FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.509 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65.255 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

8 jun 2023
Tracking communicatie verbeteren van vervoeders
8 jun 2023
Mail gestuurd en geen antwoord gekregen
7 jun 2023
Goede service, maar niet goedkoop en het artikel is een dag leter ineens een stuk goedkoper.
6 jun 2023
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet gezien
6 jun 2023

Stofzuiger handvat zelf passend moeten maken

Snelle levering. Stofzuiger handvat zelf passend moeten maken.
6 jun 2023
Achterhalen waar mijn pakket is, 29-6-2023 besteld. Nog niet ontvangen. Post.nl heeft nog geen bezorgtijden 😡😡
5 jun 2023
FixPart verkoopt met de stelling; “vandaag besteld, morgen in huis” Daar komt dus niets van uit. Ik heb dinsdag 30 mei een artikel besteld en dat is vandaag, maandag 5 juni nog niet door mij ontvangen. Dat verdient geen schoonheidsprijs.
5 jun 2023
2x een bestelling geplaatst. 1e bestelling prima na 1 dag geleverd. 2e bestelling tot op heden nog niet mogen ontvangen.
5 jun 2023
Extorbitante prijs voor bedieningsknop afzuigkap Ekis
Bestelwijze
4 jun 2023

Dure leveringskosten

Levering was snel, maar filter was anders dan origineel, dunnere kwaliteit. En ik vind het niet netjes dat er op verzendkosten 3,00 a 4,0 euro verdiend wordt als het met de brievenbus post verstuurd wordt.
4 jun 2023
Verzending ja prima. Maar om contact te krijgen is waardeloos. Op mails word niet gereageerd
Beste mensen, Bij bestelling 202301656868 bij FixPart, opende ik vandaag de doos met de door mij bestelde onderdelen. Helaas moet ik vaststellen dat de glazen plaat stuk is. Graag zie ik een hele glasplaat met nummer: Bosch Siemens binnendeur - binnenruit 385mm. x 160mm (#138611) Zo snel mogelijk naar ons toe komen Met vriendelijke groet, Peter van der Zon —————————————————— G.P.A.M. van der Zon Geerdinkhof 221 1103PZ Amsterdam-Zuidoost Mobiel: +31 681501492 Mail: petervanderzon1950@gmail.com

Makkelijke te bestellen, maar retourneren

Makkelijke te bestellen eenvoudig en overzichtelijk. Helaas om iets te retourneren is totaal het tegenovergestelde
29 mei 2023
Ik heb mijn artikel nog steeds niet ontvangen.
28 mei 2023
bezorging duurde te lang
26 mei 2023
Telefonisch contact zou fijn zijn.
23 mei 2023
Veel later bezorgt als verwacht!!
23 mei 2023
Uw website om artikelen te vinden is erg lastig.
21 mei 2023
Verstuur pakketjes met een fatsoenlijke bezorg dienst en niet met postNL, ik wacht nu al een week op een pakketje dat de volgende dag geleverd zou worden, weet niet wanneer en of ze nog gaan bezorgen. Klagen bij postNL heeft geen zin , krijg daar als antwoord wij zijn niet verantwoordelijk dat is de verzender en u bent niet onze klant.