FixPart.nlBeoordelingen

: 23.617UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
FixPart B.V.
Toernooiveld 300
6525 EC Nijmegen
Nederland
Handelsregister
Kamer van Koophandel 73197416
Gevolmachtigde
Rens Rovers, Rik van der Heijden

Beoordelingen voor FixPart.nl

4.70/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

4.368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

79 %
16 %
2 %
1 %
1 %
23.617 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over FixPart.nl

Filter 
(55)
3 dagen geleden
Laserunit van een CDspeler besteld, snelle levering. Helaas gebruikte en defecte unit ontvangen, RMA aangevraagd, waarop mail gekregen om foto's te sturen. Na deze gestuurd te hebben nooit meer wat gehoord. Jammer
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
Gisteren
Beste Tom, dat is vervelend om te horen. We zijn nog in gesprek met onze leverancier en hopen zo spoedig mogelijk met een reactie te komen. Michèle, Klantenservice FixPart
4 dagen geleden
Weer het verkeerde artikel ! Nu weer wachten op geld terug !
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
4 dagen geleden
Beste Bennie, dat is erg vervelend om te horen. Zodra we jouw artikel in goede orde retour hebben ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag terug. Michèle, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
krijg niet een adequaat antwoord op mijn vraag of het mogelijk is om een wel passend onderdeel voor mijn Magimix machine te bestellen. Het door mij bestelde en geleverde onderdeel past namelijk niet op mijn machine.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
4 dagen geleden
Beste, we hebben contact opgenomen met onze leverancier en hopen zo spoedig mogelijk een reactie te kunnen sturen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
We hebben stofzuigmond van Dyson besteld, deze past niet. Inmiddels heb ik 4x een retour aangemeld. Tot op heden niets gehoord..er komt géén reactie van Fixpart!! Dat is erg vervelend.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste, vervelend om te horen dat het door jou bestelde product niet past. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
Ik heb retour aangevraagd maar jullie hen niet op gereageerd. Ikbwaght nog op jullie antwoord.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste, we hebben je de retourinstructies zojuist toegestuurd per mail. Onze welgemeende excuses voor het lange wachten. Michèle, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
Dinsdag begin van de avond onderdeel besteld, was op voorraad zou de volgende dag komen, maar ik rekende een dag later, maar kwam niet. Kwam dus nog een dag later. Klant kan niet bellen, moet dus mailen en krijgt dan binnen 2 dagen bericht, ja toen was onderhand onderdeel binnen. Als belofte van volgende dag of eventueel dag later niet gegarandeerd kan worden moet daar geen reklame voor gemaak
 Geverifieerde beoordeling|
7 dagen geleden
Na 2 weken onderdeel nog niet binnen, op mijn vragen wordt niet greageerd.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste Cees, dat is erg vervelend om te horen. We hebben contact opgenomen met de transporteur en hopen zo spoedig mogelijk met een reactie te komen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
8 dagen geleden
Product kwaliteit is bagger!
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Beste Nick, vervelend om te horen dat het product niet bevalt. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
8 dagen geleden
De rubber deurafsluiting voor mijn diepvries is niet te gebruiken omdat hij niet soepel meer is en daardoor heeft hij geen vlakke voorzijde. De afsluiting die er nu reeds 12 jaar inzit sluit beter als de uwe zal gaan doen. Ik heb een e-mail verstuurd of ik het rubber terug kan sturen en mijn geld terug kan krijgen. Tot mijn spijt heb ik nog geen reactie ontvangen. Vriendelijke groeten van H.Vink
 Geverifieerde beoordeling|
9 dagen geleden
ik wil mijn bestelling 202100183404 retourneren omdat het niet het juiste product is. Maar wat ik ook probeer het lukt me niet. Ik krijg telkens de vermelding captchar verificatie mislukt.. En waarom is er nergens een tel.nr.te vinden
 Geverifieerde beoordeling|
10 dagen geleden
