FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.444 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65.112 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

5 nov 2023
geen communicatie Meer dan een maand gewacht op een steeds vertraagd product om vervolgens mijn bestelling te kunnen annuleren. In de tussentijd alleen automatische antwoorden gekregen zonder antwoord op mijn vragen en voorstellen om een alternatief product te kiezen. Uiteindelijk na de 14 dagen termijn van mijn klacht een automatisch optie tot annulering en alternatieve bestelling gekregen wat vervolgens ook niet een compleet product is. Nog steeds niemand van fixpart kunnen spreken
7 nov 2023
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
21 aug 2023
Had een link ontvangen om het desbetreffende product te bestellen. Na ontvangst doos voorzichtig open gemaakt, en geconstateerd dat het verkeerd was. Ontvangen module had temperatuur instelling van -26 tot -16, degene die ik ad moeten hebben +2 tot +8. Mails gestuurd maar tot op heden niks ontvangen, ook telefonisch niet bereikbaar. Conclusie ongeïnteresseerd personeel en zeer slechte communicatie. Ook de klantenservice nog niks ontvangen. Dit is de korte versie!
30 sep 2023
Ik heb specifiek een ars pomp besteld voor mijn nespresso koffie machine. Op de bevestiging staat ook duidelijk de gewenste pomp met een afbeelding. En wat krijg ik geleverd een ulka pomp en die is te groot. Kortom zeer slechte levering. Dit betekent dat ik de VERKEERT geleverde pomp terug sturen extra verzendkosten en maar hopen dat ik de juiste pomp nu wel krijg levertijd weer minimaal 14 dagen.
Prima producten, verschrikkelijk slechte service. Het begon er allemaal mee dat fixpart mij het verkeerde onderdeel stuurde. Daarna kwam ik er achter dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn, dus stuurde ik een e-mail. Na enkele weken en meerdere herinneringen te hebben gestuurd, reageren ze eindelijk, maar wel op een manier waarop ze duidelijk laten blijken dat ze mijn e-mail helemaal niet gelezen hebben. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en proberen het product retour te nemen op een manier dat ik voor de verzending naar hen moet betalen. Ook geven ze aan dat ze mij niet alsnog het door mij bestelde onderdeel gaan toesturen, aangezien het niet meer leverbaar is. Dit was een pertinente leugen en ik heb dit nog aan hen aangetoond met een screenshot van hun eigen website, maar ze blijven volhouden. Uiteindelijk na veel heen en weer en een klacht via thuiswinkel.org gaven ze aan uit 'coulance' het product terug te nemen op hun kosten. Al met al staat na 3 maanden na levering van het verkeerde product eindelijk het geld op mijn rekening. Misschien gaat het niet altijd lukken om deze winkel te vermijden, maar voortaan ga ik proberen het product ergens anders vandaan te halen want dit heeft veel te veel tijd gekost voor een simpele fout.

Slechte trage service

Ik heb in november een brouwunit besteld voor mijn koffieapparaat. Dit werd op tijd geleverd, maar bleek een reeds gebruikte unit te zijn die ook nog eens op een andere plek kapot was dan die van ons. Kortom, hebben we niets aan. Toen direct contact opgenomen met foto's. Kregen te horen dat het allemaal eerst uitgezocht moest worden voordat er actie kon worden ondernomen. Koffie is bij ons iets wat je elke dag drinkt dus wij konden hierin niet wachten. We hebben dit dan ook aangegeven in onze klachten. Omdat we hierop geen reactie kregen hebben we via een andere partij: onderdelen.nl een nieuwe brouwunit besteld. Pas in jan 2024 kregen we een reactie dat er een nieuw product kosteloos werd opgestuurd. Ik heb wederom aangegeven dat we al een werkend product hebben via een andere leverancier en dat we niet een nieuw artikel wilden. Maar gewoon ons geld terug. Toch werd het artikel opgestuurd + een mail met dat we de verzendkosten ook nog eens zelf moeten betalen. Daarop hebben we weer een mail gestuurd dat we dit niet hoeven te hebben en dat kosteloos betekent dat wij geen kosten hebben, ook niet alsnog verzendkosten.
22 nov 2023

