FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.444 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65.112 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Verkeerd product ontvangen Via de website heb ik het typenummer van de koelkast ingevoerd en zo werd het juiste advies voor de aanschaf van een koelkast rubber gegeven. Na levering blijkt deze toch niet passend te zijn. Het benodigde rubber heeft een ander profiel. Ik heb een foto van het typenummer plaatje en het oude profiel toegevoegd. Graag zou ik het juiste artikel ontvangen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. Helaas is het door jouw bestelde product op basis daarvan niet geschikt. We hebben je meer informatie gestuurd over hoe je jouw product aan ons kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
26 okt 2023
Thermostaat past niet in onze koelkast. Ze willen op foto’s het verschil niet zien tussen de originele en de gestuurde thermostaat. Steeds over en weer mailen, ze hebben de foto’s en willen nog een filmpje zien dat de thermostaat niet past. De aansluitpunten zitten anders, ook nog 2 verschillende afmetingen schoentjes. Hoe kun je dit verschil niet zien. Levering was wel snel.

Communicatie en duidelijkheid over levertijden is slecht

Betere communicatie en duidelijkheid over levertijden. Mijn onderdelen kwamen meer dan een maand later pas binnen. De website gaf voor dat betreffende onderdeel in die periode echter nog steeds aan dat het voorradig was. Mij is tot 3x toe ‘verteld’ dat het de volgende dag verstuurd zou worden. Dat is misleiding. Chat-functie of telefoonnummer om te overleggen zou wenselijk zijn.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
5 jul 2023
De emails met vragen die klanten sturen over jullie producten lezen voordat er wordt geantwoord. Ik stuurde twee keer een email met de vraag hoe veel gewicht de plank die ik had besteld kon dragen. Ik kreeg twee keer een email terug met de website link naar het desbetreffende product die ik zelf nota bene in mijn email had ingevoegd, zonder antwoord op mijn vraag.
21 aug 2023

Verlate levering zonder berichtgeving

Ik heb de wasmachinepomp besteld bij FixPart vanwege de "vandaag besteld, morgen in huis". De volgende dag geen enkel bericht, status bleef staan op bezig met verwerken. Werd pas op de 2de dag verstuurd. Vind ik teleurstellend voor €6,95 aan verwerking- en verzendkosten. Suggestie: pas de website aan naar "vandaag besteld, misschien over een paar dagen al in huis".

Retourreactie blijft uit!!

Op maandag 8 januari deed ik een bestelling die jammer genoeg niet voldeed aan onze wensen (de bestelde filter was te groot). Deze bestelling wilde ik retour sturen Hiervoor moest ik een retourformulier invullen. Dinsdag 9 januari kreeg ik hier een bevestigingsmail van. Vandaag 15 januari stuurde ik een rappelletje omdat de reactie van FixPart uitbleef.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
2 jul 2023
Lange levertijd. In de webshop werd aangegeven dat er een levertijd van 1 tot 3 werkdagen zou zijn. Na de bestelling moest ik er via de track and trace (volledig in het Italiaans) achter komen dat het onderdeel uit Italië moest komen. Inmiddels zijn we een week verder en is het onderdeel nog steeds onderweg. Niet de service waar ik naar op zoek was.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Michèle, FixPart klantenservice
5 nov 2023
Na 3 weken nog geen feedback op vragen omtrent gekocht product. Het wieltje was inmiddels gemonteerd bin binnenkomst, om het te monteren met schroefjes moest er een gat geboord worden door het nieuwe wieltje. Het wieltje was namelijk niet zonder het te beschadigen van het montage plaatje te krijgen. Voormontage moest nadrukkelijk niet gebeuren.
7 nov 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Veel geld voor weinig. Ik vind 12eu voor 4 kleine plastic haakjes een hoop geld, zeker als daar nog een 5 euro verzendkosten bovenop komen. Had prima door de brievenbus gekund. Het is waarschijnlijk nergens anders te verkrijgen dus heb ik 't bij jullie moeten halen, maar als je ziet wat ik krijg voor dit geld is het ronduit lachwekkend.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, voor al onze zendingen hanteren we hetzelfde bedrag voor de verzendkosten. Hiervoor krijg je terug dat het pakket in goede staat wordt geleverd, voldoende beschermd is en ook krijg je een tracking link waarmee je de zending kunt volgen. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
18 aug 2023

