FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.482 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65.085 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Het artikel past niet goed in de keukenmachine, ik moet er flink op slaan om het in de machine te krijgen. Eruit halen lukt mij niet en mijn man door er fors aan te trekken. Ik ben bang dat het snel zal sneuvelen. Twee millimeter smaller zou de oplossing zijn denk ik. Verzorging en verzending was prima.
25 nov 2023

Op voorraad maar toch niet :-(

Beschrijving van een filter werd vermeld op voorraad. Vervolgens 2-4 werkdagen. 2 dagen later een nieuw bericht. Wederom 2 to 4 werkdagen ( dat maakt 6 max). Blijkt via GLS het onderdeel uit Italië te komen. Dit was niet vermeld door Fixpart. Vervolgens ruim een week zonder vaatwasser. Not funny
30 dec 2023
Veel onderdelen te vinden op e site. Handig. Zoek systeem alleen de voorraad klopt niet ! Er staat op voorraad volgende dag in huis nou dat was dus 1WEEK LATER! Dat zijn geen grappen ! En er bleef gewoon op de site staan op voorraad!! Ik denk wel twee keer na of ik weer hier koop.
25 aug 2023
Jammer genoeg kan ik FixPart niet beoordelen, ik heb het bestelde artikel nog niet gekregen, dat zal niet aan FixPart liggen maar wel aan Post.nl. Als er een keuze zou zijn welke besteldienst ik zou kiezen zou dat niet Post.nl zijn. FixPart zal beslist de meeste sterren verdienen.
19 aug 2023

redelijk, geen telefoonnummer.. Geen klantservice.

Telefonisch is Fixparts niet bereikbaar. Je kunt niet even snel een probleem voorleggen en uitleggen. Alleen via mail contact. Slechte service. Niet klantvriendelijk. Tevens tegen de regelgeving. Er moet een telefoonnummer op een website staan. Niet dus bij Fixparts. niet.
6 sep 2023
Bestelling is goed aangekomen. Daar was niks mis mee. Helaas voldeed het product niet helemaal betreffende de maatvoering. Moest hieraan zelf aanpassingen doen om de pasvorm op maat te krijgen. Verder was de bezorging etc goed, geen commentaar hierover.
Artikel zou binnen 2 weken geleverd worden, dit werd steeds verder naar achter geschoven zonder dat hierover werd gecommuniceerd. (Mailtje was genoeg geweest)uiteindelijk bestelling gecanceld en een duurder vervanger aangeschaft. Communicatie mag beter.
1 okt 2023

Snelle levering en makkelijk onderdeel op te zoeken

Snelle levering en onderdeel was makkelijk op te zoeken. Jammer dat er bij het wieltje ‘set’ staat. Als er 4 van die dingen in de droger zitten ga je ervan uit dat je dus 4 wieltjes krijgt. (Mag ook wel voor dat geld). Helaas maar 1 wieltje gekregen.
12 sep 2023
De bestelling was snel binnen,maar vind het echt te gek om 6,95 euro te moeten betalen voor een envelop die gewoon in de brievenbus gedaan werd!!Waarom geen normale postzegels er op die jullie dan in rekening brengen??Had een stuk voordeliger geweest.
Ik had 1 set ledstrips besteld daarvoor had ik van klantensevice een bestelnummer opgekregen nu blijkt dat de set uit 2 onderdelennummers bestaat, dus slecht voorgelicht. Nu moet ik dus nogmaals bestellen en weer een aantal dagen wachten. Jammer!!!
4 aug 2023

Levertijd

Op de site staat vermeld "vandaag besteld, morgen in huis". Dinsdag besteld rond 18.30 uur. Donderdag geleverd. Dat is later dan vermeld. Product was ook pas woe. 10 uur verzonden. Op zich nog best snel geleverd, maar niet zoals vermeld op de site.

Gelukkig opgelost …

Eerst pakket niet ontvangen en 3x gereden naar afhaal bleek te zijn geretourneerd…toen opnieuw besteld na 1 wk gelukkig wel maar..Was niet met naam geadresseerd naar Afhaalpunt met gevolg alle pakketten nazoeken en alleen Fixparts erop vermeld ..!
5 sep 2023

Incomplete vriesvakklep

We bestellen een vriesvakklep, maar bij aankomst blijkt het niet compleet . Helaas wordt er bij dit onderdeel ook niet duidelijk aangegeven dat er nog een onderdeel bijbesteld moet worden, zodat je de klep niet in je hand houdt of erger nog valt!
Wij hebben op type besteld maar toen het eenmaal aan kwam was de waaier 1 cm dikker dan de oude. Hierdoor past hij niet in het huis. Hebben nu een mailtje gestuurd voor een oplossing dus dat is nu nog even afwachten hoe daar op gereageerd wordt
WT
Willem T.
Hoogezand
17 nov 2023
Dat je voor het terugsturen van je bestelde pakket ook betalen moet terwijl het bestelde niet past. Zelf heb ik nog een mail gestuurd waarin ik aangaf het aantal cm want het week af van het aangegeven type wat er in de afzuigkap stond. Jammer.
Een andere bezorger zoeken, die uw product wel bezorgt. We zijn 2 middagen voor Post Nl thuisgebleven, omdat ze beloofden de bestelling af te leveren. Na 3 dagen kreeg ik bericht dat ik het op moest halen bij een servicepunt ver hier vandaan.
25 dec 2023
Onderdeel voor de wasmachine besteld, het onderdeel was perfect en paste precies! Snel gerepareerd, maar de levering van het onderdeel heeft weken moeten duren en dat vind ik jammer hierdoor konden we wekenlang onze wasmachine niet gebruiken
24 jun 2023

Wat is de levertijd nu?

Na 2 weken gevraagd wat de levertijd nu eigenlijk is, krijg ik een mail smorgens om 9 uur dat de levering nog 2 weken duurt, 3 uur later een mail dat de levering morgen plaats vind. Levertijd op de site beter afstemmen met de werkelijkheid.
5 jun 2023
FixPart verkoopt met de stelling; “vandaag besteld, morgen in huis” Daar komt dus niets van uit. Ik heb dinsdag 30 mei een artikel besteld en dat is vandaag, maandag 5 juni nog niet door mij ontvangen. Dat verdient geen schoonheidsprijs.
11 nov 2023
klantenservice onbereikbaar. Half jaar gewacht op een onderdeel heel vaak gemaild, ook via Insta geprobeerd, maar alleen antwoord van een bot. Uiteindelijk mijn geld terug gevraagd, toen binnen een week het onderdeel toch ontvangen.