Mattador.nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden230 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2022
Mattador.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Na twee keer telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice, waar mijn vragen open prettige en professionele wijze werden beantwoord, besloten om bij Mattador bestelling te plaatsen ! Wij hebben drie matten besteld en twee ondermatten van 3 mm. De Admiraal 9 mm voor in de gang voor de voordeur. (zw) De Marina 8 mm met rand, voor binnen bij achterdeur.( br) De Commander 10 mm, voor buiten bij de achter deur.( br) De bestelling is netjes afgeleverd. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de geleverde matten !

20 aug 2023
Voorbeelden aangevraagd maar waren niet in overeenstemming met gevraagde en correcte wordt nagestuurd
BV
Bert V.
Sliedrecht

Beoordelingen voor Mattador.nl

JV

Deurmat

Alle niet gangbare maten voor deurmatten kan je hier op eenvoudige manier bestellen. Je moet enkel de benodigde maten zelf meten, geef daarbij de gewenste dikte en de gewenste kleur door...plaats je bestelling en het wordt snel en correct afgeleverd. Een dikke 10 waard!!!
17 apr 2024
Mooie mat! Maat is precies zoals gevraagd. En met de huidige regen al goed kunnen testen. Daarbij liggen mijn honden er ook graag op, niet altijd handig, maar blijkbaar ligt ie lekker
MW
Monique W.
Rosmalen
7 apr 2024

Prima bedrijf!

Klantenservice is perfect en ze zijn heel goed bereikbaar. Mat is van top kwaliteit.

Sublieme mat

Snelle en correcte levering na het bestellen. De mat is superieur!
DN
Debby N.
Naarden
14 apr 2024
alles snelle levering netjes verpakt prima geen klachten.
7 apr 2024
Goede service en netjes verpakt
Helemaal super!
14 apr 2024
13 apr 2024
16 mrt 2024
Mooie stevige deurmat. Ik vond het prettig dat er een stalenbox vooraf besteld kon worden, zo heb ik heel makkelijk een keuze kunnen maken. Deurmat binnen no-time in huis en alles bijgeleverd om ‘m netjes op maat te maken. Ligt er nu weer netjes bij.
DV
Diana V.
Riemst
23 mrt 2024

Zeer goede kwaliteit binnen- en buitenmatten

De foto's zijn waarheidsgetrouw, zeer duidelijk en fijn voor een beslissing van een online aankoop. Eenvoudig bestelproces en keurige levering.
EV
Erica v.
Tilburg
10 mrt 2024
Een hele mooie degelijke mat, mooi van kleur en stevig materiaal, laat zich makkelijk stofzuigen en schoonmaken. We zijn er erg blij mee

Gratis kleurstalen

Heel fijn dat je kleurstalen kunt kunt bestellen waarvan je later het aankoopbedrag als korting krijgt op je deurmat
23 mrt 2024
Fantastische mat. Super makkelijk zelf te leggen. Goede kwaliteit. Erg blij mee. Levering vlot genoeg.
PW
Peter W.
St. Annaland
9 mrt 2024

Prima klantbeleving

Goede oriëntatie. Fijn koffertje en prima mat. Dat alles bij een vlot digitaal bestel en afleverproces.
20 mrt 2024
De snelheid waarmee wij de matten in huis hebben was uitstekend. De kwaliteit is ook uitstekend.