Vaatwasser onderdeel

Beste klantenservice, Ik schrijf u naar aanleiding van mijn bestelling van een vaatwasmand, die ik twee weken geleden op uw website heb geplaatst. Op de website stond vermeld dat de bestelling binnen 2 werkdagen geleverd zou worden. Helaas heb ik tot op heden nog steeds geen vaatwasmand ontvangen, ondanks dat ik meerdere e-mails heb gestuurd en geen reactie heb gekregen. Ik ben teleurgesteld en gefrustreerd door het gebrek aan communicatie en de vertraging in de levering van mijn bestelling. Ik had gehoopt dat uw bedrijf betrouwbaar en efficiënt zou zijn, gezien de informatie op uw website. Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een update over de status van mijn bestelling en wanneer ik de vaatwasmand kan verwachten. Ik verwacht dat u mijn e-mails beantwoordt en mij op de hoogte houdt van de voortgang. Indien de vaatwasmand niet binnen afzienbare tijd kan worden geleverd, verzoek ik u om een alternatieve oplossing of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Ik hoop dat we deze kwestie snel kunnen oplossen en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Melek
29 aug 2023

Geen nette afhandeling

Een onderdeel van mijn wasmachine ging kapot en gezien ik voor een gezin moet wassen, had ik het onderdeel snel nodig. Ik heb netjes de code van de sticker op de wasmachine overgenomen. Ik had het product inderdaad de volgende dag in huis. Het product was niet gelabeld en niet geheel schoon. Maar goed, je hebt het nodig dus aan de slag. Bleek niet zo makkelijk te zijn. Maar een monteur ingeschakeld, overtuigd dat we het goede onderdeel in huis hadden, tenslotte de code overgenomen en een product besteld bij een specialist. Monteur stelt de volgende dag dat het toch het verkeerde product is.. past bij lange na niet.. €150 verder, geen wasmachine. Omruilen ging te lang duren, toch maar een nieuwe wasmachine gekocht want met een baby in huis moet ik weer beginnen met wassen. In eerste instantie reageert de klantenservice netjes omdat ze dachten dat het ging om omruilen, toen ik mijn verhaal schetste kreeg ik echter een automatisch bericht met de voorwaarden voor het terugsturen en dat ik het retourlabel zelf moet betalen..
9 sep 2023

Ik heb Fixparts om advies gevraagd maar ben 2 maal slecht geholpen

Ik had van mijn Delonghi espressomachine een afdichtingsring voor het stoompijpje stuk. Ik heb Fixparts om advies gevraagd via contactformulier van de website. Ik heb een foto van het kapotte onderdeel geupload en het artikelnummer van de koffiemachine. Fixparts heeft mij een web link gestuurd van het product dat zou moeten passen. Ik heb dat artikel besteld. Het was niet het juiste artikel want het paste niet. Ik heb toen een mail naar Fixparts gestuurd. Ik kreeg een geautomatiseerde mail terug in de trant van 'je hebt het een verkeerd artikel besteld, je kan het retourneren. Met daarin bijgesloten een weblink van het product dat ik zou moeten bestellen. Die link was naar een product voor een stofzuiger. Omdat ik 2 keer een niet passend product het voorgesteld gekregen trek ik de conclusie dat de medewerkers van Fixpart inhoudelijk niet op de hoogte zijn van producten en techniek. Nu moet ik nog proberen om mijn geld terug te krijgen. Wat een hoop gezeur voor zo iets simpels.
5 jun 2023
Donderdag 4mei 2023 afdichtingsrubber voor deur wasdroger besteld, 6mei pakketje ontvangen, het pakketje door de brieven bus gedaan wat ik besteld heb kan niet door een brievenbus in het pakketje zat geen product in er zat alleen maar gebakken lucht in, na verschillende keren mailverkeer te hebben gehad zouden ze het oplossen, nieuw pakketje gekregen alweer het zelfde probleem alleen maar gebakken lucht in pakketje. 27 mei gemaild om de koop te ontbinden en het geld terug te storten want ik had hier geen vertrouwen meer in 30 mei mail gekregen van Fixpart ze moesten weer de gegevens van de labels hebben van het pakketje, heb ik weer doorgestuurd zijn niet ingegaan op de ontbinding van de koop en het geld terug te storten. Ik ben nu een maand verder en een hoop tijd gestopt in het mailverkeer en nog geen stap verder ik wordt hier langzamerhand dood moe van. Hopelijk komt er binnenkort een oplossing dat ik een goede beoordeling over Fixpart kan geven. Gr Bert Maat
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat de bestelling inmiddels aan je is terugbetaald. Mocht er wat mis zijn, laat het ons dan weten. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
17 aug 2023

