FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.743 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Bezorging niet geweldig, bezorger 1e poging verkeerd gereden kon huis niet vinden. 2e dag gelukt, terwijl adres heel goed te vinden is.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Levering duur te lang ik heb mijn product op 25januari besteld heb ik pas op 24 februari ontvangen dat is 4 weken.is te lang.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Retouren worden niet goed verwerkt. Ik wacht nu ruim een jaar op mijn geld en klantenservice reageert maar 1x in de 2-3 weken.
WV
wim v.
almelo
Pakket nooit ontvangen is naar een verkeerd adres gestuurd. Klantenservice laten je in de kou staan. Je zoekt het maar uit.
Levering meerdere malen uitgesteld. En nu is hij overgedragen aan Franse leverancier, maar helaas geenvtracking informatie
Antwoord van FixPart.nl
Ik heb een netwerkkabel ontvangen ipv de bestelde en betaalde wasmachinepomp en er is nog niet gereageerd op mijn mails!!
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Onderdeel zetgroep voor koffiemachine niet ontvangen , telkens uitgesteld zonder bericht, geen geld retour ontvangen.0
18 feb 2024
Tot 2 keer toe een deur koelkast schap besteld en kwam alweer met een defect, barst aan, wordt er een beetje gek van,
Ik wacht nogsteeds op mijn pakket. Een maand geleden heb ik het pakket gekocht. Er staat dat het ''onderweg'' is.
24 feb 2024
bij de bestelling is een onderdeel niet geleverd.nl adapter pnlv233ceky ik heb dit onderdeel toch echt betaald
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
10 feb 2024
10 januari de bestelling gedaan. 5 februari zou het verzonden zijn. Het is nu nog niet in mijn bezit!!!
Antwoord van FixPart.nl
Volgens de pakketdienst geleverd maar er is niemand aan de deur geweest. Ook niet waar het nu is
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart
Geen product ontvangen. Nu al 6 weken aan het wachten. Ik krijg wel stomme onderzoeken
Onderdeel Niet ontvangen En duurt lang Voor er stappen worden Ondernemen
Antwoord van FixPart.nl
sorry niet kunnen gebruiken was al kapot voor ik het kon uitproberen
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Niets ontvangen!!!!!!! Wat ze zeggen van verzenddatum klopt niet
Product nog steeds niet verzonden inmiddels al 6 dagen verder
Ze zeggen levertijd 1a2 dagen is. Het was dichter bij 1 week
Gewoon leveren en anders laten weten dat het niet lukt
Niet beloven dat het er de volgende dag is