FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl
Beoordelingen:

13.438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.471 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede beantwoording door klantenservice. Via de website kon ik niet het juiste onderdeel vinden. Het type koelkast dat ik heb stond er niet op. Ik selecteerde een zelfde onderdeel van een ander vergelijkbaar type koelkast van hetzelfde merk Siemens en stuurde een vraag in, met uitleg wat ik zocht en foto's van mijn type plaatje. Daarop kreeg ik eerst de informatie van het andere type (beetje onhandig van Ruben, hij had de vraag niet zorgvuldig gelezen). Toen ik daar op reageerde kreeg ik later van Saskia een helder antwoord over het onderdeel van het juiste type koelkast met een heldere exploded view tekening Ik geef niet vijf sterren, maar een ster minder omdat ik het onderdeel wel erg duur vindt. Ik had ongeveer 2x5 euro verwacht, maar het was 2x 20 euro.... Voelt een beetje duur voor 2 plastic dopjes. Maar goed, er was geen andere website waar ik deze onderdelen kon vinden.

de meest kritische beoordeling

18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.nl

 Sorteren  
Relevantie
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen uitnodiging versturen voor feed-back over een stofzuigerslang of voor een orderbedrag tot €100. 5 mails van bevestiging en daarna herhaalmails om maar feed back te geven is gewoon te veel van het goede. Als bedrijf zou je onderscheid moeten maken hoe je daar mee om wil gaan. Bij een kleine bestelling zou je als bedrijf ervan moeten uitgaan dat alles perfect loopt, mensen benaderen je toch wel indien er iets niet klopt maar zo erg is dat toch allemaal niet…. Mijn advies stoppen met feed back vragen en daarover herhalingen sturen
Beoordeling melden
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen compleet scheerhoofd

Ik dacht een compleet scheerhoofd voor de Philishave HQ5425 te hebben besteld gezien de beschrijving en foto op de webshop. Echter bij ontvangst bleken er alleen koppen te zijn geleverd. Terugkijkend op de webshop staat het inderdaad verscholen dat het 3 koppen zijn. Daarna geprobeerd een los scheerkophouder te bestellen. Nul op het request. Ik zit nu met 3 koppen zonder houder. Dit terwijl ik alleen een vervangende scheerkophouder uit de 5000serie nodig heb voor mijn HQ5425. Kortom een desillusie.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd, weinig service gericht.

Levertijd was 2-3 weken. Is 2 maanden geworden. Terwijl het gewoon op voorraad is in Nederland. Die verkopen ze 15 euro duurder. Na 1 maand gereclameerd met als reactie dat zij bericht doorgestuurd naar leverancier. Verder geen reactie en nog 1 maand wachten. Niet erg service gericht.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn product retour gestuurd , dit ook aangemeld via de site . Vervolgens een vreemde mail waarin ik het type nummer product moest doorgeven , klantenservice wederom gemaild maar geen reactie … retour nog niet verwerkt en geen geld terug
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
3 dagen geleden
Goedendag, het spijt me dat te horen. Ik zie dat de bestelling retour is gekomen. We hebben de bestelling inmiddels terugbetaald. Bram, Klantenservice FixPart
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht een stuk voor de koelkast en betaalde ervoor, maar het was kleiner dan gevraagd, dus ik heb het teruggestuurd, daarna heb ik nog een stuk gekocht en ook betaald, en tot op de dag van vandaag heb ik mijn geld niet teruggekregen.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vreselijk duur voor een simpel plastic pootje.

Vreselijk duur voor een simpel plastic onderdeel als een pootje onder een tv. Verder zat er geen bevestigingsmateriaal bij zoals een schroefje. De rubber pad ontbrak ook onder de poot. Ik heb nu wel weer de poten onder de TV.....
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
4 dagen geleden
Goedendag, Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Voor veel producten hebben we een goedkoper alternatief beschikbaar. Mocht je hier meer informatie over willen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

echte levertijden op de website… "op voorraad" zegt niets

Echte levertijden op de website plaatsen. Mijn bestelde artikel blijkt uit het buitenland te komen en hierover krijg ik pas 4 dagen later bericht. Nu nog altijd onderweg :-( Next day delivery is dus kansloos
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
9 dagen geleden
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Te lange levertijd

Probeer de levertijden te verkorten. Bij bestelling werd aangegeven dat er maandag geleverd zou worden. Het onderdeel was er pas woensdag en moest blijkbaar uit Duitsland komen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
18 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Helaas ben ik niet zo positief buitendeelntrommel voor wasmachine besteld. Helaas beschadigd aangekomen stukjes afgebroken maar gelukkig geen belangrijke delen dus vandaar!!
Beoordeling melden
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Late levering

Zondag besteld en woensdag pas gekregen, dat is geen bezorging binnen 1 werkdag zoals er geadverteerd wordt. Site werkt makkelijk, maar prijzen zijn te duur.
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er staat bij product dat het een origineel product betreft. Maar ik heb dat nooit ontvangen. Product gaat retour. Afwikkeling daarvan is op orde.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Standaard een retourlabel bij het pakketje doen of via dhl/post nl Dpd is een drama. (Mijn mening) er zijn hier heel weinig punten
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
9 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd

Op de site stond levertijd 3 tot 4 dagen, werd uiteindelijk 3 maanden. Moest er zelf er achteraan. Product zelf was top!
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is geen telefonisch contact mogelijk waardoor het bedrijf onbereikbaar is en dit ervaar ik als zeer on prettig.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Artikel was niet de juiste en de site boodt veel te weinig informatie. De levertijd was ook twee keer zo lang.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet op schrijven 1 werkdag leveren klopt niet 3 dagen later heb ik thuis gehad
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Reactietijd klantenservice erg lang Retouraanvraag nog niet beantwoord
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gewoon duur, maar wat moet je anders.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
12 apr 2024
Goedendag, Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Voor veel producten hebben we een goedkoper alternatief beschikbaar. Mocht je hier meer informatie over willen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zeef en kegelpers pasten niet
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
4 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
EP
Elena P.
Rijnsburg
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
verkeerd artikel geleverd
Beoordeling melden