Model retour gestuurd en gemaild geen gehoor

Model retour gestuurd omdat deze niet paste en gemaild, maar lastig via mail te bereiken en alle mail komt terug. In de doos geen factuur of retour bon. Dus ‘zelf geregeld’. Nieuw model besteld en deze past gelukkig wel, helaas nog niets van het geretourneerde artikel gehoord en alsnog een zeer dure aankoop gehad aan het product.
20 jun 2023
Een andere bezorgdienst nemen. GLS bracht mijn pakketje op maandag 19 juni 2023 om 15:28 uur, terwijl ik mijn bestelling had geplaatst op 15 juni om 20:47 uur en werd vermeld dat het bestelde product op voorraad was en de Levertijd 1 tot 2 dagen zou zijn. (bestelnummer 202301714105.) Bestelling in de toekomst is twijfelachtig.
21 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
16 dec 2023

Wel of niet een orginele

Ik heb gisteravond mijn bestelling ontvangen ik had een originele Samsung afstandsbediening besteld net als thuis ook hebt voor mijn 2e Samsung tv en ik heb een hele andere ontvangen dan wat op jullie website als afbeelding stond,wel jammer want ik twijfel nu echt of het wel een originele Samsung afstandsbediening is Gr Diana
22 aug 2023

Bezorgservice zegt wederom dat ik er niet was

Het ligt niet aan jullie maar volgens mij is elke bezorgservice een drama. Als mijn vrienden en afspraak met me hebben hoor ik de volgende dag nooit dat ik niet thuis was. Maar nu met DPD wel weer zo, terwijl ik speciaal vrij had genomen. Mar goed, ik ga het pakket vandaag wel ophalen bij de Slijter in vught.
13 sep 2023

Verkeerde onderdeel geleverd

Had twee types lageringen besteld. Kreeg er maar één en ik kreeg nog een heatpump erbij die ik niet besteld had. In de online winkel vertelden ze Vandaag besteld morgen in huis. Duurde uiteindelijk 6 dagen. Een klacht bij de klantenservice neergelegd maar dat kan wel 2 weken duren voordat ik antwoord krijg.
JG
Jessy G.
Landgraaf

Ander onderdeel dan besteld en te laat bezorgd.

Ik kreeg een onderdeel (thermostaat) met andere aansluitingen dan op de afbeelding stond. Er zat ook geen aansluitschema bij. Bovendien was dit onderdeel vrijdagmiddag besteld en zou dus zaterdag bezorgd worden maar dat werd dus maandag. Daarom veel etenswaren kunnen weggooien uit de koel-/vriescombinatie.
21 jun 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
Op zijn minst een telefoon nummer dat gebeld kan worden Ik zit echt niet te wachten op dan steeds een mail heen en weer te sturen Type nr doorgeven willen ze een nr van koelkast weten rekening meegestuurd krijg je weer een mail met de vraag om de rekening ppfff ik weet niet hoor ik bestel hier niet weer

Pas op!

Een mini dopje van qua grootte veel kleiner dan een dropje ( zie foto) kost een vermogen (€18,95) en dan ook nog €6,95 verzendkosten en omdat ik niet thuis was mocht ik hem nog gaan ophalen ook omdat ik me moest legitimeren en een handtekening zetten! Volgende x ga ik naar een andere onderdelen winkel.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Al onze producten worden geleverd zoals afgebeeld op de website. Mocht je nog vragen hebben over het juiste product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart

Zoeken op model of type

Het zou duidelijk moeten zijn of een bepaald onderdeel geschikt is voor een bepaald product. Ik heb nu een verkeerde maat gekocht, en die past niet op mijn staafmixer. Bij het zoeken moest ik afgaan op het plaatje, ondanks dat ik het type en model product in de zoekopdracht heb gebruikt.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart

Levertijd niet waar gemaakt.

Als er op de website staat dat het artikel in 2 a 3 werkdagen leverbaar is, dan moet dit ook zo zijn. Nu kreeg ik het artikel ruim een maand later en op de website wordt dit ook niet aangepast. Daar staat nog steeds 2 a 3 werkdagen ook na aangeven van mij. Ik vind dit misleiding.
10 aug 2023

Onvolledig

Op de website schrijven welke onderdelen (front, deur, klep, deksel) hoort of past bij welk ander onderdeel. Bijvoorbeeld welke frontje past op welke lade. Voor jullie is t misschien zonneklaar, maar als consument kan ik niks met jullie website. Wat is in vredesnaam het verschil?