FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65.035 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

16 jun 2023

Altpart schokdemper voor siemens WM14E170NL14 wasmachine

Heb de Altpart schokdemper besteld voor mijn WM14E170NL14 wasmachine. Zou vlgs. de site prima alternatief zijn. Instructieverhaal spreekt eenvoudig over het verwijderen van de pinnen en de nieuwe plaatsen. 30 minuten werk. In de WM14E170NL14 wasmachine zijn de originele pinnen verlijmd. De moeten eruit geboord worden. Niet te doen zonder de trommel helemaal te verwijderen. Oude schokbrakers maar opgelapt. Miskoop.
21 jun 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent over het bestelde product. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
Levertijd op site was 3-5 dagen werd uiteindelijk 4 maanden
15 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
14 jun 2023
Bedrading van het onderdeel heb ik moeten oversolderen want die was te kort
15 jun 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
13 jun 2023
Uitgebreid assortiment, snelle levering. Helaas ontbreken pakbon en retourformulier bij de zending. Dit vereist dus (mogelijk) opnieuw actie v/d consument. Bellen met de klantenservice, in de wachtrij, artikelnummer bij de hand... Hoe moeilijk kan het zijn?
14 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je jouw bestelling retour wil sturen, kun je dat eenvoudig doen via onze website. We hebben nu contact met je opgenomen om je meer informatie te geven over het retourneren van het product. Daarnaast worden onze facturen digitaal naar je toegestuurd. Het kan zijn dat de mail in de spambox is beland, dus kijk daar ook even. Michèle, Klantenservice FixPart
ik heb op een zaterdag een onderdeel besteld en betaald ,3 uur later afbesteld .Toch kreeg ik deze geannuleerde bestelling 3 dagen later op een dinsdag gewoon door de brievenbus.
13 jun 2023
Goedendag, Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd, wordt deze direct door ons systeem verwerkt en doorgegeven aan de transporteur. Het is daarom helaas niet meer mogelijk deze te wijzigen. Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
9 jun 2023
lullig dat er 25% minder terugbetaald is, omdat een plastic zakje ontbrak bij de terug zending
13 jun 2023
Goedendag, bij een retourzending vragen we je om het product in de originele productverpakking te retourneren. Wanneer deze verpakking ontbreekt bestaat er de kans dat we een waardevermindering moeten toepassen. Voor meer informatie hierover kun je terecht op onze website of neem contact op met de klantenservice. Michèle, Klantenservice FixPart
9 jun 2023

Trucage om meer geld te verdienen?

Voorradig artikel besteld, na bijna 2 weken niks geleverd gekregen dus contact opgenomen. Daar kreeg ik te horen dat het artikel niet voorradig was in het huidige magazijn, en of ik €4 wilde bijbetalen voor levering vanuit een ander magazijn. Dit blijkt echter ook gewoon een Nederlands magazijn te zijn. Lijkt meer op een trucje om toch nog even wat extra te verdienen. - Webshop had zelf contact met mij op moeten nemen dat ze niet konden leveren; - Bij een verschil van €4 op een bestelling van €70 hadden ze dit gewoon zelf voor hun rekening moeten nemen. Matige service. Het bestelde artikel uiteindelijk wel ontvangen en deze is verder prima.
13 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat we je per mail hebben geïnformeerd over de beschikbaarheid van een alternatief product. Je kunt er dan zelf voor kiezen om het alternatieve product te bestellen of een terugbetaling te ontvangen. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
8 jun 2023

Verkeerde maat onderdeel en slecht mail verkeer

Verkeerde maat onderdeel binnen gekregen. Bij retour met foto’s aangegeven wat er verkeerd aan is. Krijg ik als reactie of ik in een exploded view wil aangegeven welk onderdeel ik nodig heb. In een latere mail nog eens gevraagd of ze het juiste onderdeel kunnen leveren, maar hier geen antwoord op gekregen. Mijn advies zou zijn: Lees en bekijk wat de klant uw mailt en stuur niet een standaard reply terug. Helaas geen goede eerste indruk.
9 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met het product. Ik zie dat je niet het juiste product hebt besteld. We hebben je de retourinstructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
7 jun 2023

Product te laat verzonden!

