Mattador.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden234 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2022
Mattador.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alle niet gangbare maten voor deurmatten kan je hier op eenvoudige manier bestellen. Je moet enkel de benodigde maten zelf meten, geef daarbij de gewenste dikte en de gewenste kleur door...plaats je bestelling en het wordt snel en correct afgeleverd. Een dikke 10 waard!!!
JV

20 aug 2023
Voorbeelden aangevraagd maar waren niet in overeenstemming met gevraagde en correcte wordt nagestuurd
BV
Bert V.
Sliedrecht

Beoordelingen voor Mattador.nl

PT
P T.
Lisse
1 jun 2023
Snelle levering, gratis snijmes. Beter is om de kleinste maart aan de binnenkant te rollen. Nu was er een scherpe vouw zichtbaar. Deze is er wel uit getrokken. Transporteur heeft niet van te voren een mail gestuurd.
Er wordt snel en duidelijk op vragen gereageerd. Proefpakketje is overzichtelijk en het bestelproces is goed, helder en duidelijk. Last but not least: de mat is een verademing in vergelijking met een kokosmat.
Dat ze mijn bestelling terug hebben laten keren van de bezorgdienst waar ze mee samen werken en met een andere bezorgdienst mijn bestelling opnieuw instuurden en dat het toen snel in orde kwam
JC
Jeroen C.
Rozenburg
16 nov 2023

Goede service

Het artikel dat ik wil, zat opeens niet meer in het assortiment terwijl er wel proefstaaltjes gestuurd werden. Gelukkig konden ze het alsnog bestellen. Moet echter nog wel geleverd worden...
23 jun 2023

Hele goede matten van Mattador

Het is fijn dat je eerst een staaltje kunt bestellen, dan kun je de kleur en dikte beoordelen, en netjes als je een mat koopt de prijs van het staaltje eraf mag halen. Heel netjes!!
28 jun 2023
Heel mooie kwaliteits tapijten,bij de eerste bestelling waren er problemen met de toelevering,dit werd onmiddelijk opgelost,intussen nog een tapijt gekocht voor de algemene delen
10 aug 2023

Mattador matten zijn kwaliteitsmatten op maat

Wij hebben al meerdere matten op maat besteld en alles is altijd perfect. Zowel de maat, de.levertermijn als de levering zelf. Mattador is de 5 sterren zeker waard!
29 okt 2023
Het product/de mat is top! Vrij snelle verzending. Minpunt was de tracking en levering aangezien niet werd aangegeven wanneer de levering ongeveer werd ingepland.
13 okt 2023
Deurmat en opvulmat voldeden aan mijn verwachting. De prijs is wel erg hoog. Dat wist ik weliswaar vooraf, maar gemakshalve toch voor Mattador gekozen.
De mat is mooi, alles blijft schoon en droog. Even stofzuigen ..klaar. Ik ben heel tevreden.De Mattador general is de beste mat die ik gehad heb.
Hele fijne droogloop mat! Mooie kwaliteit en goed te onderhouden, makkelijk te stofzuigen. Wordt netjes geleverd met een Stanley mes erbij.
JF
Jaring F.
Kollumerzwaag
22 sep 2023
De kwaliteit van de mat en de afwerking van de zwarte rand is perfect. Wij zijn er blij mee en kunnen dit product van harte aanbevelen.
DB
20 jun 2023
Het materiaal is erg mooi en niet te hoogpolig. Erg mooi ook van kleur. zwart met een pikkeltje grijs. Kan niet beter, dus erg tevreden.

Uitmuntende matten!!

Goede matten, twee besteld, snelle levering en uitmuntende kwaliteit. Alleen heb ik spijt vd zwarte kleur, je ziet er alles op!!
FV
Fred V.
schaijk
7 jan 2024
Wat een topbedrijf> Wij hadden een verkeerde kleur besteld maar mochten dit gewoon ruilen. Dit was echt 100 % service.
15 jul 2023
De mogelijkheid van een opvulmat! Wat zou helpen is: als je de mat moet bijsnijden een lat om beter te kunnen afsnijden?
21 mei 2023

Mooie kwaliteit

Snelle levering , goede kwaliteit mat , goed verpakt . Helaas wel prijzig ,laten we hopen dat het zijn geld waard is .
Mooie mat 1 cm opgehoogd door een opvulmat. Het geheel heeft een chique uitstraling en is uiterstfunktioneel!

Wasmachine

Snelle levering, goede mar die niet wegschuift en goed droogt. Kan ook prima in de wasmachine. Helemaal top.
6 jan 2024
De mat doet wat hij moet doen. Hij is makkelijk aan te passen aan kleine hoekjes en maakt de entree af.