FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.471 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Mooie en duidelijke site

Duidelijk informatie over product en makkelijk te bestellen en snelle levering. Was de eerste keer bestelling, maar ben zeer tevreden. Dankjewel en tot de volgende keer. Fam. Roger pfaff

Snelle levering - goed product.

's middags een bestelling gedaan, volgende ochtend geleverd. Al nemen we het allemaal voor lief dat in 2024 alles er de volgende dag is, vindt ik dat we hier wel blij mee moeten zijn.
Website is overzichtelijk. Meer betaalmogelijkheden (ook Amex wat mij positief heeft verbaasd) en snelle service. Daarnaast duidelijke communicatie over m'n bestelling en verzending.
Exact de juist passende spullen ontvangen zoals aangegeven op de website. De levertijd duurde wel iets langer dan aangeven maar was niet erg. Pakketje kwam uit Italië blijkbaar.
30 mrt 2024

Good replacement part site!

The replacement part (comb for a Phillips shaver) was easy to identify, priced well, and delivered quickly. It is identical to the part it replaced in every way, definitely OEM.
Erg duidelijke beschrijvingen op de website. Je kunt eenvoudig checken of het onderdeel in het betreffende apparaat past. Goede prijs, snelle levering en het paste meteen; top!
Eigenlijk alles, maar vooral dat je constant op de hoogte word gehouden waar je pakje is, is de eerste keer dat ik het op deze manier ervaren heb en ik koop best veel online

Deurrubber/manchet

Ik heb de onderdeel met 1 werkdag ontvangen. Het ging om een manchet van een Samsung wasmachine. Ik heb gekozen voor een alternatief merk en deze heeft een perfecte pasvorm.

Geleverd wat geleverd moest worden.

Ondanks wat vertraging het bestelde product in goede orde ontvangen. Communicatie daarover kan wel wat directer via de mail en niet afwachtend tot je er zelf achter komt.
Goed ervaren bestelling snel en netjes behandeld. Bezorgkosten ten opzichte van het bestelde product is niet in verhouding. Brievenbus pakketje. Maar wel keurig verzorgd
WH
W H.
Amsterdam
Snelle service, op website stond vandaag besteld morgen in huis. Klopt als een bus! Zelfs voer de afgesproken tijd! Product overigens is ook dat wat ik er van verwachtte.
Snelle service en levering. Veel verpakking voor een relatief klein artikel. Had volgens mij ook in een bubbeltjes envelop gepast. Scheelt ook weer in verzendkosten.
Product kwam sneller binnen dan verwacht. Echter deze had ik niet meer nodig en toen terug gestuurd. Hierbij keurig geholpen en kosten ook weer snel terug ontvangen

goede klantenservice

Ondanks goede verpakking was de vriezerlade die we besteld hadden beschadigd geraakt. Na contact met fixpart werd snel een nieuw onderdeel opgestuurd. Prima service!
GP
G.J. P.
Koudekerke
Onderdeel voor een Melitta koffie automaat nodig en Fixpart had dit op voorraad. Snel geleverd en dankzij dit onderdeel genieten we weer van een prima bakje koffie.
Het alternatieve goedkopere product was helaas niet meer leverbaar. Fixpart heeft toen een voorstel gedaan voor een vervangend produkt en dat is heel snel geleverd.
30 mrt 2024
Heb gezocht met artikelnummer en type wasautomaat voor een nieuw afvoerpompje; de site kwam met een passend alternatief. Heb hem geïnstalleerd en werkt perfect!
13 apr 2024

Botervak klep transparant

Beschrijving van onderdeel heel duidelijk weergegeven en goed aangegeven voor welk types het onderdeel geschikt is. Misschien iets betere foto van het product
30 mrt 2024

Duidelijke website en snelle verzending

Duidelijke website, product makkelijk te vinden, communicatie goed via mail. Zending snel verzonden. Op zondag besteld en dinsdag in huis met track and trace.

net zo goed als een orgineel onderdeel

Had even contact met fixpart of de sluiter dezelfde was als die van in een sanibroyeur, heb toen een besteld en omgewisseld en het werkt en past perfect!!