FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.764 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

5 okt 2023
door bij de levering gelijk een retourformulier te doen. ik heb voor mijn koelkastdeur een flessenrek gekocht en die past niet . ik ben drie dagen bezig om een retourformulier te krijgen maar heb hem nog steeds niet ontvangen. mijn computer zegt dat mijn bestelnummer niet klopt met de postcode. mijn postcode is 1325HJ en het bestelnummer is :202302044446 ik heb hem nu verstuurd zonder retourformulier en dat kostte mij 12 euro. ik zou graag het geld terug krijgen plus de 12 euro. ik hoop dat u mijn probleem begrijpt. alvast hartelijk dank mevrouw Trix Dijkstra Jacobs Ingrid bergmanstraat 36 1325HJ Almere
5 okt 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet het juiste product hebt ontvangen. We hebben je de instructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam is beland, dus kijk daar ook even. Michèle, Klantenservice FixPart
De kwaliteit van de producten is in orde. Wel duur maar de levering is snel. Daar kies je voor. Het orderafhandelingssysteem is wel heel star. Twee bestellingen op dezelfde dag gedaan (een onderdeel vergeten) kunnen niet in één zending worden verstuurd. Ook niet als dit wordt gemeld. Dit betekent dan dubbele verzendkosten a €6,95 per zending. Mijn bestellingen werden in een envelop, bekleedt met noppenfolie, verstuurd. Als dit als briefpost wordt verstuurd en niet als pakket, is dit veel goedkoper. De noppenfolie aan de binnenzijde van de envelop is niet verwijderbaar. Dit levert onnodig grijsafval op.
11 nov 2023

Artikel bestellen gaat gemakkelijk, retouraanvraag niet

Artikel bestellen gaat gemakkelijk. Levering ging prima. Alleen het product past niet, ondanks de check op hun website met artikelnummer. Ik probeer nu al een aantal dagen een retourprocedure in gang te zetten maar de reacties zijn traag en niet altijd inhoudelijk. Ik moet ‘bewijzen’ dat het niet past. Dat heb ik gedaan met foto’s en nu moet ik wachten op een reactie van hún leverancier. Beetje vreemd. Dit duurt nu al best lang, ondertussen kan ik niet elders een artikel bestellen. Dus nee, sorry nog niet echt tevreden. Ik geef nog 2 sterren omdat op zich de levering prima verliep.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
4 verschillende producten besteld, zouden allen op voorraad zijn. Gisteren werden er twee geleverd zonder dat wordt aangegeven dat het wellicht een deellevering kan zijn. Ook geen paklijst in doos, waaruit deellevering blijkt, cq dat er nog 2 op nalevering staan. Nu deze beoordeling al volgt, weet ik niet of men denkt dat totale levering al is geschied, cq weet men wel dat ik er nog twee krijg?? Snap er niks van, zal nog twee dagen wachten op eventuele nalevering, wellicht dat dit moet komen vanuit een ander depot?? Jammer deze vraagtekens, zou niet nodig hoeven te zijn.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
4 sep 2023
Compleet filter van steelstofzuiger Bosch BBHL21841/01 was zoek geraakt. Vond op jullie site 2 filters; 90033539 en 90033541 en heb gevraagd welke ik nodig had of misschien beide? Krijg een nietszeggend antwoord van Juliette dat ze dat op afstand niet kan beoordelen en dat ik een monteur ernaar moet laten kijken! Aan zo'n klantenservice heb je helemaal niks. Heb het zelf opgelost door eerst 90033539 (blijkt binnenfilter te zijn) te bestellen en in 2e termijn 90033541 (blijkt filterhuis te zijn). Onnodig dubbele verzendkosten dus.
15 aug 2023
Deurrubber Bauknecht type nr KRIC 2256/2 (855011001010) besteld. Vlgs site geschikt maar deze rubber is dunner dan de originele en sluit de koelkastdeur dus niet goed af!! Hierdoor blijft koelkast steeds vriezen aan achterkant en weer ontdooien om gewenste temp te bereiken, wat niet lukt. Deur sluit dus ook niet meer geheel af. Graag geld retour! Product voldoet niet, is niet geschikt! Op foto oude en nieuwe rubber langs elkaar, verschil duidelijk te zien. Met vriendelijke groet, Andre Verheijden 0610750639
Manchet gekocht voor de wasmachine. Na de installatie helaas na 1x draaien alweer kapot. Volgens mij draait de trommel niet meer precies rond maar meer in een ovaal. Zou wel een hoop werk gescherpt hebben als dit vermeld was bij de aankoop van het artikel. Let op, een reden dat het manchet versleten kan zijn is…. Controleer dit goed alvorens een nieuwe te installeren. Nu heb ik helaas alles voor niets gedaan. Waar jullie overigens niet direct aan kunnen doen. De site is overzichtelijk en de levering goed.
25 jul 2023

