Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.363 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2020
Boonman Bedden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 okt 2023
Zeer prettige winkel met deskundige verkopers. Geen verkooppraatjes voor allemaal gimmicks, maar volledig gericht op hetgene dat er écht toe doet: goed slapen. Als je op een bed gaat liggen weet de verkoper precies te wijzen of jij goed ligt of niet, en biedt je advies totdat je bij de juiste combinatie uitkomt die wél bij je past.

De verkoopster die ons geholpen heeft mag wel een cursus klantvriendelijkheid ondergaan. We wonen in de buurt van de Boonman winkel in onze woonplaats en ze weet zo uit het niets te vertellen, voordat we ook maar iets besteld hebben, dat het als niet zo,n goede buurt bekend is. Ik wilde eigenlijk meteen rechtsomkeer maken maar nadat we toch 2 matrassen besteld hadden wist ze niet hoe ze bij onze naam de trema op de e moest typen. Ik heb het voor haar gedaan en gezegd hoe ze dat op het toetsenbord moet doen. Als haar leidinggevende haar nu nog eens leert om de puntjes op de i te zetten wat klantvriendelijkheid betreft, dan komt ze er misschien nog wel. Sorry maar bovenstaande moet me echt even van het hart. Denk niet dat we nog eens naar Boonman gaan en door zo,n gans te woord willen staan.

Beoordelingen voor Boonman Bedden

8 mei 2024
geen kosten aanrekenen op een briefje van € 200 ,ik moest € 5 bijbetalen per briefje van 200 ,is een schande en dat op een som van 2800 de m line bevalt me wel

Goed geholpen

In winkel vakkundig geholpen.Keurig bericht over thuisbezorging.Geen probleem met verzetten datum van levering
29 apr 2024
Matrassen goed kunnen uitproberen in de winkel. Goed advies gehad. Heel fijn geholpen.
alles is keurig geleverd en goede service in de winkel in oss
De vriendelijkheid en tijd nemen voor de klant.
29 apr 2024
26 apr 2024
JR
Jolanda v R.
Sint-Michielsgestel
7 mei 2024
18 apr 2024

Fijn personeel heel deskundig advies maakt veel tijd vrij voor de klant om de juiste keuze te maken
2 apr 2024
In alle rust kijken naar onze wensen, proefliggen, opties andere matras, uitleg levering.
18 apr 2024
Bed ligt fijn wel even wennen, maar begint tot nog toe steeds beter te gaan
17 apr 2024
Erg netjes geholpen met goed advies
30 mrt 2024
Goed advies. Deskundige levering