WAARDELOOS

Ik heb tot 2x toe aan de kantenservice gevraagd naar de maten van de door mij te bestellen glasplaat. De eerste keer kreeg ik een technische sheet met allemaal onderdelen die geen betrekking hadden op een glasplaat. De tweede keer antwoorden ze met bestel hem maar want hij past. Glasplaat besteld, maar paste dus NIET. Retour aangevraagd, maar reactie? Ho, maar. Wachten, wachten, wachten. Je kunt ze niet bellen. Ik heb uiteindelijk het adres van de directie opgezocht, mijn hele relaas bij het pakket ingestopt en naar dat adres de glasplaat geretourneerd. Het hele relaas ook via de mail naar de klantenservice en toen kreeg ik anderhalve dag later het retouradres. Voor allen die iets willen retourneren, wacht niet op een reactie van FixPart maar stuur de spullen inclusief de herroepingsbrief terug naar: Het retouradres is: FixPart Logistics Center Hassinkweg 18 7556 BV Hengelo Nederland MAAR HET BESTE ADVIES IS: BESTEL HIER NIETS

Oplichterij!

Ik had een onderdeel besteld voor mijn Bosch vaatwasser. Ik had de keuze uit 3 verschillende merken. Het origineel van Bosch was uiteraard de duurste en ik heb voor een alternatief gekozen die scheelde bijna de helft. Achteraf bleek volgens mijn monteur het onderdeel niet nodig te hebben het was een ander defect. Retourformulier aangevraagd via de mail (bellen niet mogelijk) duurde een week voordat ik het formulier had ontvangen in de mail en wat schertste mijn verbazing? Ik moest het onderdeel terugsturen naar Italië voor eigen rekening!!! Ik heb het onderdeel toch bij Fixpart Nederland besteld? Ik kan vooraf nooit weten waar Fixpart zijn onderdelen besteld. Dan had ik uiteraard net zo goed het origineel kunnen bestellen want de kosten van retourneren incl. het onderdeel is net zo duur als het origineel. Heeeeeeel slecht. Het is pure oplichterij! Voor mij nooit geen Fixpart meer!! Ik zal dit delen met vrienden en bekenden.
2 aug 2023

Verkeerde productinformatie + slechte service

Ik heb helaas een verkeerd product besteld door slechte en verkeerde productinformatie. Ik zocht een zuigmond voor mijn stofzuiger. Op basis van de informatie op de website kwam ik uit bij een zuigmond wat als alternatief geboden wordt voor mijn Miele onderdeel. Zelfs het originele productnummer wordt genoemd in de beschrijving. Helaas geen foto, waardoor vergelijken niet mogelijk was. Na levering bleek het om een heel andere zuigmond te gaan. Deze was zelfs vierkant i.p.v. rond, hierdoor past het onderdeel niet in de stofzuiger. De communicatie met de klantenservice is heel moeilijk. Ik moest allerlei foto's sturen van de stofzuiger, stickers en ook de factuur van de stofzuiger. Ondanks alle moeite was het niet voldoende. Het zou fijn als FixPart in zou zien dat de productinformatie niet op orde is zodat retourneren zonder al die moeite mogelijk wordt gemaakt. Na meerdere mails geef ik het op en neem mijn verlies.
3 aug 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. Helaas is het door jouw bestelde product op basis daarvan niet geschikt. We hebben je meer informatie gestuurd over hoe je jouw product aan ons kunt retourneren. Bram Klantenservice FixPart

Slecht product geleverd en slechte aftersales.

