Mattador.nl- Logo - Beoordelingen

Mattador.nl

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden265 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Mattador.nl

Super matten
25 sep 2024
31 aug 2024
Goed product, stipte levering, prima verpakt en verzorgd
12 sep 2024
Super fijne mat en doet waat hij voor bedoeld is
14 sep 2024
10 sep 2024
9 sep 2024
25 jul 2024

Mooie kwaliteitsmat.

Goeie kwaliteit, mooie mat en was snel in huis.
24 jul 2024
6 jul 2024

Snel bezorgd en mooi op maat

De bestelde mat was snel bezorgd en precies op maat. Helaas was de muur niet zo haaks als de mat, maar dankzij het gratis meegeleverde mes was dat klusje zó gepiept. Het ziet er zeer mooi uit en voldoet prima. Schoonmaken is ook een fluitje van een eurocent!
12 jul 2024
4 jul 2024
JV

Deurmat

Alle niet gangbare maten voor deurmatten kan je hier op eenvoudige manier bestellen. Je moet enkel de benodigde maten zelf meten, geef daarbij de gewenste dikte en de gewenste kleur door...plaats je bestelling en het wordt snel en correct afgeleverd. Een dikke 10 waard!!!
16 mrt 2024
Mooie stevige deurmat. Ik vond het prettig dat er een stalenbox vooraf besteld kon worden, zo heb ik heel makkelijk een keuze kunnen maken. Deurmat binnen no-time in huis en alles bijgeleverd om ‘m netjes op maat te maken. Ligt er nu weer netjes bij.
FB
Fred B.
Houten

Kwalitatief uitstekende matten en prettige communicatie

De matten van Mattador zijn van uitmuntende kwaliteit. Daar kan je bij wijze van spreken een leven lang mee doen. De communicatie verloopt heel soepel en prettig. Ook handig is de je staaltjes thuis gestuurd kan krijgen. Wij zijn erg tevreden.
Er wordt snel en duidelijk op vragen gereageerd. Proefpakketje is overzichtelijk en het bestelproces is goed, helder en duidelijk. Last but not least: de mat is een verademing in vergelijking met een kokosmat.