1 week later nog niets ontvangen, telefonisch in zijn geheel niet bereikbaar, klantenservice reageert wel na aantal dagen. Tot op heden dus 1 week later weet je dat er iets fout gaat maar op een oplossing is het nog steeds wachten.
 Geverifieerde beoordeling|
10 dagen geleden
Slechte bezorging. Er staat volgende dag in huis uiteindelijk bijna een week op moeten wachten. Het contact is zeer slecht. Telefonisch niet bereikbaar en per mail duurt het minstens 1 werkdag voor je antwoord krijgt. Hierdoor opzoek gegaan naar de mensen achter deze firma zodat ik ze per linkedin kon contacten. Is voor mij een hele slechte ervaring en ook waarschIijnlijk de laatste keer geweest
 Geverifieerde beoordeling|
11 dagen geleden
Pakket was op 80 afgegeven volgens track and trace, maar 80 staat leeg, ik ben in de hele flat gaan aanbellen, briefje opgehangen, geen pakket.... daarna ben ik op 80 in de andere straat aan gaan bellen en daar was idd het pakket, heel slecht. Op mijn mail aan jullie dat het pakket kwijt is heb ik geen antwoord gekregen ☹
 Geverifieerde beoordeling|
11 dagen geleden
heb de verkeerde grepen gekregen hier een vraag over gesteld maar geen antwoord retourzending aangevraagd en ook geen bericht bestelling 202100179866 mijn nr 0612608634
 Geverifieerde beoordeling|
13 dagen geleden
Verkeerde item besteld en terug gestuurd volgens aanwijziging Fixpart, maar na 2 dagen nog geen geld terug gestort gekregen. Goede service betekend volgens mij bij bestelling meteen betalen ook bij retour zo snel mogelijk geld retourneren.. Mvg, Peter Verhagen
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
12 dagen geleden
Beste Peter, Met de verweking van onze retouren hebben we momenteel een achterstand welke deze week zal worden ingehaald. Na verwerking zullen wij het geld aan je terugstorten. Mijn excuses voor de vertraging. David, FixPart klantenservice
13 dagen geleden
Ik had een aandrijfband besteld, deze kwam erg snel binnen maar paste niet. Toen ik mailde kreeg ik snel antwoord dat hij inderdaad niet paste. Weer een mail terug gestuurd en nog geen antwoord, ook geen antwoord als ik bel. Erg slechte service!
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
12 dagen geleden
Beste Vervelend om te horen dat het door jou bestelde product niet lijkt te passen. We zullen snel met een oplossing komen. Door drukte op de klantenservice duurt reactie helaas wat langer dan je mogelijk van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice
14 dagen geleden
Twee maal het verkeerde artikel ,bij betere hulp / was dit niet gebeurd !nu nog wachten op het geld terug ?of moeten we daar, ook nog verschillende keren om vragen ?
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
12 dagen geleden
Beste Bennie, Vervelend om te horen dat je het verkeerde product hebt ontvangen. We zullen snel met een oplossing komen. Door drukte op de klantenservice duurt reactie helaas wat langer dan je mogelijk van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice
15 dagen geleden
snelle levering , maar product is stuk, past niet en niet volledig. Behoudens een geautimatiseerd verzoek om het mailen van foto en typenummer geen reactie meer mogen ontvangen, erg jammer
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
12 dagen geleden
Beste Marc, Vervelend om te horen dat je jouw product defect hebt ontvangen, dit is natuurlijk niet de bedoeling! We zullen snel met een oplossing komen. Door drukte op de klantenservice duurt reactie helaas wat langer dan je mogelijk van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice
17 dagen geleden
Helaas
 Geverifieerde beoordeling|
18 dagen geleden
Ontvangen onderdeel veel te groot, retouraanvraag gedaan, hierop kwam het verzoek om een foto van het type plaatje van het apparaat, na nog een week het verzoek om een foto van het oude onderdeel. Op mijn retouraanvraag heb ik niets meer gehoord ondanks verschillende mails van mijn kant. Dit is nu vijf weken geleden.
 Geverifieerde beoordeling|
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
FixPart.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van FixPart.nl
17 dagen geleden
Beste Joke, dat is erg vervelend om te horen. We hebben je zojuist de retourinstructies gestuurd. Onze excuses voor het lange wachten. Michèle, Klantenservice FixPart