FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.464 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65.043 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Defect product was snel geleverd

Product was snel geleverd wat prettig is. Helaas is het product kapot. Contact opgenomen met de klantenservice maar nog geen reactie ontvangen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
MG
Maria G.
Zaandam NH
10 feb 2024

Perhaps a mistake in my order,

Everything OK during these order process. Unfortunate the ingene looks different comparing it yo the original part. I contacted costumerservice and send all the information including pictures but still not have any answer.
Antwoord van FixPart.nl
Good day, I'm sorry to hear that. We have contacted you to see what we can do for you. Our apologies for the inconvenience. Bram, Customer service FixPart

Borstel robotstofzuiger

Eind november begin het avonduur. De bestelling is geplaatst. 5-9 werkdagen levertijd… het kost wat tijd maar is te overzien. Het duurde en het duurde voordat het bezorgd werd streefdatum was 2-12, helaas niet gelukt. Proberen te bellen ….omslachtig om een nummer te vinden maar…. Niemand die de telefoon opneemt. Dan maar in de pen kruipen om te mailen. Het duurde eventjes maar plots daar is reactie. Uiteindelijke conclusie… Pakketje is kwijt en zou opnieuw verzonden worden. Datum van levering zou begin februari zijn…. Niet gelukt tot plots 8-2 kwam het pakketje binnen … op het doosje staat een tekst geschreven ENORM toepasselijk…. Fragiele met hoofdletters wel te verstaan. Tot mijn schrik vond ik doosje in de brievenbus gepropt… hoe hij daarin is gekomen geen idee! Ik zou niet nog eens bestellen bij fixparts geen telefonische contact te krijgen via de mail alleen… moet je wel veel geduld hebben!

Mijn onderdeel kwam helemaal uit Italië

Mijn onderdeel kwam helemaal uit Italië, is dit niet in Nederland te koop.

verkeerd advies en ontbrekende onderdelen

Ik heb specifiek gevraagd welk artikel ik voor mijn koelkast moest bestellen, maar het verkeerde artikel werd geadviseerd. Dit moest retour en nieuw artikel besteld. Daar ontbraken 2 schroeven. Wel snel reactie, maar zeer beknopt in de communicatie. Vervelend dat het niet mogelijk is telefonisch contact op te nemen.
Nou misschien gratis retour , moet 6.95 betalen om hem terug te sturen en voor het bestellen heeft het me ook al bezorgkosten gekost , dus 1 keer en nooit weer

Levering snel, specificaties zwaar onvoldoende

De levering van de thermische beveiliging voor mijn SMEG oven was heel snel. Wat echt ronduit slecht is zijn de technische specificaties of het complete gebrek eraan. Nu zat ik opgescheept met een thermische beveiliging van 90 graden voor een oven die tot 250 graden kan. Dat je dan op andere sites moet gaan zoeken om de juiste specificaties te krijgen is niet echt handig. Verder ook vage ver af genomen fotos die anders ook wat info hadden kunnen geven over de specs. Nu maar onderdeel vervangen en oude terugsturen maar zou compleet onnodig hoeven te zijn mits de juiste specs getoond worden bij de onderdelen.
Retourneren en geld retour makkelijker maken
Maatvoering van de onderdelen is heel matig en de buig hoek is onvoldoende om recht in de korf te staan.

Zeer matig.....nooit maar dan ook nooit…

Zeer matig.....nooit maar dan ook nooit te bereiken en geen reactie, anders dan geautomatiseerd, op email!!! Als kevering goed gaat...prima....zodra het mis gaat....gezien de revieuws bij ong 40%....jammer joh
4 feb 2024

Niets ontvangen

Kan er nog weinig over zeggen. Heb nog niets ontvangen. Denk dat GLS niet de beste pakketbezorger is om zaken mee te doen.

Product niet volledig geleverd

Product is correct en functioneert goed. Heb er alleen 3 besteld en maar 1 gehad.

Geen nieuw product.

In de advertentie staat dat het om een nieuw product gaat. Het is echter niet waar. Na ontvangst van het product bleek het om tweede hands pomp te gaan. Aan het product viel te zien dat het reeds gebruikt was doordat er krassen op zaten en met pen en potlood op geschreven was. Kennelijk gaat het om een gereviseerd product. Het zou fatsoenlijk zijn om dat ook in de advertentie te zetten.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
28 jan 2024
Te duur en te traag
28 jan 2024
1 week geleden besteld en nog niet gekregen
27 jan 2024
telefonisch niet bereikbaar, reageren slecht op emailberichten
27 jan 2024
Nakomen wat jullie beloven. Heb het onderdeel nog steeds niet

Contact klantenservice verbeteren

Het contact met het bedrijf is erg lastig. Het is alleen mogelijk om per mail te reageren waarop met mijn ervaring pas na 7 dagen gereageerd wordt. Een snellere beantwoording én mogelijkheid tot telefonisch zou mijn advies zijn.
Ik kocht schroefjes voor mijn tv en ging er van uit dat deze per 4 verkocht werden aangezien 6.70€ voor 1 schroefje bizar zou zijn. Er stond ook nergens dat het om 1 stuk ging. Kreeg 1 schroefje bezorgd en na contact bleek dat 6.70€ voor 1 schroefje was.... belachelijk. Heb nu zelf voor 0.67€ cent een oplossing gemaakt met bouwmarkt schroefjes en ringen.