FixPart.nlBeoordelingen

Rens Rovers, Rik van der Heijden

Beoordelingen voor FixPart.nl

4.70/5.00

4.368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over FixPart.nl

Geen goede communicatie, product is wel geleverd maar past helaas niet, kan gebeuren. Retour formulier aangevraagd via de site,wel een bevestiging maar daarna geen reactie. Wel een mail van de klanten service met de vraag waarom het product niet past. Heel simpel, de lade klemt. We gaan op zoek naar wat anders. Helaas niets meer vernomen.
Antwoord van FixPart.nl
Beste P. Steen, dat is erg vervelend om te horen. We hebben je zojuist de retourinstructies gestuurd. Michèle, Klantenservice FixPart
Ik heb het verkeerde product ontvangen en nadat ik foto’s heb opgestuurd, maar daarna heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik heb nu nog steeds het product dat ik niet wil in huis.
Antwoord van FixPart.nl
Beste Bettina, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
Bedankt
Krijg steeds melding van post.nl dat levering uitgesteld word. Nu na een week nog niets ontvangen.
Antwoord van FixPart.nl
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact opgenomen met de transporteur en komen zo spoedig mogelijk met een reactie. Michèle, Klantenservice FixPart
Niet werkend onderdeel gekregen. Bij contact met klantenservice na een week nog geen reactie. Erg traag retourneringsproces
Antwoord van FixPart.nl
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
Ik heb de bestelling , stofzuigerslang, niet ontvangen.
Antwoord van FixPart.nl
Beste, jouw bestelling is af te halen bij een PostNL afhaalpunt. We hebben je een mail gestuurd met daarin verdere informatie. Michèle, Klantenservice FixPart
Zeer slechte klantenservice. Verkeerde levering ontvangen. Vervolgens contact gezocht met bedrijf. Alleen mail mogelijkheid. Meerdere mails gestuurd. Slechts een keer reactie. In reactie werd om foto's van geleverd product gevraagd. Aan verzoek voldaan. Vervolgens zou men zo snel mogelijk reactie geven. GEEN reactie. Blijft stil. Hopende op geldteruggave. Nooit meer.
Antwoord van FixPart.nl
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact opgenomen met onze leverancier en komen zo spoedig mogelijk met een reactie. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
Zou wel niet voor de prijs in aanmerking komen , maar heb het artikel nog steeds niet ontvangen . Had het afgelopen donderdag al besteld. Dus nu al een week geleden . Groetjes
Antwoord van FixPart.nl
Beste, vervelend om te horen dat je het product nog niet hebt ontvangen. Volgens onze gegevens zou het echter zijn bezorgd. We hebben daarom contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
Verkeerd artikel ontvangen. Contact formulier ingevuld maar daar wordt niet op gereageerd. Weggegooid geld dus. Eerste en laatste keer dat ik hier wat bestel.
Antwoord van FixPart.nl
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben nogmaals contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Bram, Klantenservice FixPart
Ik heb mijn bestelde product na 1 week nog niet ontvangen (oorspronkelijke levering op donderdag, vandaag woensdag, nog niet ontvangen ) Ik heb 3 mails naar de klantenservice gestuurd, echter helemaal geen reactie ontvangen. Ik bel het algemene nummer in de middag uren er wordt niet opgenomen, ik krijg een bandje we kunnen u helaas niet te woord staan. Kortom slechte service!
Antwoord van FixPart.nl
Beste Robin, Wegens piekperiodes duurt de reactietijd van onze klantenservice momenteel iets langer dan wat u gewend bent. Mijn excuses voor het langere wachten, maar ik hoop op uw begrip. Bram, FixPart klantenservice
Verkeerd geleverd niet wat ik heb besteld . Al twee keer gemaild maar geen reactie . Zeer zeer slecht
Antwoord van FixPart.nl
Een koolstoffilter besteld voor de afzuigkap, dit was niet de goede filter, terwijl hij op de site van FixPart stond dat deze moest passen. Filter zag er anders uit, contact gehad met FixPart, moest foto's opsturen. Ze blijven volhouden dat hij moet passen. Op 3e mail nooit meer antwoord gehad. Slechte service.Bij de concurrent een koolstoffilter besteld, dag later al binnen en dit was wel de goed
Antwoord van FixPart.nl
Beste Janny Scheffer, Wegens piekperiodes duurt de reactietijd van onze klantenservice momenteel iets langer dan wat u gewend bent. Mijn excuses voor het langere wachten, maar ik hoop op uw begrip. Bram, FixPart klantenservice
Levering beschadigd, 2 keer e-mail gestuurd en geen reactie, daar gaat mijn 75 euro.
Antwoord van FixPart.nl
Beste, Vervelend om te horen dat je jouw bestelling beschadigd hebt ontvangen, dit is natuurlijk niet de bedoeling! We zullen snel met een oplossing komen. Door drukte op de klantenservice duurt reactie helaas wat langer dan je mogelijk van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice
Ik ben al.meer dan een week bezig om reactie te krijgen of een retour te regelen. Ondertussen met kapotte wasmachine Telefoon was handig geweest
Antwoord van FixPart.nl
Beste, dat is erg vervelend om te horen. We hebben nogmaals contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
Ik verwachtte een assortiment schroeven, heb wellicht niet opgelet, maar ontving slechts 1 schroef voor maar liefst ruim € 16,-. Hoe durf je zulke verzendkosten te vragen voor iets dat in een klein envelopje past. Ronduit absurd!!!!! hjwijnholt@gmail.com
Antwoord van FixPart.nl
Beste meneer Wijnholt, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
11-1 bestelling geplaatst Op website staat volgende dag geleverd en op voorraad Na 3 mails 28-1 product geleverd. Slecht!!!!
Antwoord van FixPart.nl
Beste J. vd. Wurf, dat is erg vervelend om te horen. Helaas hadden we jouw product niet meer op voorraad waardoor we het bij een externe leverancier hebben moeten bestellen. Onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
Ik vind de contact heel slecht ik zie eigenlijk geen telf nummer voor verder afhandelen van de zaken bij ons is afgelopen twee weken verkeerde onderdeel geleverd we zijn er twee weken mee bezig en we zijn d,r nog niet uit we draaien in de zelfde cirkel rond we comineceren via mail maar dat loopt zoooo traaag ik krijg maar 1 mail per dag als antwoordt ik vind dat zoslecht andere hebn telfnummer
Antwoord van FixPart.nl
Beste, dat is erg vervelend om te horen. Om dit verder uit te zoeken hebben we nog wat extra informatie nodig. We hebben contact opgenomen via de mail omdat het wat meer tijd vergt om het uit te zoeken. Michèle, Service Clientèle FixPart
2 onderdelen besteld maar slechts 1 ontvangen en geen respons op mijn e-mails. Vandaar deze slechte beoordeling .
Antwoord van FixPart.nl
Beste J. Verbaas, Op het moment van jouw bestelling hadden wij helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die wij wel op voorraad hadden hebben we je alvast toegestuurd, zodat je hier niet op hoeft te wachten. Je ontvangt van ons bericht als het nog te ontvangen product wordt verstuurd. Michèle, Service Clientèle FixPart
snelle levering, levering compleet verder geen bijzonderheden
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.
Antwoord van FixPart.nl
Beste A. Bagbag, dat is erg vervelend om te horen. Volgens onze gegevens is jouw bestelling inmiddels bezorgd. We hebben hierover ook contact met je opgenomen per mail. Michèle, Klantenservice FixPart