FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.471 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Ik heb in januari wat besteld, steeds kreeg ik te horen, dat het pakketje vertraagd was, steeds een week , tien dagen, eerst kreeg ik daar steeds een berichtje van. Toen niet meer, ik heb toen informatie ingewonnen bij jullie en ja het zou nog komen maar jullie waren vergeten mij te informeren. Het kwam maar niet. Toen wilde ik geld terug en een bos bloemen ,want ik geloofde er niet meer in. Toen kreeg ik bericht per omgaande terug dat het niet meer kwam, uit de handel genomen was maar dat ik een vervangende kon bestellen! Wel bijbetalen maar dan zou het er over drie dagen zijn. Correct, dat klopte!!! Had dat dan niet eerder gekund? Ik heb 3 maanden gewacht! Het ging om een filter in afzuigkap
13 apr 2024

Bedenkelijk bedrijf !

Op de site in voorraad maar al snel bleek geen voorraad, ze wilden het geld terug betalen maar daar nooit positief bericht ip gehad toen ik zei ok. Nu heeft men alsnog de producten laten afsturen maar ik ben al voorzien. Terug betalen als de produkten zijn geretourneerd via post nl punt. Heel slecht communicatie niet en het risico ligt nu bij mij als klant. Daar houden wij niet van, zeggen wat je doet en doen wat je zegt! Voorraad is voorraad en terug betalen is terug betalen . Fix part houdt zich niet aan de regels ! Mijden deze winkel is mijn advies !

Zeer slechte service en onbereikbaar

Zeer slechte service en niet te bereiken. Een flessenrek voor de koelkast gekocht. Ik bestelde de “goedkope” flessenrek waar ik dan een week op zou moeten wachten, wat ik geen probleem vond. Na 2 weken een mail gestuurd waar de rek bleef, een week later reactie dat er een vertraging was. Een week later weer een mail gestuurd (telefonisch zijn ze niet bereikbaar) waar je dan een mail via een mailbot terug krijgt dat het druk is… en weer stilte. Week later weer gemaild, weer hetzelfde verhaal. Eindelijk gelukkig na ruim 2 maanden uit Italië alsnog gekregen
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart

Besteld artikel plots niet meer leverbaar.

Ik heb een bestelling gedaan en betaald. Het kleinste en goedkoopste deel ontving ik snel, het andere deel bleef weg. Tenslotte gemaild naar FixPart; bellen is helaas niet mogelijk. Uiteindelijk krijg ik bericht dat het artikel niet meer leverbaar is. Het geld wordt teruggestort. Daar wacht ik nog op. Helaas worden de verzendkosten gewoon doorberekend. Zo is het kleinste artikel van mijn bestelling wel erg duur geworden.
Ik heb betaald maar niets ontvangen. Moeilijk te bereiken alleen per mail waar ook slecht op gereageerd word. Als een klant iets wat hij betaald heeft niet heeft ontvangen, dan ga je zelf op onderzoek uit. Zoals bij de distribiteur en het ophaal depot. Is dat zonder resultaat stort je het geld terug of verstuur je het betaalde niet ontvangen product opnieuw. Jullie hebben een deal met post .nl niet ik.

Jammer

Het bestelde product werd maar voor de helft geleverd, tegen een prijs hoger dan bij de geautoriseerde dealer. De reactie van het bedrijf noemt dat het product geleverd is zoals op de website. Helaas staat het product niet op de website en heb ik het aangevraagd via jullie speciale service. Beetje ongepaste reactie om te suggeren dat de klant niet goed heeft gekeken ipv verantwoordelijkheid te nem
7 apr 2024

Ik heb een retour aangemeld

Ik heb een retor aangemeld, ik moet daarvoor een begeleidende retour mail krijgen. Die heb ik nog niet. Het is vervelend dat jullie niet telefonisch te bereiken zijn. Verder heb ik een vraag of jullie een ander formaat hebben van de flessenbak, ook daar heb ik geen antwoord op gekregen. De communicatie gaat niet snel
Bij aankopen ging het mis omdat het onduidelijk was dat er 2 verschillende dienen te worden aangeschaft, dit kon ik niet uit de informatie op de site halen. Retour gezonden producten worden niet volledig terugbetaald. Dit wordt pas achteraf meegedeeld.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart

....

Sorry maar op jullie site staat voor die tijd besteld de andere dag in huis en anders uiterlijk de dag erop. Ook op de bevestigingsmail. Ik heb een week moeten wachten. Haal t dan van jullie site af. Dan had ik ergens anders t onderdeel besteld.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Ik heb 2 bestellingen op 1 dag gedaan de eerste de volgende dag binnen. De 2de bestelling na 5 dagen en was ook niet compleet en dan zijn ze ook nog niet te bereiken ook via mail geen kontakt mijn nummer achter gelaten maar blijf stil helaas.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
MZ
Mark Z.
Roosendaal
31 mrt 2024
2 hele dure pootjes gekocht voor een samsung tv wordt er alleen de linker geleverd en kan ik er alsnog niets mee. Links en rechts apart kopen en maar 1 in de doos. Zal vast opgelost worden maar niet heel handig

Ik heb contact gezocht met fixpart maar…tot nu geen gehoor

Ik heb contact gezocht met fixpart maar tot nu heb ik nog geen reactie van hun terug gekregen. Ik zit nu met 2 onderdelen waar ik niks aan heb mijn stofzuiger is ongeveer 30j aar oud
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart

Onnodig dure verzending door grote doos

Onnodig grote doos om klein tandwieltje dat makkelijk in een brievenbusenvelop had gekund. Sowieso is het bedrag dat daarvoor betaald moet worden niet in verhouding tot het product.
Telefonisch contact, Ik drie keer een verkeerde product ontvangen, en telkens verzendkosten naar mij toe betaald ( retour gratis) Maar nog steeds niet het juiste product
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice

Diffuser

Het onderdeel zou passen op het type model dat ik heb, maar dat is totaal niet het geval. Nou heb ik 25 euro uitgegeven aan iets waar ik dus niets mee kan. Heel balen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Zeer slecht. Verkeerde koelkast plaat ontvangen, onduidelijke site. Retour aangegeven en nog steeds geen bericht terug met een retourformulier en uitleg oid.
Ik heb mijn product retour gestuurd, maar vervolgens krijg ik mijn geld niet meer terug. Niemand reageert op mail emails. Ze hebben het niet voor elkaar daar.
vanaf het begin duidelijk dat het geleverde niet conform specs is en op herhaaldelijke vragen over hoe te retourneren enkel het bericht: stuur meer info.
Antwoord van FixPart.nl
Duurt te lang om een bestelling te ontvangen. Helaas was verkeerd product Toen heb ik hem teruggestuurd tot nu toe heb ik geen geld terug gekregen

Besteld/betaald maar niets ontvangen

Onderdeel besteld en betaald en volgens website verzonden, maar ik heb nog niets binnen en ook geen track & trace. Ook geen reacties op mijn mails