Slecht bereikbaar

Ik doe dit niet graag op deze manier maar het zou fijn zijn als jullie mijn mail eens kunnen beantwoorden. Ik heb een zetgroep voor mijn Delonghi koffieapparaat gekocht waarvan jullie op de site aangeven dat hij zou passen. Helaas is dit niet het geval. Daar heb ik woensdag over gemaild, donderdag een reactie van jullie gehad met de vraag een foto van het apparaat te sturen. Dit direct gedaan maar nu hoor ik niets meer van jullie… Heb wel echt de zetgroep zsm nodig…
26 jul 2023
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
6 jun 2023
FedEx zegt twee keer langs te zijn geweest. Ik werk vanuit huis en ben alle dagen thuis geweest. Dus ik weet niet waar ze geweest zijn. En nu zeggen ze dat er dat er openstaande douanekosten zijn. Ik ga die 2,99 euro niet betalen. Mijn voorstel is dat jullie dit regelen en anders moeten jullie mijn order maar cancelen en mij het betaalde bedrag terugstorten. Als de bezorging goed was gegaan hadden jullie van mij meteen een hoog cijfer gekregen.
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. De bestelling wordt geleverd met PostNL en niet met Fedex, dus vermoedelijk komen de berichten niet van ons af. We hebben contact met je opgenomen om je hier meer informatie over te geven. Michèle, klantenservice FixPart
8 jun 2023

Verkeerde maat onderdeel en slecht mail verkeer

Verkeerde maat onderdeel binnen gekregen. Bij retour met foto’s aangegeven wat er verkeerd aan is. Krijg ik als reactie of ik in een exploded view wil aangegeven welk onderdeel ik nodig heb. In een latere mail nog eens gevraagd of ze het juiste onderdeel kunnen leveren, maar hier geen antwoord op gekregen. Mijn advies zou zijn: Lees en bekijk wat de klant uw mailt en stuur niet een standaard reply terug. Helaas geen goede eerste indruk.
9 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met het product. Ik zie dat je niet het juiste product hebt besteld. We hebben je de retourinstructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
21 aug 2023

Retour zenden gedoe

Ik heb onderdelen voor een stofzuiger besteld is een slang Levering snel en probleemloos Een van de drie items die ik heb besteld was niet nodig en wil ik retourneren Ik ben nu in een vervelend en tijdrovend app-verkeer beland met de klantenservice Regel dat aub beter en sneller zoals bijvoorbeeld bij bol.com Dit is bijna een reden (en als het nog lang duurt helemaal een reden) om niet meer bij jullie te bestellen
HI
Harold I.
Belfeld
19 nov 2023

Geen origineel terwijl wel besteld!

