FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.764 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

EJ
Erwin J.
Rijswijk
18 apr 2024

prima bedrijf!

Alle produkten die wij bestellen matchen altijd! Vandaag bestellen, is morgen in huis! Verpakking zorgvuldig.
16 apr 2024
Snelle levering makkelijk dat alles los beschikbaar is scheelt in je portomenee en het kimaat fantastisch
Ik ben zeer tevreden over de moeite díe werd gedaan om mij te helpen om het juiste onderdeel te vervangen.

Goede service

Had een verkeerd produkt besteld en heb meteen contact gezocht,er is vlot op gereageerd en goed afgehandeld
Snelle levering en het doorstroom/verwarmingselement van AEG met de helft goedkoper voor hetzelfde product.
Werd via de mail geholpen het juiste productnummer te vinden. Vervolgens besteld en na een dag al in huis.
13 apr 2024
Fijn dat je kan checken of je onderdeel wat je besteld ook de juiste is, ideaal. Snel en prima kwaliteit!
JB
John B.
H.I.Ambacht
20 apr 2024
Ik had een Samsung afstandsbediening besteld. Binnen enkele dagen had ik hem on huis. Mijn complimenten
RC
Rob C.
Coevorden
13 apr 2024
Goede website, duidelijke zoekfunctie. Snel antwoord op vraag met goed advies. Uitstekend apparaat.
13 apr 2024

Snelle levering en goedkoopste prijs.

Snelle levering op de eerst volgende werkdag. Originele onderdeel ontvangen voor de goedkoopste prijs.

Groot aanbod op een handige website

Groot gelijk aanbod op een handige website, snelle levering en zonder plastic verpakking geleverd. 💪🏼
Snel gevonden wat ik zocht, voor een prima prijs. De bestelling is snel verzonden. Was prima verpakt.
Snelle levering en product, handvat voor mijn droger past perfect waardoor mijn droger het weer doet.
17 apr 2024
Snelheid levering> Zondagmiddag Panasonic afstandsbediening besteld, de dinsdagmiddag daarna bezorgd.
Snelle service en prima ondersteuning. Bij vragen wordt er razendsnel gereageerd. Uitermate tevreden
17 apr 2024
Onderdeel goed kunnen vinden op jullie website. Snelle levering en product direct kunnen monteren!
13 apr 2024
Super-ervaring!! Precies het juiste artikel keurig netjes en HEEL erg snel ontvangen. Helemaal TOP!!
MP
Miroslaw P.
Dordrecht
Ik kreeg precies het onderdeel dat ik nodig had, snel, thuisbezorgd en tegen een goede prijs. Prima!
Snelle levering en de spullen zijn top, mijn Miele wasmachine van 22 jaar oud is weer als nieuw :-)
20 apr 2024

Snelle adequate levering

Snelle levering, adequaat geholpen om juiste onderdeel te vinden. Correcte afhandeling/ facturering