Slecht product geleverd. Lekte al bij ingebruikname. Dus weer heel de wasmachine uit elkaar moeten halen. Als je achteraf de recensies leest (wat goed leek te zijn want het was ruim 4 sterren) blijkt dit probleem al vaker voor te komen. Dit bedrijf denk dan niet na om een nadere inspectie te houden of om het product even in quarantaine te houden. NEE, gewoon blijven verkopen. Bedrijf is niet telefonische te bereiken en alles moet via de mail. Antwoorden op de mail slaan nergens op omdat domweg niet op de vragen wordt ingegaan. Producten teruggestuurd met de hoop dat het geld wel snel wordt teruggestort. Echter uitgaande van de slecht beantwoorden mails en slechte producten maakt ik mij hier nog zorgen over. Ik zal wel pech hebben gehad als ik zie dat FixPart ruim een negen krijgt als beoordeling maar ik wilde de lezers mijn ervaring niet onthouden want het is niet allemaal koek en ei.
2 jun 2023

Beoordeling gevraagd terwijl het product niet is ontvangen

Hoe kan ik FixPart gaan beoordelen, als ik het bestelde product niet heb ontvangen. Keurig kreeg ik een bericht van FixPart dat het product was overhandigd aan PostNL maar PostNL geeft aan dat zij het product niet heeft ontvangen. Verder is het vreemde situatie dat door FixPart een beoordelingsmail gaat versturen terwijl de klant het product nog niet eens heeft ontvangen. Het zal wel een automatisch gegeneerde e-mail zijn die na een x-aantal dagen na de bestelling wordt verstuurd. En de mogelijke oorzaak van trage verzending zal wel aan PostNL liggen. Mijn kritiek is het krijgen van een e-mail van FixPart over de beoordeling van product die niet is ontvangen. Is hierin enige afstemming met PostNL hierin niet mogelijk? Beschouw mijn review maar als opbouwende kritiek.
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je de zending niet hebt ontvangen. Er zijn wat problemen bij de vervoerder waardoor de levering vertraging heeft opgelopen. We doen ons best om het zo snel mogelijk bij je te leveren. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
24 mei 2023
Correspondenties met jullie: 2 keer verkeerde producten dat vind ik ontverantwoord en sleight!!! Ik heb de juste melkslang besteld. Dat was eigenlijk niet mijn fout. Ik heb hem besteld met fixpart gegevens/informatielijst en moest ik hem terugsturen op mijn eigen kosten en weer bestelen. Dus twee keer verzendkosten en bij weer bestellen nog een keer dus bijelkaar 3 keer. Trouwen, waarom verzenden van een klein buisje kost 7 euro. Dat vind ik belagelijk.  In ieder geval ben niet blij met jullie en dit is de laatste keer dat ik een artikel bestel bij de fixpart. Jullie service krijgt NUL van me, dus niks Hallo,  wat u me aangeraden heeft om te bestellen heb ik besteld maar deze past ook niet!! Wat moet ik does?? Hoor ik het Parsi Triest
31 mei 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat je tot 2 keer niet het juiste proudct hebt ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
28 jul 2023

