Justpadel.nl

413 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden434 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Justpadel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Pas als er iets mis gaat dan merk je of een webshop klantvriendelijk is. Helaas werd verkeerde maat schoenen opgestuurd en was mijn padelracket in eerste instantie niet meer leverbaar en werd er een (duurder) alternatief aangeboden (kosteloos). Dat racket was defect. Justpadel lost dit goed op door deze in garantie om te ruilen. Inmiddels al meerdere bestellingen geplaatst en alles wordt netjes op tijd geleverd. Voor mij is Justpadel mijn eerste keuze voor mijn padel spullen.

28 jan 2024
Op de website een Adipower Ctrl 3.2. besteld. In de winkelmand etc stond steeds dit racket type. Vervolgens in de email met factuur een heel ander (goedkoper) type die ik niet wil hebben. Blijkt dat er 2 rackets met dezelfde naam op de webshop staat. Dit gemeld en kreeg een korte reactie dat ik het via het retourproces terug kan sturen (op eigen kosten). Een vervolgvraag welk racket er nou in zit werd niet beantwoord. Het pakket heb ik vanaf het afhaalpunt zonder aan te nemen retour laten sturen om proberen onder de retourkosten uit te komen. Een fout in de webshop kan gebeuren, maar vind niet dat de klanten dan de kosten moeten maken voor het retourneren. Overigens is de fout in de webshop een week na melden ook nog niet aangepast. Levering was overigens wel snel. Alleen niet het juiste racket.

Beoordelingen voor Justpadel.nl

Garantie

Had een garantiegeval en dit was met een paar foto’s opsturen geregeld. Retouretiket gekregen, tegoed op de site gekregen en hier een nieuw racket van besteld. Verzendkosten kreeg ik ook terug. Nieuw racket was binnen maar toen ik het plastic van de grip aftrok kwam de grip mee. Doorgegeven en toen kreeg ik nieuwe grip opgestuurd. Top opgelost!
Levering prima en snel. Enkel ik had opgegeven dat het bij een afhaalservice opgehaald moest worden maar werd wel thuis bezorgd. Padelracket is helemaal prima, heel blij met mijn aankoop.
PU
Patrick u.
beringen
14 apr 2024
De keuzehulp is zeer handig, heb een zeer goede racket kunnen kopen aan een heel goede prijs. Bevalt me super!!
Goede services. Voor goede klanten misschien soms eens een kortings code geven.. Als dank.. Groeten mzrio
Snelle levering. Product precies zoals getoond op de foto's en zoals omschreven

Fantastische service

Communicatie gaat snel en prettig. Service is uitstekend!
Hele goeie rackets alleen prijzen beetje goedkoper maken
GV
Gerard v.
Oisterwijk
Zeer snelle levering van een fijn padelracket
30 mrt 2024
Snelle levering. Goede prijs. Prima product.
7 apr 2024
Fijne duidelijke site met snelle levering
Snelle levering en hele goede prijs
AB
Arwin B.
Nieuwegein
1 dag geleden
Snelle verzending en goed ingepakt
netjes geleverd helemaal tevreden!
Snel en onbeschadigd ontvangen
Snelle levering en fijn racket
Super snel geleverd
Perfect racket