Justpadel.nl

423 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden453 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Justpadel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Pas als er iets mis gaat dan merk je of een webshop klantvriendelijk is. Helaas werd verkeerde maat schoenen opgestuurd en was mijn padelracket in eerste instantie niet meer leverbaar en werd er een (duurder) alternatief aangeboden (kosteloos). Dat racket was defect. Justpadel lost dit goed op door deze in garantie om te ruilen. Inmiddels al meerdere bestellingen geplaatst en alles wordt netjes op tijd geleverd. Voor mij is Justpadel mijn eerste keuze voor mijn padel spullen.

28 jan 2024
Op de website een Adipower Ctrl 3.2. besteld. In de winkelmand etc stond steeds dit racket type. Vervolgens in de email met factuur een heel ander (goedkoper) type die ik niet wil hebben. Blijkt dat er 2 rackets met dezelfde naam op de webshop staat. Dit gemeld en kreeg een korte reactie dat ik het via het retourproces terug kan sturen (op eigen kosten). Een vervolgvraag welk racket er nou in zit werd niet beantwoord. Het pakket heb ik vanaf het afhaalpunt zonder aan te nemen retour laten sturen om proberen onder de retourkosten uit te komen. Een fout in de webshop kan gebeuren, maar vind niet dat de klanten dan de kosten moeten maken voor het retourneren. Overigens is de fout in de webshop een week na melden ook nog niet aangepast. Levering was overigens wel snel. Alleen niet het juiste racket.

Beoordelingen voor Justpadel.nl

17 apr 2024
Antwoord van Justpadel.nl
Beste, Vervelend dat je niet tevreden bent. Zou je een mail naar tom@justpadel.nl willen sturen met een uitleg van de situatie dan gaan we je meteen helpen!
19 mrt 2024
Ik had voor het eerste een padel raket besteld. Toen ik het plastic eraf wou halen bleef het allemaal plakken aan de greep. Waardoor ik het los trok. Erg jammer. Zie foto
Antwoord van Justpadel.nl
Beste Jeremy, wat vervelend dat je niet tevreden bent met het racket . Zou je een mail naar tom@justpadel.nl willen sturen dan ga ik je helpen!
28 jan 2024
27 jan 2024

Retourkoste …

Ik vind het heel jammer dat je retour kosten moet betalen. Het zijn altijd spullen die je gewoon met blote oog moet beoordelen en dan is het best veel.
JE
25 dec 2023
Der Versand über DPD statt über DHL, wie auf der Seite versprochen, hat zu einer deutlichen Verzögerung geführt. Habe von justpadel zwar eine freundliche und verständnisvolle Nachricht bekommen, am Ende bin ich trotzdem nicht gücklich damit.
14 apr 2024
Antwoord van Justpadel.nl
Goedemiddag, vervelend dat je geen positieve ervaring hebt gehad. We willen je graag helpen, zou je een mail willen sturen naar tom@justpadel.nl wat er precies niet goed is gegaan?