bestelling geplaatst Op website staat volgende dag geleverd en op voorraad Na 3 mails 28-1 product geleverd. Slecht!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
25 dagen geleden
Beste J. vd. Wurf, dat is erg vervelend om te horen. Helaas hadden we jouw product niet meer op voorraad waardoor we het bij een externe leverancier hebben moeten bestellen. Onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
1 maand geleden
Ik vind de contact heel slecht ik zie eigenlijk geen telf nummer voor verder afhandelen van de zaken bij ons is afgelopen twee weken verkeerde onderdeel geleverd we zijn er twee weken mee bezig en we zijn d,r nog niet uit we draaien in de zelfde cirkel rond we comineceren via mail maar dat loopt zoooo traaag ik krijg maar 1 mail per dag als antwoordt ik vind dat zoslecht andere hebn telfnummer
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
1 maand geleden
Beste, dat is erg vervelend om te horen. Om dit verder uit te zoeken hebben we nog wat extra informatie nodig. We hebben contact opgenomen via de mail omdat het wat meer tijd vergt om het uit te zoeken. Michèle, Service Clientèle FixPart
1 maand geleden
2 onderdelen besteld maar slechts 1 ontvangen en geen respons op mijn e-mails. Vandaar deze slechte beoordeling .
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
1 maand geleden
Beste J. Verbaas, Op het moment van jouw bestelling hadden wij helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die wij wel op voorraad hadden hebben we je alvast toegestuurd, zodat je hier niet op hoeft te wachten. Je ontvangt van ons bericht als het nog te ontvangen product wordt verstuurd. Michèle, Service Clientèle FixPart
1 maand geleden
snelle levering, levering compleet verder geen bijzonderheden
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
1 maand geleden
Beste A. Bagbag, dat is erg vervelend om te horen. Volgens onze gegevens is jouw bestelling inmiddels bezorgd. We hebben hierover ook contact met je opgenomen per mail. Michèle, Klantenservice FixPart