FixPart.nlBeoordelingen

Rens Rovers, Rik van der Heijden

Beoordelingen voor FixPart.nl

4.70/5.00

4.368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over FixPart.nl

Zal vanwege Corona iets langer geduurd hebben als voorzien dus begrijpelijk
In eerste instantie geen juist onderdeel. Correcte afhandeling van retour en teruggave van de kostem
Bestelling na anderhalf week nog niet aangekomen. Na mail wisseling is er kosteloos een nieuw onderdeel opgestuurd. Deze was er de volgende werkdag. M.a.w. een goede service.
Alles correct
nee
Hele snelle levering, product prima verpakt. Echt origineel merk onderdeel.
Geen commentaat
Product is niet goed, daarom contact gezocht. Het duurt meerdere dagen voordat er een reactie komt. En uit de reactie concludeer ik dat niet goed is gelezen wat ik had geschreven.
Bezorger heeft het achter de kliko gelegd en zelf getekend
Prima levering en artikel werkt uiteraard naar behoren. Verpakking een beetje extreem: onderdeel in een zakje, die in een bubbelfolieenvelop zat, die in een doos met opvolmateriaal zat.
snelle levering met redelijke verzendkosten
Zeer snelle levering en correcte afhandeling. Echter wel erg prijzig voor de spareparts in vergelijking met de originele leverancier zijn prijzen.
Het bestelde onderdeel zat kapot in de verpakking, dat was minder maar men stuurde direct kosteloos een nieuwe. Jammer dat telefonisch contact niet mogelijk is
Het door mij bestelde onderdeel was een metalen scharnier en bij het monteren brak er een stukje van het metaal af wij hebben zelf een paar schroeven doorheen gejaagd om het toch nog te kunnen gebruiken maar ik vond het wel apart dat iets van metaal zo snel stuk gaat
Graag duidelijk zijn betreft verzending. Derest ben ik tevreden van product en product voldoet aan de omschrijving tevens tevreden van service
Had al snel een mail dat hij aangeboden werd een DPD. Hierna duurde het een aantal dagen, maar het was dan wel weer super verpakt.
Na de bestelling werd er goed gereageerd, de bestelling werd snel en netjes afgeleverd.
Alles werd netjes op tijd bezorgd, juiste artikelen en in goede staat.