Slechte afhandeling van retour kapot artikel

Bestelling en selectie van benodigd onderdeel ging goed. Bezorgd door Post Nl bij servicepunt en daar bleek het onderdeel te rammelen en bij openen kapot te zijn. Zat in een plastic zak met wat bubbelfolie. Niet zo veilig lijkt mij. Direct een retourzending aangevraagd. Klantenservice reageert vriendelijk en vrij snel dat ze contact met de leverancier gaan opnemen voor verder onderzoek. Hoezo verder onderzoek? Dat wordt niet bekend gemaakt. Ondertussen 10 dagen verder en nog geen oplossing gehoord. Geen nieuw onderdeel gestuurd en geen geld terug. Dit heb ik nog niet eerder zo meegemaakt en zal niet nog een keer bij deze winkel bestellen. Alles moet via de mail, er kan niet even gebeld worden om e.e.a door te spreken.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
18 nov 2023

Ronduit prutswerk en bizar slechte service

Na lang wachten bleek ons onderdeel niet op voorraad ondanks dat de website anders aangaf. Een alternatief aangeboden gekregen dat optisch een stuk minder mooi was. Maar goed, toch maar gedaan. Wordt deze kapot geleverd. Logisch als je ziet wat een knip-plak werk er van de doos gemaakt was. Neergemaaid een sticker ‘breekbaar’ en veel te weinig bubbelfje. Echt prutswerk. Vervolgens kan ik nergens een telefoonnummer vinden van een klantenservice en wordt er dagen niet gereageerd op mijn mail. Echt bizar. Wat een zooitje! Als er niet begin komende week op een goede en adequate manier gereageerd wordt dan zal ik deze extreem slechte ervaring grootser gaan delen via social media.

Draaien je een poot uit

Ik had 2 schroeven nodig en die verkochten ze helaas alleen hier. Er zat €6,95 verzendkosten op. Goed, niks aan te doen maar dan kan ik hem in ieder geval wel bij een PostNL punt om de hoek sturen. Maar tot mijn verbazing sturen ze het naar een postnl business point midden op een industrieterrein dat amper te bereiken is. En dat voor 2 kleine schroefjes, die los in een enveloppe gestopt zijn. Dat ze het niet via de normale post maar via dure pakketten vind ik al schandelijk, maar dat ze het vervolgens voor die belachelijke hoge prijs ook nog eens sturen naar een ander pakketpunt dan die je had gekozen is voor mij de druppel. Ik bestel hier nooit meer
1 sep 2023

klantenservice lastig bereikbaar

Op 24 juli een deurtje voor het vriesvak van koelkast gekocht. Snel bezorgd. Tot zover geen klagen. Het deurtje blijkt niet te passen, ondanks check van typeplaatje van de koelkast. Contact opgenomen met Klantenservice die zeer lang doet over een reactie. Meerder keren foto’s van het typeplaatje gestuurd. Bericht was dat ze de leverancier vragen om een oplossing. Dat was op 3 augustus. Ik heb meerdere keren aangeven dat ik het deurtje retour wil sturen en een adres wil hebben waar het naar toe kan. Geen reactie. Ik geloof echt in goede intenties, maar we zijn nu bijna 6 weken verder en een oplossing is niet in zicht.
PV
patrick v.
Wassenaar
6 jan 2024

Zou 2-3 dagen levertijd zijn….

Zou 2-3 dagen levertijd zijn en daarom koos ik voor de duurdere optie bij dit bedrijf. Echter, de levertijd werd telkens verplaatst. Daarom geannuleerd dmv 2 mails. Geen enkele reactie. Na meer dan een maand sturen ze doodleuk alsnog het artikel. Dit artikel inmiddels al elders gevonden en wel binnen 2 dagen in huis voor 15 euro minder. Om te retourneren een waslijst voorwaarden en ik moet het terugsturen naar Frankrijk. Nooit gevraagd om levering vanuit Frankrijk. En dan moet je nog blij zijn dat fix part een gereduceerd tarief verzorgd voor het retourneren van meer dan 10 euro….
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Je kunt het onderdeel kosteloos retourneren. Excuses voor het ongemak. Bram Klantenservice FixPart