Product op 30 mei besteld. Ik zou het 31 mei binnen hebben. Vervolgens is het pakket pas 31 mei verzonden. Tot op heden heb ik het nog niet ontvangen (7juni)
8 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Helaas heeft de levering wat vertraging opgelopen, maar naar verwachting wordt het vandaag bij je geleverd. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
7 jun 2023
Na de bistellen Zo lang wachten Geen bright niks gehoord van jullie
6 jun 2023
FedEx zegt twee keer langs te zijn geweest. Ik werk vanuit huis en ben alle dagen thuis geweest. Dus ik weet niet waar ze geweest zijn. En nu zeggen ze dat er dat er openstaande douanekosten zijn. Ik ga die 2,99 euro niet betalen. Mijn voorstel is dat jullie dit regelen en anders moeten jullie mijn order maar cancelen en mij het betaalde bedrag terugstorten. Als de bezorging goed was gegaan hadden jullie van mij meteen een hoog cijfer gekregen.
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. De bestelling wordt geleverd met PostNL en niet met Fedex, dus vermoedelijk komen de berichten niet van ons af. We hebben contact met je opgenomen om je hier meer informatie over te geven. Michèle, klantenservice FixPart
6 jun 2023
Heb weerstand voor afwasmiddel nog niet ontvangen
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
5 jun 2023
Product is nog steeds niet geleverd (zou op 1 juni ... nu is het 5 juni).
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas heeft de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. We staan in contact met de vervoerder om het zo snel mogelijk bij je te leveren. Michèle, Klantenservice FixPart
JR
Jan R.
Bussum
4 jun 2023
Pakket zou zijn afgeleverd aan Post.nl. Post.nl had het niet ontvangen. Bij Fixpart nagevraagd, geen reactie. Weer mail gestuurd en de volgende dagi was het pakket er ineens. Nu krijg ik een mail dat ze, met vertraging, er achterheen zullen gaan. Ongeorganiseerde bende
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Michèle, Klantenservice FixPart
3 jun 2023

Service moet beter!

Heb een afstandsbediening besteld na selectie via de tool op de webshop. Netjes mijn merk en typenummer ingevuld. Helaas bleek het de verkeerde AB te zijn. Via de chat contact gelegd met Fixpart om een en ander op te lossen. Na het sturen van extra informatie bleef het stil. In het volgende contact werd door een andere medewerker weer om dezelfde informatie gevraagd. Meermaals gevraagd of Fixpart een juiste afstandsbediening kon helpen adviseren, helaas zonder resultaat. Na een vrij dwingende vraag van mij of er iemand kon antwoorden op mijn bericht werd ik afgepoeierd met de mededeling dat er geen AB te lederen is. Toen maar besloten de AB retour te sturen, verzendkosten zijn daarbij voor de klant.
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. Helaas is het door jouw bestelde product op basis daarvan niet geschikt. We hebben je meer informatie gestuurd over hoe je jouw product aan ons kunt retourneren. Michèle, Klantenservice FixPart
27 mei 2023
Met uw firma is niets mis maar wel met de vervoerder DPD! Ik wacht nog steeds op mijn bestelde product. Neem aub een andere vervoerder. Altijd problemen met DPD
31 mei 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Michèle, Klantenservice FixPart
23 mei 2023
Duurde best lang voor de bestelling kwam
22 mei 2023
Een mail voortaan sturen als een product niet leverbaar is, nu moest ikzelf een mail sturen waarom het product niet was geleverd terwijl ik wel al betaald had
23 mei 2023
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Michèle, Klantenservice FixPart
21 mei 2023
Een retour sticker bij de levering leveren, dat bespaart tijd . İk wacht nog steeds op een retour sticker wat ik heb aangevraagd
22 mei 2023
Goedendag, We hebben je de instructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam is beland, dus kijk daar ook even. Michèle, Klantenservice FixPart
17 mei 2023
Blijven maar mails sturen over van alles en nog wat
19 mei 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je van ons ongewenste mails ontvangt. Je kunt je uitschrijven op de mails door een mail te sturen naar de klantenservice. Michèle, Klantenservice FixPart