Ipv het originele whirlpool/Indesit onderdeel op de foto ontvang je een alternatieve slang voor de aanvoer met een plastic koppeling aan de kraan en een witte slang voor de aansluiting. Ik had m direct nodig ivm een lekkage anders was hij teruggestuurd! Daarnaast heeft GLS het pakket op een andere locatie afgegeven als aangegeven. Een ster voor de afvoerslang en de verpakking. Je verwacht wat je besteld! Zie foto’s.
16 jun 2023

Altpart schokdemper voor siemens WM14E170NL14 wasmachine

Heb de Altpart schokdemper besteld voor mijn WM14E170NL14 wasmachine. Zou vlgs. de site prima alternatief zijn. Instructieverhaal spreekt eenvoudig over het verwijderen van de pinnen en de nieuwe plaatsen. 30 minuten werk. In de WM14E170NL14 wasmachine zijn de originele pinnen verlijmd. De moeten eruit geboord worden. Niet te doen zonder de trommel helemaal te verwijderen. Oude schokbrakers maar opgelapt. Miskoop.
21 jun 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent over het bestelde product. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
6 sep 2023

Zeer Slechte Customer Service

Zolang artikelen op voorraad zijn, geen enkel probleem. Wanneer artikelen niet meer leverbaar worden (nadat je besteld en betaald hebt) of wanneer PostNL er een potje van maakt, dan is het contact met en de reactie van de customer service erg slecht. Je kunt ze niet telefonisch en de meeste antwoorden zijn van een bot. Ook duren reacties erg lang. Als er al reacties komen, dan zijn ze niet behulpzaam.
22 nov 2023

Nette site, maar waardeloos product.

Levering was langzamer dan het beloofde aantal dagen. Wat echter vooral jammer is, is dat er niet voorafgaand aan levering werd gemeld dat het door mij bestelde artikel geprogrammeerd moet worden en dus voor een particulier waardeloos is. Misschien stond het ergens, maar had heel duidelijk naar voren moeten komen. Nu dus in bezit van een printplaatje van 300 euro en nog steeds een niet werkende oven.
16 jun 2023

Niet passend onderdeel

Ik heb een onderdeel voor mijn vaatwasser gehad dat niet past. Hierover heb ik een e-mail gestuurd met foto's van het probleem. Maar ik heb nu 24 uur later nog geen reactie gehad. Volgens mij een duidelijke omschrijving van het probleem het rekje waar de kopjes opstaan gaat niet ver genoeg naar beneden/is niet horizontaal Komt doordat de inkeping niet diep genoeg is zie foto waar de pen naar wijst
21 jun 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet past in jouw apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Het kan zijn dat deze in de spam is beland, dus kijk daar ook even. Michèle, Klantenservice FixPart
22 sep 2023
De bestelling was velen malen vertraagd. Hierover werd ik echter niet actief geïnformeerd door Fixpart. Op mijn vraag waarom dit steeds gebeurde kreeg ik alleen een standaard antwoord. Pas toen zei dat het toch wel vreemd was dat het artikel volgens de webshop gewoon op voorraad is kreeg ik het ineens toegestuurd.
21 sep 2023
Het artikel gevonden via de product zoekmachine. Volgens de omschrijving is het artikel competible met het origineel. Dit was echter niet zo. Het artikel past niet. Helaas retour moeten zenden. Zorg ervoor dat als er bij een artikel duidelijk vermeld staat dat dit overeenkomt met het origineel dat dit ook zo is.
12 jul 2023

Voorraad check

Betere voorraad check op bestelbare artikelen. Op de website wordt 3 werkdagen aangegeven, in werkelijkheid 3 weken. Je ziet pas de echte leverdatum als je via een email inlogt op de website. Wanneer de verzending gereed is en er een link van GLS bij zit voor de tracking, blijkt dat dat niet goed communiceert en er geen gegevens beschikbaar zijn. Kreeg wel na 3 dagen een email met een uitleg.
13 jul 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
26 okt 2023
Thermostaat past niet in onze koelkast. Ze willen op foto’s het verschil niet zien tussen de originele en de gestuurde thermostaat. Steeds over en weer mailen, ze hebben de foto’s en willen nog een filmpje zien dat de thermostaat niet past. De aansluitpunten zitten anders, ook nog 2 verschillende afmetingen schoentjes. Hoe kun je dit verschil niet zien. Levering was wel snel.